Сторінка 2 з 6

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:44
M_M
DSMechanic писав: розумові здібності не залежать від соціального статусу батьків
Залежність існує. Є залежність різних здібностей малюка від соціального статусу батьків (бо він є наслідком наявності здібностей у батьків). Хоча з цієї залежності не випливає відсутність можливості будь-якої здібності у малюка.
Але є й інша сторона медалі. Без розвитку здібність не проявиться. А умови розвитку залежать від соціального статусу. Тому потенційний геній з низів з великою вірогідністю залишиться на рівні своїх батьків.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:48
главспец
Sintez писав:
главспец писав:

ты расскажи ету поучительную историю уродливой девушке! И пожелай ей найти такого мужа.
Дурню "красівий", ти приказку "не родись красива, а родись щаслива" не чув? Купа таких дівчат знаходять толкових мужиків і живуть собі й тим мужикам на радість.

Можливо, якраз саме тому, що не продають свою "красоту" подорожче.
утешительно-поучительно для некрасивых девушек?
А ты у них спроси, как они себя чувствуют в компании свестниц-красавиц?

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:51
главспец
Sintez писав:
главспец писав: 1. она тупая дура, факт.
2. но ещё тупее те, кто начал блеять: все дети одинаковые, от рождения!
Ти такий же тупий фашист, як і вона.
так погоди, ты реально считаешь, что все дети-янголятки равны по способностям, от рождения? И нету глупее-умнее?

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:52
M_M
Sintez писав: якось викручуєцця, значить не ішачить на систему.
Ішачить, ще й як, тільки часто про це не здогадується :)

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:53
stan700
DSMechanic писав: Для цього і існують державні школи,
це називається школа-інтернат. і грошей нема.
але ідея хароша

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:55
Sintez
DSMechanic писав: Для цього і існують державні школи, гранти на навчання - для того щоб з бідних сімей знаходити таланти. А багаті самі оплатять.
Державні школи на сьогодні існують для того, щоб всіх отупити й перетворити на слухняних покірних системі баранів. Втім, "елітні" теж, але там вирощують тупих пастухів, точно так же слухняних щодо своїх хазяяїв.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:55
stan700
Sintez писав: БезРАБітний - це той, хто
це той хто зареєстрований на біржі труда

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 09:59
Sintez
M_M писав:
DSMechanic писав: розумові здібності не залежать від соціального статусу батьків
Залежність існує. Є залежність різних здібностей малюка від соціального статусу батьків (бо він є наслідком наявності здібностей у батьків). Хоча з цієї залежності не випливає відсутність можливості будь-якої здібності у малюка.
Але є й інша сторона медалі. Без розвитку здібність не проявиться. А умови розвитку залежать від соціального статусу. Тому потенційний геній з низів з великою вірогідністю залишиться на рівні своїх батьків.
І багато укрсуч"еліта" у "сприятливих умовах" наклепала за 30 років "геніїв" зі своїх вилупків?

Сашу стоматолога і Андрушу Ющенка не пропонувати.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:00
DSMechanic
M_M писав: Залежність існує. Є залежність різних здібностей малюка від соціального статусу батьків (бо він є наслідком наявності здібностей у батьків). Хоча з цієї залежності не випливає відсутність можливості будь-якої здібності у малюка.
Але є й інша сторона медалі. Без розвитку здібність не проявиться. А умови розвитку залежать від соціального статусу. Тому потенційний геній з низів з великою вірогідністю залишиться на рівні своїх батьків.
Нема даних що так і є. Ми ще бачим через різницю виховання і соціального оточення, але відмовідно маємо приклади як геніїв або просто хороших вчених з бідних, і тупих дебілив в меичному значенні з багатих. Мало того - елітка якраз часто має фізичні вади через кровозмішування у середні віки.
Логічно тіпа да - тупіши не досягають статків і у них тупіші діти, але фактично - це не факт і не настільки довгих період розвитку людини як біологічної одиниці щоб так вже сильно відбилось в генах. Хоча певна кореляція може і бути, але тільки корелляція, відповідно ставити ставити знак рівності - бідний - тупий - стерілізувати - це фашизм і евгеника.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:02
Sintez
stan700 писав:
DSMechanic писав: Для цього і існують державні школи,
це називається школа-інтернат. і грошей нема.
але ідея хароша
Ця ідея працювала лише при Сталінові. Після нього на виході з інтернату випускника чекала майже виключно тюрма.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:03
M_M
Sintez писав: Державні школи на сьогодні існують для того, щоб всіх отупити й перетворити на слухняних покірних системі баранів.
Державні школи існують для того, щоб начити дітей необхідному. Читати, писати, складати, множити... Отупіння та слухняність - це "бантікі в ряд, звьоздочкі в ряд".

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:05
DSMechanic
stan700 писав: це називається школа-інтернат. і грошей нема.
але ідея хароша
Я в такий вчився - фізико-математично школа-інтернат, зараз ліцей. Екзамени по всій країні, кращі переїзджають і три роки до випуску вчаться там. Як військові ліцеї для школоти з казармами, тільки фізмат-мат.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:05
Sintez
У кацапії є такий же "елітний" тупак, як ця куриця, прізвище його - Греф. Теж чимало ляпає своїм язиком такого, про що мафія раніше мовчала.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:07
DSMechanic
Sintez писав: Державні школи на сьогодні існують для того, щоб всіх отупити й перетворити на слухняних покірних системі баранів. Втім, "елітні" теж, але там вирощують тупих пастухів, точно так же слухняних щодо своїх хазяяїв.
Школа вирішує завдання держави у поточній ситуації. Треба були люди на конвейер - таких і дали. Достатньо грамотних. З виловом розумних і перенаправленням на вищу освіту.
Зараз може щось будуть міняти, так як конвеєр вже не так треба.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:13
Sintez
M_M писав:
Sintez писав: Державні школи на сьогодні існують для того, щоб всіх отупити й перетворити на слухняних покірних системі баранів.
Державні школи існують для того, щоб начити дітей необхідному. Читати, писати, складати, множити... Отупіння та слухняність - це "бантікі в ряд, звьоздочкі в ряд".
...складати, множити, слухати й робити що накажуть.
У неофіційних розмовах самі вчителі це визнають. Учні мають слухатися вчителів, тоді матимуть хороші оцінки, незважаючи навіть на повну тупість, і навпаки. Вчителі слухаюцця директора. Директор - обласного начальства... І так далі. А іначє отключім газ!(с)

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:16
M_M
DSMechanic писав: Нема даних що так і є.
Дані є. Починаючи з експериментів над дрозофілами. Бо здібності передаються на генетичному рівні. Розумові теж. Все відбувається на рівні вірогідностей. А вони мають враховувати генетичну історію кожного з батьків. Прогноз на рівні конкретної пари майже неможливий, але на рівні популяції закон великих чисел робить свою справу. Знову нагадаю, здібність ще потрібно виявити. Вплив середовища на розумові здібності значно вищий за девіацію розумових здібностей у малюків.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:18
M_M
Sintez писав: слухати й робити що накажуть.
Ага, рєшенія партіі - в жизнь. пятілєтку за чєтирє года...

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:19
Sintez
DSMechanic писав:
Sintez писав: Державні школи на сьогодні існують для того, щоб всіх отупити й перетворити на слухняних покірних системі баранів. Втім, "елітні" теж, але там вирощують тупих пастухів, точно так же слухняних щодо своїх хазяяїв.
Школа вирішує завдання держави у поточній ситуації. Треба були люди на конвейер - таких і дали. Достатньо грамотних. З виловом розумних і перенаправленням на вищу освіту.
Зараз може щось будуть міняти, так як конвеєр вже не так треба.
Так ото ж. Я свого часу звернув увагу, що із назви "Відділ народної освіти" слово "народної" тихо зникло... Думав це випадково... А тепер зрозуміло - зовсім ні, абсолютно. Чуваки діють послідовно, грунтовно, поетапно. Будуть міняти. Раніше потрібні були творції, потім - на конвейєр, зараз - звільнити грунт. Тому та ТП - не сама по собі, за нею стоять цілком реальні серйозні сили.

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:19
Sintez
M_M писав:
Sintez писав: слухати й робити що накажуть.
Ага, рєшенія партіі - в жизнь. пятілєтку за чєтирє года...
... надівай намордник і сиди дома!

Re: Третьякова-продолжательница Ревы

Додано: 25 червня 2020, 10:25
главспец
M_M писав: Знову нагадаю, здібність ще потрібно виявити. Вплив середовища на розумові здібності значно вищий за девіацію розумових здібностей у малюків.
в самом деле?!
А физических способностей? Я уже приводил пример, что любого относительно здорового подростка можно сделать перворазрядником практически в любом виде. Одного за год, другого за три, по способностям.
А вот хотя бы МСМК - только некоторых. Так что критичнее, врождённые способности или «среда»?