ты и есть наша реальность, и я.
И ещё Люди... И нам не отвертеться, только представить себя эдакими космополитами и съебнуть... Отвернуться.
ты и есть наша реальность, и я.
Нет. Я о фундаментальных науках - физика, математика и даже химия. А Вы иллюстрируете банальное внедрение в производство. С его соцсоревнованием. Противопоказным фундаментальным наукам.
Образное выражение.
Иереми́я (ивр. יִרְמְיָהוּ , Йирмея́ху, «Господь возвеличит»; ок. 655 г. до н. э., Анатот, Иудея — после 586 г. до н. э., Египет) — второй из четырёх великих пророков Ветхого Завета, автор книги пророка Иеремии и книги «Плач Иеремии».
Сложно не согласится. Вектор укрепления дебилизма школьного отупения указан верно.Vollmer писав: ↑ Нда. Бріан - голова, і Клемансо - голова.
Специфіка освіти в тому, що вона працює на майбутнє, відтак - стають очевидні наміри діячів, на подальші 5 - 10 - 20 - 50 років. Освіту неможливо реформувати тихо і непомітно, і щоб ніхто не розумів, що робиться. Всі все розуміють. Рівень підручників впав, рівень викладання впав, зараз втричі скоротять кількість бюджетних місць у ВИШах, скоротять викладачів, потім позакривають ВИШі, паралельно рівень викладання у школі доведуть до манної каші. Що за цим стоїть? Яка ціль руйнаторів?
З того, що легко проглядається:
1) Знизити середній рівень шкільної освіти, щоб зробити неможливим відтік абітурієнтів за кордон, або гранично його утруднити, і таким робом - забезпечити олігархат робочою силою.
2) Знизити рівень вітчизняних інженерних, гуманітарних кадрів, з тою ж метою, зробити їх прив'язаними до місцевих умов, позбавити мобільності, щоби вони не являли цінності для західних компаній, на Захід від Збруча.
3) Якомога більше зекономити грошей на освіті, а в ідеалі - зробити з неї джерело заробітку, вінницького базарного бузінессу.
4) Комплексом наведених заходів підготувати Україну добільш відверто колоніального стану, зробивши неможливим організований інтелектуальний спротив, власне генерування сенсів, напрацювання візій майбутнього і відповідних шляхів і технологій.
5) Не йде мені з голови вже стара, як на сьогодні, затія московських функціонерів із синхронізації освітніх програм і подальшого вигрібання з України талановитої молоді до кацапських навчальних закладів. Це було за Табачника, але переконаний - вони нічого не забули, і не відмовилися.
замечательно. Можете назвать по одному открытию украинских ученых в этих трех областях? Или хотя бы три украинские научные школы в этих же областях
Тебе шо, Телекастер покусав?
Выше ( ещё раз данке Vollmer ) критерии грамотности разные в разное время. В РИ считался грамотным новобранец,, умевший написать своё имя и фамилию и считать до 10. В Украине мы постепенно идём в сторону этих навыков. Умение читать и понимать текст проверяется различными способами. Фактом снижения грамотности является наличие (активно замалчиваемое ) нескольких районов с отсутствием действующих школ вообще. Про районы ЗУ где говорят по румынски и венгерски но уже не могут писать потукраински не писал тока ленивый.
не привел
пока это бездоказательное мнение
назовите один, дети которого не получили обязательного образования
не имеет отношения к рассматриваемому вопросу
Впервые назвал Россию «тюрьмой» французский аристократ и писатель Астольф де Кюстин, посетивший Российскую империю в 1839 году по приглашению императора Николая I... В современном виде авторство фразы принадлежит Владимиру Ленину. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1 ... 0%BE%D0%B2
не было этого успеха. Это только вбивавшийся в головы совковый штамп. Так же как и выдающаяся медицина или балет, скажем
Совок на протязі 70 років пройшов кілька етапів, просто кажучи - то були різнні країни. Тому й освіта була різна на різних етапах. І життя різне. Довга розмова.
А окрім самоосвіти ніякої іншої й не буває. Але навчальний заклад може або суттєво ДОПОМОГТИ у тій САМОосвіті, організувати й систематизувати її, або ж навпаки, ЗАВАЖАТИ студентові, зайобувати його з метою видавити хабарика. Ну а торгівля заліками, а врешті й дипломами - це вже взагалі аут, хоча й цілком закономірний.
Ти вже цитуй так повністю. Перехожий там писав іще:
І саме те мудачьйо як тоді, так і зараз ГРОБИТЬ всі досягнення технарів. Так що врешті у тих просто опускаюцця руки.А в политику и экономику шли совсем другие кадры. Там важно было (и есть!!!) не профессионализм, а приверженность идее.