Ай да Петя....
Ай да Петя....
Четвертий рік США безуспішно намагаються подарувати Україні два патрульні бойові катери класу Island. Невеликі і маневрені кораблі, що відповідають стандартам НАТО, критично необхідні зараз, коли держава усіма силами намагається відбудувати флот. А точніше те, що від нього залишилось після анексії Криму.
Заплатити доведеться лише за розконсервацію і транспортування суден – по 5 мільйонів доларів. А от збудувати один такий катер в Україні коштує близько 30 мільйонів доларів. Здавалося б, чому такий потрібний подарунок досі не біля берегів Чорного моря? Попри чотири роки листувань та перемовин!
Цікаво, що власник нині єдиного в Україні підприємства, яке відбудовує військовий флот за гроші з державного бюджету, – президент Петро Порошенко. Можливо, американські кораблі зашкодять комерційним інтересам його підприємства, яке отримає менше державне замовлення?
Окрім того, щоб Міноборони могло оплатити транспортування «Айлендів», потрібно, щоб зелене світло дав Кабмін. Чому ж він стільки часу не може ухвалити відповідну постанову?
Із цими запитаннями ми звернулися і до президента, і до прем’єр-міністра, і до міністра оборони. Їхні відповіді та деталі цієї історії – у розслідуванні Valeriya Egoshyna ↓
#Схеми
Заплатити доведеться лише за розконсервацію і транспортування суден – по 5 мільйонів доларів. А от збудувати один такий катер в Україні коштує близько 30 мільйонів доларів. Здавалося б, чому такий потрібний подарунок досі не біля берегів Чорного моря? Попри чотири роки листувань та перемовин!
Цікаво, що власник нині єдиного в Україні підприємства, яке відбудовує військовий флот за гроші з державного бюджету, – президент Петро Порошенко. Можливо, американські кораблі зашкодять комерційним інтересам його підприємства, яке отримає менше державне замовлення?
Окрім того, щоб Міноборони могло оплатити транспортування «Айлендів», потрібно, щоб зелене світло дав Кабмін. Чому ж він стільки часу не може ухвалити відповідну постанову?
Із цими запитаннями ми звернулися і до президента, і до прем’єр-міністра, і до міністра оборони. Їхні відповіді та деталі цієї історії – у розслідуванні Valeriya Egoshyna ↓
#Схеми
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7829
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Ай да Петя....
Та ладно, у нас не умеют дюймовые резьбы резать?
Re: Ай да Петя....
Та ладно, у нас не умеют дюймовые резьбы резать?
[/quote]
могут
но https://twitter.com/VALMICHEL7/status/9 ... 8725632000
- Thor Egidijus
- Повідомлень: 173
- З нами з: 22 березня 2018, 18:09
- Звідки: Де сім дзвінків - і всі на обід
Re: Ай да Петя....
Литва, когда начала получать от НАТО штатовскую старую технику, тоже бьіли писимистьі.
мастеров нашлось и все ОК.
как говорят в Аргентине - даренному коню, в зюбі не смотрют.
- Thor Egidijus
- Повідомлень: 173
- З нами з: 22 березня 2018, 18:09
- Звідки: Де сім дзвінків - і всі на обід
Re: Ай да Петя....
Ось кому інтересно, є і англійською

ВІЙСЬКОВА ПОЛІЦІЯ
https://kariuomene.kam.lt/lt/kariuomene ... rkos..html
МОРСЬКІ СИЛИ
https://kariuomene.kam.lt/lt/kariuomene ... erija.html

ВІЙСЬКОВА ПОЛІЦІЯ
https://kariuomene.kam.lt/lt/kariuomene ... rkos..html
МОРСЬКІ СИЛИ
https://kariuomene.kam.lt/lt/kariuomene ... erija.html
Re: Ай да Петя....
кому нахуй нужна совприбалтикаThor Egidijus писав: ↑30 березня 2018, 14:51Литва, когда начала получать от НАТО штатовскую старую технику, тоже бьіли писимистьі.
когда есть Усть-Луг
- Thor Egidijus
- Повідомлень: 173
- З нами з: 22 березня 2018, 18:09
- Звідки: Де сім дзвінків - і всі на обід
Re: Ай да Петя....
stan700 писав: ↑30 березня 2018, 15:10кому нахуй нужна совприбалтикаThor Egidijus писав: ↑30 березня 2018, 14:51Литва, когда начала получать от НАТО штатовскую старую технику, тоже бьіли писимистьі.
когда есть Усть-Луг


Re: Ай да Петя....
https://twitter.com/chudak17/status/978928309282246657
- Thor Egidijus
- Повідомлень: 173
- З нами з: 22 березня 2018, 18:09
- Звідки: Де сім дзвінків - і всі на обід
Re: Ай да Петя....
шо накалятьThor Egidijus писав: ↑30 березня 2018, 15:27не накаляйте........ В ТЕЧЕНИИ 30 дней
то все вода, неужели они будут все плани раскривать, Холодная война - бьіло в течении 10 дней.
клафелина нету?
Re: Ай да Петя....
Схеми: корупція в деталях - RFERL
28 мин. ·
З 2014 року Америка не може передати Україні 2 бойових катери класу Island, бо це, як не під запис зазначили американські чиновники, «суперечить меркантильним інтересам керівництва України».
Про що йдеться?
Ми з'ясували, що перемовини справді тривають з 2014 року. Точніше, бюрократичний пінг-понг між українськими відомствами. Останнє слово за Кабміном – бракує буквально однієї постанови уряду.
Тим часом єдиним заводом в Україні, який зараз на державне замовлення виготовляє військові катери, є «Кузня на Рибальському» – власники Петро Порошенко та Ігор Кононенко. Американські катери теоретично можуть скласти конкуренцію катерам цього заводу класу «Гюрза М», яких у Кузні держава вже замовила шість. І за нашою інформацією, в оборонному бюджеті передбачені кошти на продовження держзамовлення катерів вітчизняного виробництва.
Підтримка вітчизняного виробництва в перспективі – це однозначно великий позитив. Але ми також порівняли й інші об'єктивні показники. Вартість доставки та розконсервування одного американського катера вартуватиме 5 мільйонів доларів. При цьому майбутні катери вітчизняного виробництва на основі Гюрзи за розрахунками ВМС обійдуться бюджету в 27-35 мільйонів доларів кожен.
Окрім того, що супутні витрати на доставку одного американського катера нам обійдуться у 6 разів дешевше, ніж катер з «Кузні на Рибальському», є ще й інший показник. У Мінооборони провели порівняння бойових характеристик обох катерів. Якщо дуже коротко: Гюрза – спроектована на основі річного катеру, тоді як Айленди – «океанічні», дальність плавання катеру на основі Гюрзи – 500 миль, Айленда – на 3000 миль, катер на основі Гюрзи прицільно стріляє при двох балах шторму, Айленд – при чотирьох. Більше показників – у порівняльній таблиці.
Чи варто нехтувати подарунком від західних партнерів – двома американськими катерами – лише тому, що від цього завод президента, ймовірно, може отримати трохи менше державне замовлення?
#Схеми

28 мин. ·
З 2014 року Америка не може передати Україні 2 бойових катери класу Island, бо це, як не під запис зазначили американські чиновники, «суперечить меркантильним інтересам керівництва України».
Про що йдеться?
Ми з'ясували, що перемовини справді тривають з 2014 року. Точніше, бюрократичний пінг-понг між українськими відомствами. Останнє слово за Кабміном – бракує буквально однієї постанови уряду.
Тим часом єдиним заводом в Україні, який зараз на державне замовлення виготовляє військові катери, є «Кузня на Рибальському» – власники Петро Порошенко та Ігор Кононенко. Американські катери теоретично можуть скласти конкуренцію катерам цього заводу класу «Гюрза М», яких у Кузні держава вже замовила шість. І за нашою інформацією, в оборонному бюджеті передбачені кошти на продовження держзамовлення катерів вітчизняного виробництва.
Підтримка вітчизняного виробництва в перспективі – це однозначно великий позитив. Але ми також порівняли й інші об'єктивні показники. Вартість доставки та розконсервування одного американського катера вартуватиме 5 мільйонів доларів. При цьому майбутні катери вітчизняного виробництва на основі Гюрзи за розрахунками ВМС обійдуться бюджету в 27-35 мільйонів доларів кожен.
Окрім того, що супутні витрати на доставку одного американського катера нам обійдуться у 6 разів дешевше, ніж катер з «Кузні на Рибальському», є ще й інший показник. У Мінооборони провели порівняння бойових характеристик обох катерів. Якщо дуже коротко: Гюрза – спроектована на основі річного катеру, тоді як Айленди – «океанічні», дальність плавання катеру на основі Гюрзи – 500 миль, Айленда – на 3000 миль, катер на основі Гюрзи прицільно стріляє при двох балах шторму, Айленд – при чотирьох. Більше показників – у порівняльній таблиці.
Чи варто нехтувати подарунком від західних партнерів – двома американськими катерами – лише тому, що від цього завод президента, ймовірно, може отримати трохи менше державне замовлення?
#Схеми

Re: Ай да Петя....
В ВМС ЗАЯВИЛИ, ЧТО РАССЛЕДОВАНИЕ «РАДИО СВОБОДА» О КАТЕРАХ «ИГРАЕТ НА РУКУ АГРЕССОРУ»
Командование Военно-морских сил Вооруженных сил назвало расследование Радио Свобода о патрульных катерах класса Island из США искажением информации и монтажом с потерей содержания. Об этом сообщается на странице ведомства в Facebook.
«В частности, проигнорировав даны разъяснения, корреспондент отмечает позиции, катера производства США и Украины являются альтернативными проектами, а, следовательно, конкурентами. Несмотря на то, что спикерами объяснялось, что украинские малые бронированные артиллерийские катера и американские патрульные катера «Айленд» имеют разное назначение и сравнение их тактико-технических характеристик некорректно, содержание сюжета построен именно на их противопоставлении», - говорится в сообщении.
В оборонном ведомстве настаивают, что обнародование конфиденциальной информации оборонного характера «играет на руку агрессору».
В журналистском расследовании программы «Схемы» говорится о том, что передача двух патрульных катеров класса Island из США с 2014 года формально затягивается украинскими властями из-за бюрократических процедур, но настоящей причиной этому может быть коммерческий интерес завода Петра Порошенко «Кузница на рыбацкой», который строит на государственный заказ катера.
Востаннє редагувалось 05 квітня 2018, 07:20 користувачем Фрося, всього редагувалось 1 раз.
Re: Ай да Петя....
Востаннє редагувалось 05 квітня 2018, 07:20 користувачем Фрося, всього редагувалось 1 раз.
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7829
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Ай да Петя....
Ох шатуни, ак1 на вас нет 

Re: Ай да Петя....
Дивне запитання.
А хто, на вашу думку, маэ фінансувати військові проекти?
Всіх, хто підтримував сепаратизм на Донбасі -- позбавити громадянства України.