Все давно вже винайдено: налог с оборота - один оберт, один теньга.
Фізики-дисиденти атакують
Re: ковід-дисиденти атакують
Основне - він екологічнішийDSMechanic писав: ↑ Який би не був ККД - він достатній щоб електродвигуни були економічніші за бензинові.
- DSMechanic
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 22 березня 2018, 13:58
Re: ковід-дисиденти атакують
ну, так почему, какой он, не сообщается потребителю?!DSMechanic писав: ↑А нічого що вони вже давно не так робляться? у Маска там взагалі комплект з десятків незалежних батарейок, для разаджання без перегріву, добавляють всякі простлойки з різних матеріалів для стабілізації і покращання роботи. Свинцевих, з яких в дитинстві грузики виплавляли - вже і нема.
Писати можуть що завгодно - тестують по лічільнику. Оце вже сотні тисяч їздять, заряджаютьь, і не помітили. Один главспец на всю платету здогадався.
Який би не був ККД - він достатній щоб електродвигуни були економічніші за бензинові.
Если бы это была удачная фишка, рекламщики бы пиарили. А так скромно умалчивают.
Так же не сообщают, на сколько км хватит аккумов, по износу и потере свойств, и необходимости покупки новых, допустим в режиме непрерывной эксплуатации. Почему?
- DSMechanic
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 22 березня 2018, 13:58
Re: ковід-дисиденти атакують
если не тупые, то простой подсчёт: пробег на одном цикле, сколько циклов до потери ёмкости, стоимость нового комплекта. Пересчитать в стоимость одного км. Э/э - можно даже не учитывать!
- DSMechanic
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 22 березня 2018, 13:58
Re: ковід-дисиденти атакують
ловко! Ок, закачать 2А и положить в холодильник, до полного саморазряда.
100% кпд. Потерь - О.
Re: ковід-дисиденти атакують
Можна й не закачувати, а відразу викинути на смітник.
Саморозряд до десяти відсотків на місяць.
Смарт тримає заряд в звичайному режимі десь до трьох днів. Тобто мова про 1% втрат максимум за рахунок саморозряду. Але там є ще одне. Ток саморозряду сильно зменшується вже на позначці 70..80% заряду. І це не дивина, коли акумулятор пролежав рік, та все ще має остаточний заряд більше половини.
Re: ковід-дисиденти атакують
Ще років 10 тому в жінки був телефон (не смарт) Saмsung, зі змінними акумуляторами. Акумулятори досі живі. Раз на рік заряджаю. Сам не знаю навіщо. Один в телефоні, другий поруч. На момент зарядки в обох більше половини заряду. Один відомий мені електромобіль простояв 5 місяців холодної зими у гаражі без зарядки. Навесні заряд був більше 95 відсотків, майже не розрядився. Закінчуйте флудити.
Re: ковід-дисиденти атакують
Ага, Тесли у Швеції та Канаді взимку не їздять.
Залежність максимального току від температури, звісно, є. Але саморозряд все одно малий. Закінчуйте флуд. І визнайте, нарешті, що ляпнули дурість, нема вже давно низького 50% КПД для акумуляторів смартів.
Re: ковід-дисиденти атакують
предусмотрен подогрев!
Вызнайте, шо Вы не поняли про КПД! Речь шла о том сколько надо в него влить и сколько можно из него реально получить, в одном цикле! Есть данные, ну хоть из личного опыта? Никто из производителей этой инфы не даёт, хотя можно самому измерить.
Поясняю на примере: если в ведро налить строго 10л. воды, то обратно выльется меньше, что-то прилипнет к стенкам, что-то испарится при переливе..
Re: ковід-дисиденти атакують
чем измеряете?! Или «интуитивно»? А может, есть инфа от производителя?
п.с.
подсказываю: проще измерять в а/часах. При соблюдении некоторых условий.
Re: ковід-дисиденти атакують
Простіше за певних умов. Але зарядка телефонів має напругу зовсім не 3.5 вольта, а 5 чи у сучасних приладах 9, 12 чи навіть 24. Тому поміж акумулятором та зарядкою є конвертор напруги. З великим ККД. Інакше буде велике полум'я.
Можна поставити експеримент інакше. У Павер Банках акумулятори теж 3.5 вольтові. І у процесі зарядки відбувається два перетворення. Акум 3.5V->5V USB->3.5V Смарт. У цьому випадку можна порівнювати А*г, бо напруга та сама.
Беремо павербанк ємністю у 10Ач та рахуємо кількість разів повної зарядки розрядженого в нуль смарта з ємністю 2.4 А*г.
У моєму випадку це число дорівнює 4 (четвертий не до 100, тільки до 80%), тоді як за Вашою тезою - максимум 2.
Вгомоніться вже.
Re: ковід-дисиденти атакують
и какая связь, между КПД и полумьям?!
Кста, верно подмечено Вами: для того, чтобы влить некое количество энергии в аккум. надо зарядное устройство, обычно кетайское импульсное, какой там КПД на преобразовании, никто даже и не мерил!
Но если строго, то ещё потери в самом телефоне на схеме стабилизации зар.тока. После зарядного устройства, но перед акк.
Ладно, для мобилы это величины, в копейках, смешные!
Но для авто?
п.с.
и ещё, не задавались вопросом, а почему при всех успехах науки и производства, в автомобилях по-прежнему, как и 150 лет тому, старинный кислотно свинцовый?
А в самолётах (частично) не менее старинные - щелочные?