Про антикорупційний суд

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 23 травня 2018, 22:44


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 28 травня 2018, 14:23


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 28 травня 2018, 19:02

Поправка на мільярд. Як гальмується створення Антикорупційного суду
І рибку з’їсти, і з судом не сісти. У такому шпагаті в історії з Антикорупційним судом опинилась українська влада.

З одного боку, потрібно виконати принципову вимогу МВФ задля того, щоб отримати черговий транш – щонайменше мільярд доларів США. Без нього восени (на старті президентської виборчої кампанії!) Україну очікує дефолт. Це і непрогнозований курс долара (40-50 грн за «зелений» не вважають межею), і проблеми з соціальними виплатами.

З іншого боку, лякає перспектива створення дійсно незалежного суду. Бо в такому разі завершиться формування антикорупційної вертикалі: детективи НАБУ – антикорупційні прокурори – Антикорупційний суд. Після цього справи проти топ-посадовців зможуть швидко і логічно завершуватися вироками.

Усе це накладається на політичне протистояння всередині країни. Напередодні виборів різні політичні табори намагаються, з одного боку, набрати балів на заявах щодо необхідності створення Антикорупційного суду. З іншого – перекласти на опонентів увесь негатив щодо гальмування ухвалення відповідного закону.

Крайні позиції переговірників як всередині країни, так і з західними партнерами не можуть наблизитися одна до одної через одну маленьку, але суттєву поправку до законопроекту. Йдеться про механізм вето, який дозволить міжнародним експертам блокувати призначення суддями не доброчесних кандидатів. І можливості подолання цього вето. Від формулювання цієї правки залежить, чи отримає Україна черговий транш кредиту, чи втримається економіка та чинна політична еліта. Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/05/28/popravka ... du_1333355

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 04 червня 2018, 10:47


ага...смешно :pop: напугал..

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 05 червня 2018, 09:35


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 05 червня 2018, 09:51


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 05 червня 2018, 20:19

05.06.2018 19:10
В Госдепе призвали Украину создать Антикоррупционный суд
MIGnews.com.ua
В Соединенных Штатах Америки Государственный департамент призвал Украину провести реформы для борьбы с коррупцией, в том числе создать Антикоррупционный суд. Об этом сообщила официальный представитель Госдепа Хизер Нойерт на своей странице в Twitter.

"Создание действительно независимого Антикоррупционного суда является важнейшим шагом, который может предпринять правительство для удовлетворения этих требований, и отказаться от коррупции, которая продолжает угрожать национальной безопасности, процветанию и демократическому развитию в Украине", - говорится в заявлении ведомства.

Указано, что США выказывают полную поддержку Международному валютному фонду, определяющему, соответствует ли новый закон о создании суда обязательствам Украины по программе Фонда.

"Мы согласны с МВФ, что любое законодательство, устанавливающее создание Антикоррупционного суда, должно включать центральную роль совета международных экспертов для обеспечения выбора квалифицированных судей...Мы призываем украинское правительство обсудить соответствующие законодательные предложения непосредственно с МВФ и принять законопроект, который отвечает требованиям МВФ", - отметили в Государственном департаменте.
Зображення
Как сообщал MIGnews.com.uа ранее, комментируя заявление премьер-министра Владимира Гройсмана об отставке, глава фракции БПП Артур Герасимов сказал, что вопрос создания Высшего антикоррупционного суда не входит в зону ответственности Кабинета министров Украины.

главспец
Повідомлень: 14430
З нами з: 26 березня 2018, 12:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення главспец » 05 червня 2018, 20:50

Фрося писав: "Создание действительно независимого Антикоррупционного суда является важнейшим шагом, который может предпринять правительство
независимого от кого?! Покажите мне хоть одного «независимого»?
п.с.
типа, «неуловимого Джо»

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 05 червня 2018, 21:07


Аватар користувача
costashu
князь
Повідомлень: 5691
З нами з: 22 березня 2018, 15:02

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення costashu » 05 червня 2018, 21:21

воров заставляют голосовать себе на приговор. Какой сюжет, какая коллизия!
ХЖВСУ

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 05 червня 2018, 23:01


:pop:

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 06 червня 2018, 07:22




Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 06 червня 2018, 09:00

Дмитро Корчинський
30 мин. ·
ЗВЕРНЕННЯ до ДЕПУТАТІВ

Коли вас не лякає обіцянка Гройсмана піти у відставку, якщо ви не проголосуєте за антикорупційний суд, то я заявляю, що теж подам у відставку з поста лідера громадської думки, відмовлюся від американської візи й ліквідую свої офшорні рахунки.

Якщо у вас вистачить жорстокості бачити сльози в очах Гройсмана і моїх, тоді не голосуйте! Але метелики більше не прилетять до Києва.
:gs:

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 06 червня 2018, 09:15


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 06 червня 2018, 09:48

Власть кучки воров во главе с Порошенко против «утери суверенитета» на назначение судей-коррупционеров — Лещенко. Видео
Июнь 5, 2018
Прошли уже три дня бессмысленного рассмотрения закона об антикоррупционном суде. В зале 20 депутатов, который проваливают две тысячи поправок. Мы толчем воду в ступе, потому что один человек в стране не хочет лишаться монополии на ручной суд.
Об этом только что написал в ФБ народный депутат Сергей Лещенко.
Имя этого человека — Петр Порошенко, который жонглирует каждый раз новыми аргументами.
То он говорит, что антикоррупционный суд бывает только в Уганде.
То требует от парламента отозвать депутатский законопроект, но при этом дает команду своим бригадирам срывать голосование.
То вносит проект, который противоречит здравому смыслу, Венецианской комиссии и МВФ.
А прикрывают все мнимыми аргументами об «утере суверенитета» на назначение судей-коррупционеров.
Мы правда теряем с такой властью — не только суверенитет, который присвоила себе кучка воров, но в первую очередь деньги и время. И если украденные средства теоретически можно вернуть спустя годы, то время не вернуть никогда.
Ваш покорный слуга еще вчера утром озвучил прогноз, что Порошенко не намерен допустить создание реально независимого от него антикоррупционного суда и, соответственно, завалит закон о нем…

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 06 червня 2018, 09:57

The Importance of an Independent Anti-Corruption Court for Ukraine

Share
Press Statement
Heather Nauert
Department Spokesperson
Washington, DC
June 5, 2018
СпойлерРозкрити
The United States calls on the government of Ukraine to implement deep, comprehensive, and timely reforms that reflect the demands the people of Ukraine made during the Revolution of Dignity: an end to systemic corruption, faster economic growth, and a European future for all Ukrainians.

The establishment of a genuinely independent anti-corruption court is the most important, immediate step the government can take to meet those demands and roll back corruption that continues to threaten Ukraine’s national security, prosperity, and democratic development.

The United States fully supports the International Monetary Fund (IMF), which will determine whether a new law establishing the court is consistent with Ukraine’s commitments under its IMF program. We agree with the IMF that any legislation establishing an anti-corruption court must include a central role for a council of international experts to ensure the selection of qualified judges.

The United States wants to be clear that legislation establishing the court must satisfy the IMF, which provides essential financial support to the Ukrainian government. We, therefore, encourage the Ukrainian government to discuss relevant legislative proposals directly with the IMF and to pass a bill that meets IMF requirements. The anti-corruption court has important work to do on behalf of the people of Ukraine.
Сполучені Штати закликають уряд України здійснити глибокі, всеосяжні та своєчасні реформи, які відображають вимоги громадян України, здійснених під час Революції достоїнства: припинення системної корупції, швидке економічне зростання та європейське майбутнє для всіх українців .

Створення справді незалежного антикорупційного суду є найважливішим, найближчим кроком, який може вжити уряд для задоволення цих вимог, і відмовитися від корупції, яка продовжує загрожувати національній безпеці, процвітання та демократичному розвитку в Україні.

Сполучені Штати повністю підтримують Міжнародний валютний фонд (МВФ), який визначить, чи новий закон про встановлення суду відповідає зобов'язанням України за програмою МВФ. Ми погоджуємося з МВФ, що будь-яке законодавство, що встановлює антикорупційний суд, повинно включати центральну роль ради міжнародних експертів для забезпечення вибору кваліфікованих суддів.

Сполучені Штати хочуть зрозуміти, що законодавство, яке встановлює суд, повинно задовольняти МВФ, який надає суттєву фінансову підтримку українському уряду. Тому ми закликаємо український уряд обговорити відповідні законодавчі пропозиції безпосередньо з МВФ та прийняти законопроект, який відповідає вимогам МВФ. Антикорупційний суд має важливу роботу від імені народу України.

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 78114
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення Фрося » 06 червня 2018, 10:56


На 7 червня у Верховній Раді заплановано ключове голосування всієї восьмої сесії – розгляд у другому читанні та в цілому законопроекту №7440 про Вищий антикорупційний суд.

Березневе голосування в першому читанні, на перший погляд, свідчило про консолідацію парламентських сил попри наявні розбіжності.

Відтак у роботу пішов законопроект, який ще в січні розкритикував МВФ, що своєю чергою посилався на висновок Венеціанської комісії (жовтень 2017 року) щодо інших законопроектів на цю ж тематику.

Цікаво, що зовнішню критику законопроекту президента проігнорували всі ключові суперники Петра Порошенка в боротьбі за президентське крісло.

За них це зробили громадські активісти-антикорупціонери (Ярослав Юрчишин, Віталій Шабунін). Заслуговує на увагу й конструктивна критика Головного юридичного управління апарату Верховної Ради, яка показала, наскільки "сирими" є проекти 7440 та 7441 з Адміністрації президента.

Попри все президент демонстрував оптимізм: 29 травня під час прес-конференції з президентом ФРН Франк-Вальтером Штайнмайєром він висловив упевненість у тому, що "цього року процес буде завершено, і Україна матиме антикорупційний суд".

Однак рівно за тиждень міністр фінансів Олександр Данилюк в інтерв’ю "Українській правді" пов’язав ухвалення закону про ВАС у редакції, якої вимагає МВФ, зі здатністю виконувати державний бюджет у другій половині року.

Через кілька годин про неготовність брати на себе відповідальність за стан країни в разі провалу законопроекту з вимогами МВФ заявив і опонент Данилюка – прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

Таким чином, президент у момент ухвалення важливого рішення опинився на самоті: із критичним МВФ, непередбачуваною Верховною Радою, безвольним урядом та громадянами, вкрай роздратованими високим рівнем корупції та незадовільною боротьбою з нею.

Щоб зберегти владу і переобратися, Петру Порошенку доведеться шукати спосіб, що дозволить змінити поведінку та ставлення вищезазначених суб’єктів.

Спробуємо розібратися, які варіанти є в президента.
СпойлерРозкрити
МВФ, ЄС та "колективний Захід"
Як ми писали в лютому, блокування створення окремого антикорупційного суду – це одна з "червоних ліній", яку владі краще не перетинати у відносинах із західними союзниками та інституціями.

На публічному рівні президент показує розуміння ситуації. На неформальному – відкладаються зміни, що обмежують його владу.

Єдиний момент, коли інтереси збереження прихильності Заходу та власної влади збігаються, – це підготовка до політичного життя після президентства.

Однак у разі непростої й, очевидно, болісної для особистих амбіцій трансформації з глави держави на главу парламентської фракції (чи, в кращому разі, одного з претендентів на посаду прем’єр-міністра), вплив на судову владу буде втрачено.

А деякі з соратників Порошенка взагалі можуть опинитися в переліку клієнтів нової системи антикорупційних органів.

Отже, з точки зору "колективного Порошенка", абсолютно незалежний і чесний суд – сумнівна перспектива. Хоча саме незалежний і кваліфікований суд може стати гарантією того, що переслідування за політичними мотивами більше не буде.

Тим більше, що Захід цікавлять не вироки проти конкретних діячів, а незалежна антикорупційна система як пересторога від корупції при новій владі, оскільки з цією все більш-менш зрозуміло. До того ж, у ЄС і МВФ чітко сигналізують, що готові піти назустріч ще цьому уряду і президенту, якщо вони демонструватимуть досягнення в боротьбі з корупцією.

Оскільки Порошенко у випадку з "безвізом" показав, що він бачить себе як політика, який долає недосяжні для інших бар’єри, то можна припустити, що й створення ВАС та пов’язану з цим матеріальну підтримку Заходу він захоче зробити частиною своєї виборчої кампанії попри ризики.

Проте постає проблема, як це зробити в поточній внутрішньополітичній ситуації.

Верховна Рада та Уряд
Станом на сьогодні Порошенко перебуває в "оперативному оточенні", влаштованому основними кандидатами в президенти та ситуативними союзниками з так званої "стратегічної сімки".

"Чужі" невтомно повторюють звинувачення в "поразці", "корупції", "зраді". "Свої" наполегливо пропонують різні форми "почесної капітуляції" у вигляді політичної реформи – створення парламентської республіки шляхом внесення змін до Конституції або просто змінами до закону про Кабмін.

Гроші МВФ потрібні всім: від секвестру програють усі, особливо позафракційні мажоритарники, постраждають навіть "радикали" та "опоблоківці", які підсіли на відкриття об’єктів, споруджених за підтримки державного бюджету. Секвестр – це й додатковий тиск на бізнес, і опоненти влади першими потраплять під прес перевірок та штрафів.

Незалежний антикорупційний суд і взагалі будь-який незалежний суд не потрібен нікому у владі: більшість цих людей звикли або вирішувати питання з судом у режимі "телефонного права", а в декого є чудовий досвід перетворення своєї присутності в суді на виставу для телеканалів.

Показово, як Олег Ляшко та Юлія Тимошенко у своїх виступах на погоджувальній раді 4 червня оминули увагою тему Вищого антикорупційного суду. Обоє бачать себе президентами у 2019 році, і незалежний суд не пасує до "радикального" і "справедливого" стилю правління.

А провал президента та уряду в разі несхвалення закону – це вагомий "плюс" для агітації виборців. Орієнтацією на вибори зумовлена й заява Володимира Гройсмана про можливу відставку в разі неприйняття закону.

Проте й у Банкової може бути кілька козирів на руках.

Від зриву голосування може підстрахувати кілька технічних прийомів. Противників можуть звинуватити в колабораціонізмі з "Москвою": Кремль справді з кінця минулого року пророкує "дефолт" України.

По-друге, на часі розгляд змін до Конституції про скасування депутатської недоторканності. У разі схвалення закону про ВАС, це питання відкладається на невизначене майбутнє.

У разі провалу голосування перед депутатами можуть порушити питання про скасування недоторканності. Оскільки це питання радше непрохідне, суспільству покажуть, що саме депутати блокують боротьбу з корупцією.

По-третє, у разі провалу Мінфін може несподівано отримати таку підтримку з Банкової, яка дасть змогу "перекрити" геть усі можливості заробляти на бюджеті під приводом боротьби з дефолтом і перетворити прем’єра на англійську королеву.

Зрештою, компромісним варіантом може стати запровадження антикорупційного суду вже після парламентських виборів 2019 р. і поширення його повноважень на справи, які порушуватимуться і розслідуватимуться після цієї дати.

Громадянське суспільство
Найтяжче для президента переконати громадян у тому, що він справді прагне боротися з корупцією. Як показують результати травневого опитування, вже половина респондентів вважає боротьбу з корупцією провальною.

Протягом останніх шести місяців майже вдвічі впала довіра до нових антикорупційних органів (НАБУ, САП, НАЗК), а перші дві головні перепони для ефективної боротьби, на думку громадян, – відсутність політичної волі та недосконалість законодавства.

З точки зору роботи з суспільством, ухвалення закону про ВАС у редакції, яку вимагають громадські активісти та Захід, – чудовий демонстративний крок і нагода для президента розпочати боротьбу за виборців, які раніше голосували за Порошенка, а тепер вагаються.

Передача контролю за формуванням персонального складу ВАС у руки представників від антикорупційних громадських організацій та експертів із західних країн так само підтримує більшість населення.

Це можливість для Порошенка поступитися зараз певною часткою влади, щоб у 2019 переобратися і зберегти більшість чинних повноважень, у тому числі розширеного контролю над силовими структурами, який може дати нова редакція іншого закону – "Про національну безпеку".

Ризики отримати цілковито неконтрольовану і ворожу Громадську раду можна знизити, якщо прислухатися до слушних зауважень Головного юридичного управління Апарату ВРУ щодо прогалин у законопроекті про ВАС.

Зокрема, зважаючи на важливість кваліфікації членів громадської ради, яка відбиратиме суддів, можна встановити високий освітній та професійний ценз, можна передбачити ретельну перевірку претендентів із числа українських та іноземних громадян щодо законності набуття їхньої власності та прозорості джерел їхніх доходів; можна передбачити й обов’язкову відсутність будь-яких конфліктів із законом.

Проти цього західні партнери можуть і не заперечувати. А Адміністрація президента здобуде таку потрібну для глави держави моральну сатисфакцію…

Якщо все-таки ВАС "завалять"?
Отже, ми схиляємося до думки про те, що 7 червня закон все ж ухвалять у редакції, яка дасть змогу формувати незалежний Вищий антикорупційний суд.

Однак варто виокремити кілька чинників, так званих "чорних лебедів", що можуть призвести до провалу голосування. На нашу думку, таке може статися лише в разі збігу протилежних бажань претендентів на посаду президента.

Оскільки голоси "Народного фронту" та БПП є критичними для ухвалення закону, лідери цих сил у вирішальний момент можуть смикнути стоп-кран. Наприклад, провал закону про ВАС просто стане гарною нагодою для оточення президента остаточно приборкати Кабмін і/або партнерів по коаліції.

Адже відхилення законопроекту примусить Гройсмана обирати – йти у відставку чи на довгий час відмовитися від ролі самостійного політика.

І це не простий вибір, оскільки відставка прем’єр-міністра автоматично означає відставку уряду та запуск 60 днів для формування нового уряду або розпуску парламенту.

Ймовірні в такому разі вибори Верховної Ради восени 2018 року при уряді, який у ручному режимі керуватиметься з Адміністрації президента і все ще виконуватиме бюджет, можливо, і не сформують парламент нової якості, але суттєво посилять президента як більш прийнятного кандидата для більшості впливових у країні олігархів.

Навіть у разі перемоги опозиційних сил через суперечності вони не зможуть сформувати уряд, і тоді в президента з’явиться шанс сформувати коаліцію проти найбільш рейтингового опозиційного лідера. Це ризикований варіант, але він може дати президенту більше шансів на 2019 рік.

До того ж, новий парламент може швидко ухвалити закон про ВАС і погодити програму нового уряду з новими тарифами і земельною реформою, яка розблокує співробітництво з МВФ і створить фінансову подушку безпеки на 2019-й.

Навіть якщо Гройсман відмовиться йти у відставку, грати самостійно після такого провалу не зможе. Йому доведеться стати технічним виконавцем і взяти на себе всю чорну роботу, як це в 1998-1999 роках робив при Кучмі "міцний господарник" Валерій Пустовойтенко.

З іншого боку, голоси можуть не додати "Батьківщина" та "Радикальна партія". Це все-таки не питання війни і миру (як у питанні закону про відновлення суверенітету на Донбасі), і більшість населення однаково не повірить у те, що влада хоче боротися з корупцією, а опозиція їй заважає.

Навпаки, солідарні голосування з коаліційними фракціями шкодять іміджу Тимошенко та Ляшка як головних опозиціонерів, а їм ще боротися за голоси тих, хто вагається, з більш послідовними конкурентами. Окрім того, всі провідні опозиціонери зможуть заявити, що якби влада хотіла провести цей закон, то в парламент потрапила б редакція, яка не суперечить зобов’язанням перед МВФ.

Можуть не додати голосів і мажоритарники, які не впевнені в тому, що Порошенко має шанси переобратися і допомогти переобратися їм.

Тим більше, що в Раді лежить Виборчий кодекс, що скасовує мажоритарні округи, і це також одна з вимог Заходу. Тож ніхто не захоче створювати прецедент і голосувати всупереч своїм інтересам.

Зрештою, не виключений і проміжний варіант, коли в останній момент "з голосу" вносяться правки, які створюють "чорний хід" для впливу влади на суд. Це дає можливість Порошенку погратися з парламентом у "вето" і змінювати положення закону новими пропозиціями.

Свого часу Кучма міг до семи разів повертати закон у Раду та вимагати потрібних для нього змін. У такому разі саме парламент перетворюється на орган, який несе відповідальність і за зрив співробітництва з МВФ, і за блокування боротьби з корупцією.

У будь-якому разі політичний процес після розгляду закону про ВАС не зупиниться.

Однак процес ухвалення цього рішення покаже, яку систему державного управління президент Порошенко хоче втілювати під час гіпотетичного другого строку: більш прозору та підзвітну громадянам чи більш струнку та чутливу до інтересів першої особи силову вертикаль влади.



Аватар користувача
stan700
Повідомлень: 5520
З нами з: 25 березня 2018, 13:05

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення stan700 » 06 червня 2018, 15:28

Валерій Пекар:
Чому я завтра о 9:30 буду під Верховною Радою, щоб нагадати народним депутатам: відкараскатися від створення Антикорупційного суду за міжнародними вимогами не вийде.
-----------
Валера - йди нахуй.
дай подивитись на треш - як гройсман їде до Винниці

Аватар користувача
stan700
Повідомлень: 5520
З нами з: 25 березня 2018, 13:05

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення stan700 » 06 червня 2018, 17:50

шо на кону

Економісти VoxUkraine підрахували, що наразі валютні резерви уряду складають трохи менше 1 мільярда доларів. Водночас до кінця року із цих резервів Кабмін має сплатити близько 2 мільярдів доларів кредиторам. Очевидно, що наразі коштів не вистачає і це є суттєвою проблемою.

Якщо Уряд не сплатить борги, Україні доведеться оголосити технічний дефолт. Це означає, що ні держава, ні приватні компанії не зможуть запозичувати на міжнародних ринках, існуючі кредитори відвернуться від України. Дефіцит держбюджету не буде чим покрити, а отже коштів не вистачатиме навіть на заплановане в бюджеті. Наслідки для фінансової стабільності будуть ще гіршими.

Звичайно, Кабмін ще має гроші на рахунках в Ощадбанку, які конфіскували в представників влади Януковича. Йдеться про близько 1,2 мільярди доларів, для використання яких потрібно спеціальна постанова уряду.

Але це не відміняє того факту, що вже наступного, виборчого 2019 року, Україна має заплатити вже 4 мільярди доларів, які вже точно не буде звідки брати.

На сьогодні валютні резерви НБУ складають понад 18 мільярдів доларів, але Кабмін не може їх використовувати. Він міг би купити цю валюту в Нацбанку, але на це потрібні вільні гривні, яких так само немає. Не врятує ситуацію навіть транш МВФ, який також зараховується до резервів НБУ.

Єдине спасіння — кошти ЄС та інших донорів, які мають зарахувати на рахунки уряду після отримання Україною коштів від МВФ. Але для цього необхідно виконати ключові вимоги кредиторів, чого наразі не сталося. Зокрема, йдеться
про створення Антикорупційного суду, підвищення цін на газ для населення та створення ринку землі.

Аватар користувача
costashu
князь
Повідомлень: 5691
З нами з: 22 березня 2018, 15:02

Re: Законопроект про антикорупційний суд

Повідомлення costashu » 06 червня 2018, 21:48

stan700 писав: VoxUkraine
этот говновокс идет туда же, куда и Валера
ХЖВСУ

Відповісти