-3 доллара за барель )))
-3 доллара за барель )))
WTI Crude
-1.43
-19.70
U.S. Stocks Retreat; WTI Oil Turns Negative: Markets Wrap 20 апреля 2020 г., 11:35 GMT+3 Updated on 20 апреля 2020 г., 21:13 GMT+3
-1.43
-19.70
U.S. Stocks Retreat; WTI Oil Turns Negative: Markets Wrap 20 апреля 2020 г., 11:35 GMT+3 Updated on 20 апреля 2020 г., 21:13 GMT+3
Re: -3 доллара за барель )))
CL1:COM
Generic 1st 'CL' Future
-6.50USD/bbl.
-24.77-135.58%
Open
17.73
Prev Close
18.27
Volume
147,358
Day Range
-7.5017.85
52 Week Range
-7.5067.47
Я бы взял
Generic 1st 'CL' Future
-6.50USD/bbl.
-24.77-135.58%
Open
17.73
Prev Close
18.27
Volume
147,358
Day Range
-7.5017.85
52 Week Range
-7.5067.47
Я бы взял
Re: -3 доллара за барель )))
Как славно начиналось-то
CL1
WTI Crude
0.16
USD/bbl.
-18.11-99.12%
CL1
WTI Crude
0.16
USD/bbl.
-18.11-99.12%
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7869
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: -3 доллара за барель )))
Если в мире кончится эпидемия, то снова пойдет вверх. ,
Re: -3 доллара за барель )))
-24 но был -36. Вероятно, есть нечто, что вполне может припечатать углеводородную энергетику.
- DSMechanic
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 22 березня 2018, 13:58
Re: -3 доллара за барель )))
А хтось казав що нафта 20 коштувати не може.
Звісно тимчасово. Але скільки це "тимчасово" і скільки вона буде після каратнтину, враховуючи що криза нікуди зразу не дінеться?
Ну буде пів-року/ рік 30 - теж непогано.І враховуючи сланці навряд буде більше 60-ти в найбличжі роки, писали що це така ціна після якої масово сланцевики заходять, бо вже вигідно.
Звісно тимчасово. Але скільки це "тимчасово" і скільки вона буде після каратнтину, враховуючи що криза нікуди зразу не дінеться?
Ну буде пів-року/ рік 30 - теж непогано.І враховуючи сланці навряд буде більше 60-ти в найбличжі роки, писали що це така ціна після якої масово сланцевики заходять, бо вже вигідно.
Re: -3 доллара за барель )))
НМСД, ціна нафти буде залежати від прогресу технології аккумуляторів, і від прогресу технологій електрогенерації. ККД сучасних установок, парогазових - на рівні 55%, і це - однозначно вище, ніж має ДВЗ. Тобто, те саме паливо - вигідніше спалити на ТЕС, ніж у циліндрах ДВЗ. Мінус ККД аккумуляторів, плюс простота і дешевизна електродвигуна, порівняно з ДВЗ, плюс можливість рекуперації.
Максимальний виграш, на всьому транспортному циклі, можна отримати, використовуючи ядерні, або сонячні джерела електроенергії, але, мабуть, і з газовими, чи вугільними ТЕС - вже буде виграш.
Все це буде тиснути на ціну нафти, а нафтохімія, вже, мабуть, стабілізувалася, за об'ємом, давно. Ну, хіба що, пластиком будуть замінювати дерево, у меблях і будівлях, спеціально, для спасіння нафтовиків.
Максимальний виграш, на всьому транспортному циклі, можна отримати, використовуючи ядерні, або сонячні джерела електроенергії, але, мабуть, і з газовими, чи вугільними ТЕС - вже буде виграш.
Все це буде тиснути на ціну нафти, а нафтохімія, вже, мабуть, стабілізувалася, за об'ємом, давно. Ну, хіба що, пластиком будуть замінювати дерево, у меблях і будівлях, спеціально, для спасіння нафтовиків.
Участь в голосуванні - є формою колаборації