Ванючій гас
Re: Ванючій гас
Україна припинила закачувати газ у підземні газосховища. На 29 жовтня запаси становлять 21,74 млрд куб. Щоб без проблем пройти зиму, треба мінімум 20 млрд кубів у сховищах. Наявних запасів вистачить навіть, якщо росія припинить транзит газу територією України - - Нафтогаз
Re: Ванючій гас
Щоб без проблем пройти зиму
це хто сказав? а якщо буде -20 з 7,01,2020 по 01,04,2020?
це хто сказав? а якщо буде -20 з 7,01,2020 по 01,04,2020?
Re: Ванючій гас
Той "Нафтогаз" - патентований дурак.
Споживання, за місяць, йому, очевидно, - невідоме.
Власний видобуток, і газу, і вугілля - задавлений, штучно, на догоду кацапам і їхній агентурі.
Коли жопи відмерзатимуть, то залишиться, очевидно, відрізати задовгого, дурного язика речникам "Нафтогаза", і тим топити печі.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ванючій гас
Сидит обезьяна на берегу реки и моет банановую кожуру. Подходит лев, спрашивает:
— Обезьяна, что делаешь?
— Дай два рубля, скажу.
Постоял, подумал лев, а интерес так и распирает. Дает два рубля, а обезьяна ему:
— Банановую кожуру мою.
Лев со злостью:
— Ты че, дура?
— Ну, дура не дура, а десятку в день имею.
Re: Ванючій гас
Стандартний рубрикатор - під катом. Цього разу - дуже непоганий, адекватний.
Маємо сильні позиції у протистоянні Газпрому, питання - як зілюки то зможуть використати.
СпойлерРозкрити
0:40 - російський шаблон поведінки не змінився, але Нафтогаз уже інший;
1:20 - у Нафтогазу тепер міцніші позиції;
2:15 - що маскує собою "формула Штайнмайера"?
2:50 - Газпром обороняється, переходячи в наступ;
3:50 - Нафтогаз знову повертається до різного роду закулісних договорняків;
4:35 - пакетна ув'язка "газ"-"Донбас";
6:30 - поновити прямі закупівлі газу Нафтогазу в Газпрома неможливо;
9:00 - апеляція була механізмом затягування;
10:00 - Газпром у складному становищі;
10:50 - Китай вичавив із Росії ціну, за якою газопровід ніколи себе не окупить;
14:20 - труба є, газу нема - те ж саме стосується Турецького потоку;
18:30 - газ будуть використовувати як чинник політичного впливу;
21:07 - стереотип і штамп щодо "російського газу";
22:25 - важливо не те, що ми беремо російський газ, а в тому, що ми не платимо за нього Газпрому;
24:00 - чим обертаються "фокуси" з дешевим російським газом;
26:55 - газова торгівля Росії - це канал експорту російської корупції;
29:30 - ми можемо пробачити претензії до Газпрому, але тоді російська сторона тоді має відпустити всіх ув'язнених;
33:18 - чи може Україна використати "метод шантажу" проти Росії, як вона весь час робить проти України;
34:25 - Україна не може перекрити кран транзиту - це може зробити лише Росія;
37:05 - Росія та Німеччина хочуть зіграти на роялі в чотири руки;
41:40 - Данія заборонила Газпрому прокладати Північний потік 2 через свої территоріальні води;
48:20 - будь-яке поновлення прямих газових відносин Росії і України можливе, але для цього Росія має забратися з окупованих територій - з Донбасу і Криму;
52:00 - якщо ми у питанні по газу не поставимо питання Криму, воно буде вирішуватися за замовчуванням як статус-кво;
55:22 - у нас створено потенціал газової стійкості, і це добра нагода повернути Донбас і Крим;
55:57 - потенціал тиску західних партнерів на Україну щодо транзиту газу обмежений;
59:10 - те, що пропонує Росія, не є базою для компромісів з боку України.
1:20 - у Нафтогазу тепер міцніші позиції;
2:15 - що маскує собою "формула Штайнмайера"?
2:50 - Газпром обороняється, переходячи в наступ;
3:50 - Нафтогаз знову повертається до різного роду закулісних договорняків;
4:35 - пакетна ув'язка "газ"-"Донбас";
6:30 - поновити прямі закупівлі газу Нафтогазу в Газпрома неможливо;
9:00 - апеляція була механізмом затягування;
10:00 - Газпром у складному становищі;
10:50 - Китай вичавив із Росії ціну, за якою газопровід ніколи себе не окупить;
14:20 - труба є, газу нема - те ж саме стосується Турецького потоку;
18:30 - газ будуть використовувати як чинник політичного впливу;
21:07 - стереотип і штамп щодо "російського газу";
22:25 - важливо не те, що ми беремо російський газ, а в тому, що ми не платимо за нього Газпрому;
24:00 - чим обертаються "фокуси" з дешевим російським газом;
26:55 - газова торгівля Росії - це канал експорту російської корупції;
29:30 - ми можемо пробачити претензії до Газпрому, але тоді російська сторона тоді має відпустити всіх ув'язнених;
33:18 - чи може Україна використати "метод шантажу" проти Росії, як вона весь час робить проти України;
34:25 - Україна не може перекрити кран транзиту - це може зробити лише Росія;
37:05 - Росія та Німеччина хочуть зіграти на роялі в чотири руки;
41:40 - Данія заборонила Газпрому прокладати Північний потік 2 через свої территоріальні води;
48:20 - будь-яке поновлення прямих газових відносин Росії і України можливе, але для цього Росія має забратися з окупованих територій - з Донбасу і Криму;
52:00 - якщо ми у питанні по газу не поставимо питання Криму, воно буде вирішуватися за замовчуванням як статус-кво;
55:22 - у нас створено потенціал газової стійкості, і це добра нагода повернути Донбас і Крим;
55:57 - потенціал тиску західних партнерів на Україну щодо транзиту газу обмежений;
59:10 - те, що пропонує Росія, не є базою для компромісів з боку України.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ванючій гас
Решение Дании по СП2 приводит к непростой ситуации:
- Дания разрешила стр-во СП2 после того,как разрешила прокладку норвежского газопровода Baltic Pipe,прокачивающему газ из Норвегии в Польшу
-пересечение 2-х газопроводов ставит под угрозу эколог. ситуацию
своих водах только на первый взгляд упростило жизнь России. Но на самом деле проблем стало гораздо больше. Хотя бы потому, что Дания своим решением столкнула интересы не только определенных компаний, но и политические интересы России, Польши и Норвегии.
Говоря коротко, это решение Дании приводит к следующей непростой ситуации: во-первых, Дания разрешила строительство строительство “Северного потока-2” после того, как разрешила прокладку норвежского газопровода Baltic Pipe, который должен прокачивать газ из Норвегии в Польшу. Для Польши этот газопровод имеет значение в контексте ее стратегии отказа от российского топлива. Конечно, и Норвегия имеет свой интерес. Во-вторых, пересечение двух газопроводов ставит под угрозу экологическую ситуацию. Потому Польша и Норвегия попадают в достаточно щекотливую ситуацию.
Очевидной является мотивированность и Польши, и Норвегии противостоять России и политически. Усиление позиций России в Европе посредством газовой политики не выгодно ни одной из этих стран. Польско-российская борьба давно уже приобрела характер исторической. Отношения Норвегии и России также далеки от идеальных. Норвегия оказывается на пути России к Арктике, потому истории про кадыровский спецназ на Шпицбергене являются важным индикатором серьезных противоречий между странами.
Но, как уже отмечалось, кроме политических и экономических проблем, связанных с проектом “Северного потока-2”, есть и куда более важные – экологические. И прогнозы ООН, и многочисленные доклады экологов и, собственно, участившиеся климатические катастрофы говорят о том, что время, когда люди могли отмахнутся от деградации своей среды обитания манипулятивным понятием “изменения климата” давно минули.
И в настолько шатком положении любой следующий удар по экологии не просто усугубляет ситуацию, а буквально приближает катастрофу. Даже мысля исключительно в духе политической рациональности, Польша и Норвегия невольно взяли на себя ответственность за экологические риски, связанные “Северным потоком-2”. Потому, они никак не могут проигнорировать и гражданское общество, все более ориентированное на защиту климата.
И тут следует говорить не только о глобальном климатическом активизме, но и о внутреннем давлении. Особенно это относится к Польше, которая сталкивается с проблемой своих угольных шахт, ТЭС и недовольством Евросоюза по этому поводу. То есть, обе страны сталкиваются с необходимостью консолидированного давления на Газпром. Эффективным рычагом такого давления есть Конвенция об оценке воздействия на окружающую среду в трансграничном контексте (сокр. Конвенция Эспо) — международное соглашение, инициированное Европейской экономической комиссией ООН, подписанное в Эспоо (Финляндия) в 1991 году. Среди подписантов конвенции есть и Россия. Таким образом, именно эта конвенция может быть основанием для прекращения и недопущения работ по прокладке газопровода, потенциально опасного и для окружающей среды, и для политических интересов Европы.
Не следует забывать, что серьезные риски есть и для Дании. Например, в сфере отношений с центральными странами ЕС. В первую очередь речь идет о Франции, которая с большим трудом пытается сберечь свой имидж главного европейского борца за климат. После решения США выйти из Парижского соглашения по климату, Франция будет вынуждена радикализировать свою экологическую политику. Потому Дания может серьезно рисковать отношениями с этой страной, в связи с экологическими угрозами от российского газового проекта. Кроме этого, нельзя списывать со счетов и Германию, которая под давлением внутреннего экологического активизма вынуждена перестраивать свою экономику.
Собственно, вопрос остается открытым: стоит ли европейцам платить убийством климата за реализацию Россией своих интересов? И вопрос этот, отнюдь, не риторический…
Александр Ковтун
- Дания разрешила стр-во СП2 после того,как разрешила прокладку норвежского газопровода Baltic Pipe,прокачивающему газ из Норвегии в Польшу
-пересечение 2-х газопроводов ставит под угрозу эколог. ситуацию
своих водах только на первый взгляд упростило жизнь России. Но на самом деле проблем стало гораздо больше. Хотя бы потому, что Дания своим решением столкнула интересы не только определенных компаний, но и политические интересы России, Польши и Норвегии.
Говоря коротко, это решение Дании приводит к следующей непростой ситуации: во-первых, Дания разрешила строительство строительство “Северного потока-2” после того, как разрешила прокладку норвежского газопровода Baltic Pipe, который должен прокачивать газ из Норвегии в Польшу. Для Польши этот газопровод имеет значение в контексте ее стратегии отказа от российского топлива. Конечно, и Норвегия имеет свой интерес. Во-вторых, пересечение двух газопроводов ставит под угрозу экологическую ситуацию. Потому Польша и Норвегия попадают в достаточно щекотливую ситуацию.
Очевидной является мотивированность и Польши, и Норвегии противостоять России и политически. Усиление позиций России в Европе посредством газовой политики не выгодно ни одной из этих стран. Польско-российская борьба давно уже приобрела характер исторической. Отношения Норвегии и России также далеки от идеальных. Норвегия оказывается на пути России к Арктике, потому истории про кадыровский спецназ на Шпицбергене являются важным индикатором серьезных противоречий между странами.
Но, как уже отмечалось, кроме политических и экономических проблем, связанных с проектом “Северного потока-2”, есть и куда более важные – экологические. И прогнозы ООН, и многочисленные доклады экологов и, собственно, участившиеся климатические катастрофы говорят о том, что время, когда люди могли отмахнутся от деградации своей среды обитания манипулятивным понятием “изменения климата” давно минули.
И в настолько шатком положении любой следующий удар по экологии не просто усугубляет ситуацию, а буквально приближает катастрофу. Даже мысля исключительно в духе политической рациональности, Польша и Норвегия невольно взяли на себя ответственность за экологические риски, связанные “Северным потоком-2”. Потому, они никак не могут проигнорировать и гражданское общество, все более ориентированное на защиту климата.
И тут следует говорить не только о глобальном климатическом активизме, но и о внутреннем давлении. Особенно это относится к Польше, которая сталкивается с проблемой своих угольных шахт, ТЭС и недовольством Евросоюза по этому поводу. То есть, обе страны сталкиваются с необходимостью консолидированного давления на Газпром. Эффективным рычагом такого давления есть Конвенция об оценке воздействия на окружающую среду в трансграничном контексте (сокр. Конвенция Эспо) — международное соглашение, инициированное Европейской экономической комиссией ООН, подписанное в Эспоо (Финляндия) в 1991 году. Среди подписантов конвенции есть и Россия. Таким образом, именно эта конвенция может быть основанием для прекращения и недопущения работ по прокладке газопровода, потенциально опасного и для окружающей среды, и для политических интересов Европы.
Не следует забывать, что серьезные риски есть и для Дании. Например, в сфере отношений с центральными странами ЕС. В первую очередь речь идет о Франции, которая с большим трудом пытается сберечь свой имидж главного европейского борца за климат. После решения США выйти из Парижского соглашения по климату, Франция будет вынуждена радикализировать свою экологическую политику. Потому Дания может серьезно рисковать отношениями с этой страной, в связи с экологическими угрозами от российского газового проекта. Кроме этого, нельзя списывать со счетов и Германию, которая под давлением внутреннего экологического активизма вынуждена перестраивать свою экономику.
Собственно, вопрос остается открытым: стоит ли европейцам платить убийством климата за реализацию Россией своих интересов? И вопрос этот, отнюдь, не риторический…
Александр Ковтун
Re: Ванючій гас
Нафтогаз підвищив ціну на газ для населення на 14,7% | Економічна правда https://www.epravda.com.ua/news/2019/11/11/653585/ …
Re: Ванючій гас
Сховища.M_M писав: ↑Сидит обезьяна на берегу реки и моет банановую кожуру. Подходит лев, спрашивает:
— Обезьяна, что делаешь?
— Дай два рубля, скажу.
Постоял, подумал лев, а интерес так и распирает. Дает два рубля, а обезьяна ему:
— Банановую кожуру мою.
Лев со злостью:
— Ты че, дура?
— Ну, дура не дура, а десятку в день имею.
Труба на реверс не предназначенна.
Всьо, что в закромах, это шоб гейропа не мёрзла.
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)
Re: Ванючій гас
Не будет транзита, не будет тепла в Украине.
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)
Re: Ванючій гас
Все хранилища, это просто накопитель газа, который не использует гейропа в летний период.
Дэмпфер.
Дэмпфер.
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)
Re: Ванючій гас
Значно гірше.
Буферні потужності, для покриття зимових піків споживання. При тому, що постачання є стабільне, а споживання - може мати різкі перепади.
Маневрувати всією газотранспортною системою - неможливо. Величезна, інерційна, складна система.
Наші сховища - такий собі. гідроакумулятор, і, приблизно, з тою ж функцією.
Без гідроакумулятора - буде кепсько.
Європі.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ванючій гас
Я именно так и сказал.)
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)
Re: Ванючій гас
а Коболєв (чи хто там?) казав, ШО, труба вже готова до реверсу...
Re: Ванючій гас
У Кобелева зарплата больше ляма грн в день, 28 000 000 в месяц.
У него уже всьо готово...
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)
- DSMechanic
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 22 березня 2018, 13:58
Re: Ванючій гас
При тому що ви праві, і знизу також прокоментували -але у 2009-му, з загрозою аварій, але на реверс працювали. Крім цього читав що з того часу проводили роботи на можливість реверсу. Хоча тут спорити не буду.
Ще в чому розводять людей з цифрами сховищ - неможливо все звідти викачати. Певний обьєм завжди залишиться, це не цистерна.
Re: Ванючій гас
ЧИЙ УКРАIНСЬКИЙ ГАЗ?
Більшість цих підприємств належать офшорним власникам, не мають своїх сайтів та зареєстровані на квартирах,де фактично не знаходяться
Деякі компанії мають «російське коріння»,про енергетичну незалежність від якої так багато говоритьКМУ
https://poltava.to/news/42029/
Більшість цих підприємств належать офшорним власникам, не мають своїх сайтів та зареєстровані на квартирах,де фактично не знаходяться
Деякі компанії мають «російське коріння»,про енергетичну незалежність від якої так багато говоритьКМУ
https://poltava.to/news/42029/
Re: Ванючій гас
Ухвалення Німеччиною газової директиви ЄС не дає зеленого світла "Північному потоку-2" – уряд
https://tsn.ua/politika/uhvalennya-nime ... 42922.html …
https://tsn.ua/politika/uhvalennya-nime ... 42922.html …
Re: Ванючій гас
населення польщі 38 лямов
Re: Ванючій гас
Греемся.... молчу.... молчу.... + до 30 %
http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/control/u ... t_id=35109
Уряд вжив заходи для сталого проходження зими
15.11.2019 | 20:43
Сьогодні Кабмін прийняв рішення «Про визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 560».
Рішення забезпечує стале проходження опалювального сезону та усуває загрозу відключення міст від газу через економічно необґрунтовані ставки тарифів. ........
......соціація міст України звернулася до Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука з проханням скасувати постанову Уряду від 26.06.2019 № 560, якою встановили граничні тарифи на:
- послугу з постачання теплової енергії для населення 1400 грн (з ПДВ) за 1 Гкал (за наявності приладів обліку) та 35,21 грн (з ПДВ) за 1 кв м (без приладів обліку).
- послугу з гарячого водопостачання становитиме 83,66 грн (з ПДВ) за 1 м куб. за умови підключення рушникосушильників, та 75,74 грн (з ПДВ) за 1 м куб. за відсутності рушникосушильників.
Слід зазначити, що середньозважений тариф по Україні на теплову енергію станом на 1 травня 2019 року складав 1807 грн за 1 Гкал. Запровадження меншого тарифу у відповідності до постанови № 560 призведе до додаткових витрат місцевих бюджетів за час опалювального сезону 2019/2020 року - 7 млрд грн.
При цьому наголошуємо, що громадяни, чиї статки недостатні для розрахунку за комунальні послуги, мають право на субсидію.
.........
Ну За....ехали уже!!!! Пипец
http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/control/u ... t_id=35109
Уряд вжив заходи для сталого проходження зими
15.11.2019 | 20:43
Сьогодні Кабмін прийняв рішення «Про визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 560».
Рішення забезпечує стале проходження опалювального сезону та усуває загрозу відключення міст від газу через економічно необґрунтовані ставки тарифів. ........
......соціація міст України звернулася до Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука з проханням скасувати постанову Уряду від 26.06.2019 № 560, якою встановили граничні тарифи на:
- послугу з постачання теплової енергії для населення 1400 грн (з ПДВ) за 1 Гкал (за наявності приладів обліку) та 35,21 грн (з ПДВ) за 1 кв м (без приладів обліку).
- послугу з гарячого водопостачання становитиме 83,66 грн (з ПДВ) за 1 м куб. за умови підключення рушникосушильників, та 75,74 грн (з ПДВ) за 1 м куб. за відсутності рушникосушильників.
Слід зазначити, що середньозважений тариф по Україні на теплову енергію станом на 1 травня 2019 року складав 1807 грн за 1 Гкал. Запровадження меншого тарифу у відповідності до постанови № 560 призведе до додаткових витрат місцевих бюджетів за час опалювального сезону 2019/2020 року - 7 млрд грн.
При цьому наголошуємо, що громадяни, чиї статки недостатні для розрахунку за комунальні послуги, мають право на субсидію.
.........
Ну За....ехали уже!!!! Пипец