а смысль? Легко списывается на природные факторы, париться некому и незачем.
Укрзалізница
Re: Укрзалізница
Re: Укрзалізница
?! Які "природні фактори"? Падіння астероїда? Чи виверження вулкана?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Укрзалізница
А може ще вітерець повіяв чи пташка какнула?
Ні, ну я розумію, що для ідіотів, котрі надіялися на мудре правління члєнорояльців, зеків або кондитерів, і таке пояснення може проканати, але ж ми про серйозні речі як серйозні люди пишемо, нє? ЧОМУ персонал залізниці проіб@в дію "природніх факторів"? Що, десятки років до цього не йшли дощі, не гріло сонце, не віяв вітер? Нагадаю, менше року тому і теж ямнзп недалеко від Дніпра зійшов із рейок вантажний поїзд. Тоді вантажний, зараз пасажир без жертв... Що наступне малюєцця? Правильно, пасажир із жертвами, Боже збав, звісно. Будемо надіятися на Нього? Чи таки включати те що між вух, доки не пізно? Чи надіятися, що пронесе якось і під укіс полетить хтось інший, а не я?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Укрзалізница
ты не понял: я пояснил как можно «списать» почти любое жд.тр.происшествие на «неизбежное и непреодолимое».Sintez писав: ↑А може ще вітерець повіяв чи пташка какнула?
Ні, ну я розумію, що для ідіотів, котрі надіялися на мудре правління члєнорояльців, зеків або кондитерів, і таке пояснення може проканати, але ж ми про серйозні речі як серйозні люди пишемо, нє? ЧОМУ персонал залізниці проіб@в дію "природніх факторів"? Що, десятки років до цього не йшли дощі, не гріло сонце, не віяв вітер? Нагадаю, менше року тому і теж ямнзп недалеко від Дніпра зійшов із рейок вантажний поїзд. Тоді вантажний, зараз пасажир без жертв... Що наступне малюєцця? Правильно, пасажир із жертвами, Боже збав, звісно. Будемо надіятися на Нього? Чи таки включати те що між вух, доки не пізно? Чи надіятися, що пронесе якось і під укіс полетить хтось інший, а не я?
А реальная причина - упр.деградация.
Re: Укрзалізница
Управлінська деградація - наслідок деградації морально-етичної. Конкретно - пам'ятаєш тутишню дискусію про допустимість брехні? У цьому основа, принаймні одна з них.главспец писав: ↑ты не понял: я пояснил как можно «списать» почти любое жд.тр.происшествие на «неизбежное и непреодолимое».Sintez писав: ↑
А може ще вітерець повіяв чи пташка какнула?
Ні, ну я розумію, що для ідіотів, котрі надіялися на мудре правління члєнорояльців, зеків або кондитерів, і таке пояснення може проканати, але ж ми про серйозні речі як серйозні люди пишемо, нє? ЧОМУ персонал залізниці проіб@в дію "природніх факторів"? Що, десятки років до цього не йшли дощі, не гріло сонце, не віяв вітер? Нагадаю, менше року тому і теж ямнзп недалеко від Дніпра зійшов із рейок вантажний поїзд. Тоді вантажний, зараз пасажир без жертв... Що наступне малюєцця? Правильно, пасажир із жертвами, Боже збав, звісно. Будемо надіятися на Нього? Чи таки включати те що між вух, доки не пізно? Чи надіятися, що пронесе якось і під укіс полетить хтось інший, а не я?
А реальная причина - упр.деградация.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Укрзалізница
спорный вопрос! Уж какая брехня была в совке, но управленческая вертикаль (оставим пока за скобками качество решений), реально работала: сказано - реки вспять, делаем, сказано - вспахать целину, вспашем и засеем.
А когда этой вертикали тупо нет, то самые гениальные решения - фуфло нереализуемое...
Re: Укрзалізница
Ти чудово знаєш, ким та вертикаль була побудована. Але коли її будівник був убитий, пішов процес знищення. Само собою під найблагозвучнішими лозунгами, расширім і углубім, взвєйтєсь да развєйтєсь. І якщо співставити динаміку відходу від справ кадрів, вирощених при Сталіні із динамікою розвалу управління, то одразу стане все зрозуміло. Процес був довгий, кілька десятків років, тому непомітний. Як арабів водили пустелею сорок років туди-сюди, промиваючи їм моск і роблячи жидами. Підставляємо цифірки.. Опа!главспец писав: ↑спорный вопрос! Уж какая брехня была в совке, но управленческая вертикаль (оставим пока за скобками качество решений), реально работала: сказано - реки вспять, делаем, сказано - вспахать целину, вспашем и засеем.
А когда этой вертикали тупо нет, то самые гениальные решения - фуфло нереализуемое...
1953+40=1993.
А оскільки "наука історія" такий розгляд ігнорує (ще б пак!), то для обиватєля, котрий "внє політікі", поїзд зійшов з рейок "сам". Ну так вийшло, ага. "В силу природніх обставин".
Щодо "геніальних рєшеній" - у "еліти/влади" їх немає, не видумуй. Якби вони були, автори знали би як їх реалізувати.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Укрзалізница
А причина, ще раз повторю, у толєрастії до брехні. Брехня - це смерть, у чистому вигляді.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Укрзалізница
"Благополучно" будують глобальний цифровий концтабір. Для "захисту" а'язнів від "тероризму", "вірусів" етк. Ти шо, на Марсі?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Укрзалізница
тебя смущает твой моб.телефон? Да, можно приблизительно отследить твои перемещения. Ну, так не пользуйся, если это для тебя критично!
Какие ещё проблемы? Банковская карта? Плати налом.
Re: Укрзалізница
Комендантська година, альо, гараж!
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Укрзалізница
смотря когда и где. И зачем.
п.с.
тебе не тяготит запрет свободно заходить в трансформаторные будки и заплывать за буйки?
Re: Укрзалізница
нєдолго мучаться старушкам...