детективный роман английской писательницы Агаты Кристи «Десять негритят» (англ. Ten Little Niggers), написанный в 1939 году, из-за недостаточной (по мнению американцев) политкорректности был переименован в «Десять маленьких индейцев» (англ. Ten Little Indians), затем, когда уже и это название перестало удовлетворять, — в «Десять солдатиков» (англ. Ten Little Soldiers). Ныне же книга печатается под названием «И никого не стало» (англ. And Then There Were None)[1].
Будуть редагувати Т. Шевченка?
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
Забороні підлягатимуть усі словники, починаючи з Даля.
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
і леннона мрак женщина нігер світа
дофенеменузувалися з ніграми
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
і знову цей йопаний гей-парад проводять
кому він нахуй треба непонятно... я вже боюсь по вулиці ходити
кому він нахуй треба непонятно... я вже боюсь по вулиці ходити
Востаннє редагувалось 11 червня 2018, 02:03 користувачем Telecaster, всього редагувалось 1 раз.
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
а головна суть в чому - якшо серйьозно
удар йде не по дорослим ну там 40 і далі...
а по молодшому віку... тобто діти підлітки... - іпуть їм мозги фуєтой різною...!!!
ну і ясний пень по традиційним цінностям... ми ж тепер на марс летимо... роботи безстатеві!
ось вся суть..
удар йде не по дорослим ну там 40 і далі...
а по молодшому віку... тобто діти підлітки... - іпуть їм мозги фуєтой різною...!!!
ну і ясний пень по традиційним цінностям... ми ж тепер на марс летимо... роботи безстатеві!
ось вся суть..
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
Вже було. За совкових часів статтю "Жид" зі словника Даля вилучали.Забороні підлягатимуть усі словники, починаючи з Даля.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
У нашому дитинстві теж удар був. Просто ми його не помітили. І теж по традиційним "цінностям".Telecaster писав: ↑ а головна суть в чому - якшо серйьозно
удар йде не по дорослим ну там 40 і далі...
а по молодшому віку... тобто діти підлітки... - іпуть їм мозги фуєтой різною...!!!
ну і ясний пень по традиційним цінностям... ми ж тепер на марс летимо... роботи безстатеві!
ось вся суть..
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
пс
їм прийдеться стирати ційлий пласт творінь мистецтва
that little faggot is a millionaire (c) dire straits
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
Та да, Кобзар вельми нетолерантний...
Тільки думаю заіпуцця витирать.
Тільки думаю заіпуцця витирать.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
высер унутри. там про франко.
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
та мені просто смішно...
я всю нашу літературу не читав або читав але давно....
а от на глобальному рівні - це ж повний пісец
ви ж розумієте шо це не наші дегенерати придумали і запроваджуюють всю цю хУЄТУ
вони слідують... за... ох тут можна розвернути всю гидоту та влом....
роботи нарешті свабодні! всі рівні!
і ібуть один одного - нарешті!
дивись перше відео в гілці....
я всю нашу літературу не читав або читав але давно....
а от на глобальному рівні - це ж повний пісец
ви ж розумієте шо це не наші дегенерати придумали і запроваджуюють всю цю хУЄТУ
вони слідують... за... ох тут можна розвернути всю гидоту та влом....
роботи нарешті свабодні! всі рівні!
і ібуть один одного - нарешті!
дивись перше відео в гілці....
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
Тебе ж дали хорошую ссылку. Там основное, неплохая статья кстати. Франко ж перевел Антидюринг с предисловием. Это для справки классика марксизма, можно сказать краеугольный камень.
Давай жги, людоедская партия или шо там в методичке...
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
Агалтелый марксизм
Ще про нашу культурну нужду.
Іван Франко
В 20–21 ч. "Народа" подав д. Охримович зміст брошури д. Будзиновского "Культурная нужда австрійской Руси" і відізвався о ній з великою похвалою. Хотілось би й міні сказати про сю брошуру кілька слів; хоч може в них не буде такоі великоі похвали для автора, та за те може буде більше приключок до діскусіі, котра в таких широких справах, як економічний розвій цілоі Украіни і програма економічноі праці єі інтелігенціі міні видаєся в усякім разі дуже пожиточною.
Сам автор брошури і єго рецензент бачуть головну єі вагу в тім, що вона "дає загально звісним фактам теоретичне поясненє", приводить до розуміня тих фактів. Значить, теорія є головною основою брошури, а факти наведено в ній тілько для ілюстраціі теоріі. Признаюся, що вже саме те поставленє діла зробило на мене при читаню брошури неприємне вражінє: так немов би читаєш працю з 20–30-их років, коли ще наука під впливом ідеалістичноі філософіі розумувала апріорним методом і вважала головним ділом будованє теорій, а не дослід фактів і йіх звязку.
Ну, та може д. Будзиновский поступає не зовсім так, може він тілько прикладає загально звісні і признані теоріі до загально звісних і стверджених фактів і дає йім нове освітленє? Придивімося на самперед єго теоріям, а потому фактам. Д. Будзіновский очевидно сам так думає, натякаючи на те, що він в основу своєі студіі кладе "еволюційну методу введену до наук суспільних Марксом". Що се за "еволюційна метода", я не розумію; методи такоі мабуть зовсім нема, а Маркс вложив тілько в основу свого діла той погляд, що суспільність така, яку ми бачимо, не є нічим вічним, а зміняєся враз із усіми своіми формами. Значить, теорія еволюційна у Маркса відноситься до самого предмету, а не до методу, котрий у него лишився в добрій мірі апріорний.
Як же розуміє еволюційний погляд Маркса д. Будзиновский? Досить просто. В Англіі був з разу порядок феодальний — він упав, по йім витворився порядок капіталістичний з фабриками і пролетаріями-робітниками, котрі на своіх плечах двигають розвій суспільний до нового ладу, соціялістичного. Те саме було в Франціі, Німеччині, загалом в західній Европі. Феодалізм упав, капіталізм панує, соціялізм надходить, просисаєся вже тисячними дірками в теперішній лад суспільний. Феодалізм, по думці д. Будз., був однаковий у всіх краях Европи (і автор подає єго схематичну характеристику), капіталізм є також однаковий, ну, і соціялізм очевидно також мусить бути однаковий, так само як і перехід від капіталізму до соціялізму мусить іти однаковою дорогою. Основні признаки капіталізму: продукція фабрична і концентрація капіталів в немногих руках, а з другого боку маса пролетаріяту. Побіда сего пролетаріяту над капіталістами, се побіда соціялізму. Галичина з того погляду показуєся мов та щука, котроі одна половина зварена на холодець а друга жарена. Феодалізм у нас іще не вигиб і заморожує наш поступ, а капіталізм з другого боку припікає нас, показуючи нам самі найгірші своі боки. Значить, треба нам як найшвидше позбутися замороженого хвоста феодалізму, а перейти з руками й ногами в капіталізм, т. є. по схемі д. Будзиновского зробити так, щоб у нас в краю не було ані шляхти, ані дрібних рільників-хлопів, ані дрібних ремесників, а тілько великі лятіфундіі, оброблювані по капіталістичному на спосіб американский, великі фабрики — і маса пролетаріяту.
Ось теоретичний скелет розправи д. Будзиновского і виведена з того скелету практична програма.
Думаю, що Маркс обернувся б у гробі, коли би побачив таке схематичне і шаблонове приложенє своєі теоріі. Певна річ, історична черга економічних порядків: феодалізму, капіталізму і соціялізму є фактом. Але сего ані наука ані ніхто тямущий не сказав, що феодалізм усюди був однаковий, капіталізм є однаковий і соціялізм мусить бути однаковий; противно, ми знаємо, що кождий економічний порядок в ріжних краях виливався в ріжні форми і розвивався неоднаково. Маркс прослідив розвій англійского капіталізму. Але думати, що се іменно був розвій "нормальний" і що так мусить розвиватися капіталізм в інших краях, є цілковита нісенітниця. Противно, так як в Англіі капіталізм не розвивався ніде; в Америці він розвивався зовсім інакше, в Франціі також дуже відмінно, в Бельгіі, Італіі, Німеччині знов інакше; в Італіі навіть було таке, що розвившися раз дуже сильно в XV–XVI віках, він опісля упав, а тепер розвивався в друге. Правда, остаточні форми капіталізму, які бачимо нині, де в чому дуже похожі в усіх краях, особливо що доторкаєся промислу фабричного. Але вже в рільництві бачимо рідші форми капіталістичного господарованя: велику продукцію в Америці і дрібну нпр. в Бельгіі, Франціі і в самій Англіі. Значить, шаблонові рисописи феодалізму і капіталізму, які подає д. Будзиновский, не зовсім вірні, а і основані на них вказівки єго "практичноі" програми не можуть бути вірні.
Ще про нашу культурну нужду.
Іван Франко
В 20–21 ч. "Народа" подав д. Охримович зміст брошури д. Будзиновского "Культурная нужда австрійской Руси" і відізвався о ній з великою похвалою. Хотілось би й міні сказати про сю брошуру кілька слів; хоч може в них не буде такоі великоі похвали для автора, та за те може буде більше приключок до діскусіі, котра в таких широких справах, як економічний розвій цілоі Украіни і програма економічноі праці єі інтелігенціі міні видаєся в усякім разі дуже пожиточною.
Сам автор брошури і єго рецензент бачуть головну єі вагу в тім, що вона "дає загально звісним фактам теоретичне поясненє", приводить до розуміня тих фактів. Значить, теорія є головною основою брошури, а факти наведено в ній тілько для ілюстраціі теоріі. Признаюся, що вже саме те поставленє діла зробило на мене при читаню брошури неприємне вражінє: так немов би читаєш працю з 20–30-их років, коли ще наука під впливом ідеалістичноі філософіі розумувала апріорним методом і вважала головним ділом будованє теорій, а не дослід фактів і йіх звязку.
Ну, та може д. Будзиновский поступає не зовсім так, може він тілько прикладає загально звісні і признані теоріі до загально звісних і стверджених фактів і дає йім нове освітленє? Придивімося на самперед єго теоріям, а потому фактам. Д. Будзіновский очевидно сам так думає, натякаючи на те, що він в основу своєі студіі кладе "еволюційну методу введену до наук суспільних Марксом". Що се за "еволюційна метода", я не розумію; методи такоі мабуть зовсім нема, а Маркс вложив тілько в основу свого діла той погляд, що суспільність така, яку ми бачимо, не є нічим вічним, а зміняєся враз із усіми своіми формами. Значить, теорія еволюційна у Маркса відноситься до самого предмету, а не до методу, котрий у него лишився в добрій мірі апріорний.
Як же розуміє еволюційний погляд Маркса д. Будзиновский? Досить просто. В Англіі був з разу порядок феодальний — він упав, по йім витворився порядок капіталістичний з фабриками і пролетаріями-робітниками, котрі на своіх плечах двигають розвій суспільний до нового ладу, соціялістичного. Те саме було в Франціі, Німеччині, загалом в західній Европі. Феодалізм упав, капіталізм панує, соціялізм надходить, просисаєся вже тисячними дірками в теперішній лад суспільний. Феодалізм, по думці д. Будз., був однаковий у всіх краях Европи (і автор подає єго схематичну характеристику), капіталізм є також однаковий, ну, і соціялізм очевидно також мусить бути однаковий, так само як і перехід від капіталізму до соціялізму мусить іти однаковою дорогою. Основні признаки капіталізму: продукція фабрична і концентрація капіталів в немногих руках, а з другого боку маса пролетаріяту. Побіда сего пролетаріяту над капіталістами, се побіда соціялізму. Галичина з того погляду показуєся мов та щука, котроі одна половина зварена на холодець а друга жарена. Феодалізм у нас іще не вигиб і заморожує наш поступ, а капіталізм з другого боку припікає нас, показуючи нам самі найгірші своі боки. Значить, треба нам як найшвидше позбутися замороженого хвоста феодалізму, а перейти з руками й ногами в капіталізм, т. є. по схемі д. Будзиновского зробити так, щоб у нас в краю не було ані шляхти, ані дрібних рільників-хлопів, ані дрібних ремесників, а тілько великі лятіфундіі, оброблювані по капіталістичному на спосіб американский, великі фабрики — і маса пролетаріяту.
Ось теоретичний скелет розправи д. Будзиновского і виведена з того скелету практична програма.
Думаю, що Маркс обернувся б у гробі, коли би побачив таке схематичне і шаблонове приложенє своєі теоріі. Певна річ, історична черга економічних порядків: феодалізму, капіталізму і соціялізму є фактом. Але сего ані наука ані ніхто тямущий не сказав, що феодалізм усюди був однаковий, капіталізм є однаковий і соціялізм мусить бути однаковий; противно, ми знаємо, що кождий економічний порядок в ріжних краях виливався в ріжні форми і розвивався неоднаково. Маркс прослідив розвій англійского капіталізму. Але думати, що се іменно був розвій "нормальний" і що так мусить розвиватися капіталізм в інших краях, є цілковита нісенітниця. Противно, так як в Англіі капіталізм не розвивався ніде; в Америці він розвивався зовсім інакше, в Франціі також дуже відмінно, в Бельгіі, Італіі, Німеччині знов інакше; в Італіі навіть було таке, що розвившися раз дуже сильно в XV–XVI віках, він опісля упав, а тепер розвивався в друге. Правда, остаточні форми капіталізму, які бачимо нині, де в чому дуже похожі в усіх краях, особливо що доторкаєся промислу фабричного. Але вже в рільництві бачимо рідші форми капіталістичного господарованя: велику продукцію в Америці і дрібну нпр. в Бельгіі, Франціі і в самій Англіі. Значить, шаблонові рисописи феодалізму і капіталізму, які подає д. Будзиновский, не зовсім вірні, а і основані на них вказівки єго "практичноі" програми не можуть бути вірні.
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
я тебе напишу прямо и без методичек - комуняку на гилляку. А теперь можно от кого-нибудь ЦИТАТУ из Франка не про Маркса, Будзиновского и пр., а про то что Франко марксист?
ХЖВСУ
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
замість того, щоб повернути в українську мову законне слово "жид"..
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: Будуть редагувати Т. Шевченка?
на окремій ноті
в мене таке враження шо вас іпуть і розділяють
дятли просніться расея нікуди не дінеться (гейтушка покойний предсказував розпад коли ще)
справа навіть не в раші - а у вас дятлів ...
я читаю теми на фупі тут на цензорі
це ж роботи
хто не за нас той проти
ви дятли взагалі розумієте як вами маніпулюють... ?
одне й те саме...
вас же видно за 9 миль
хто шо напише...
він процитував РТ - піздец
ти диввся давно так звані україніські ЗМІ для дегенератів?
уебани
в мене таке враження шо вас іпуть і розділяють
дятли просніться расея нікуди не дінеться (гейтушка покойний предсказував розпад коли ще)
справа навіть не в раші - а у вас дятлів ...
я читаю теми на фупі тут на цензорі
це ж роботи
хто не за нас той проти
ви дятли взагалі розумієте як вами маніпулюють... ?
одне й те саме...
вас же видно за 9 миль
хто шо напише...
він процитував РТ - піздец
ти диввся давно так звані україніські ЗМІ для дегенератів?
уебани
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019