Закуліса контролює й відсікає потужніші речі. Та й із сонячними батареями й електромобілями (котрі винайшли хз коли) діло пішло лише після того, як закуліса дала відмашку.
Того ж Россі запроторили хз куди, разом із його генератором.
Закуліса контролює й відсікає потужніші речі. Та й із сонячними батареями й електромобілями (котрі винайшли хз коли) діло пішло лише після того, як закуліса дала відмашку.
Ну а куди, в твоїй версії, діваюцця 50% енергії, як не на нагрів, зарядки чи самого аккума?
"Закулісі" повіг на чому заробляти. Ви давно бачили топові компанії і персоналяї по грошам? Де там ресурсні? Айтішніки, торговці, транспорт.
ещё раз: всё началось с того, что я обратил внимание: ни производители, ни продавцы не пиарят такой высокий КПД! А почему, это же важный потребительский параметр, не?Sintez писав: ↑ Люди пишуть, що втрати енергії на зарядці сучасного літієвого аккума - коло 3%. http://www.shpilev.net/archives/1009
І? Ти знаймий із основами гірнозбагачувальної справи? Знаєш, скільки лайна перемити треба, щоб алмаз знайти? Чи, по-твоєму, краще взагалі не братися, а лежати й розповідати всім, як доблєсно ти нічого не робиш, непреклонно й непокобєлімо?
я правильно понял: на ютубе, перелопатив его можно найти надёжный «вечный двигатель»?!
Механіку, закулісу НЕ ЦІКАВЛЯТЬ заробітки. Вони контролюють систему, нафіга їм "заробітки", коли вони й так хазяї грошей, і можуть їх намалювати (й малюють) скільки зхочуть? Ну сто разів же вже писано, що у "кризу" лохи розоряюцця, а реальні ніштяки невпинно, одновекторно опиняюцця у руках все одного й того ж кола товаріщєй. Куди, в чиї руки піде українська земелька, якщо народ здуру проковтне земельну аферу? Єсть якісь сумніви, варіанти?!DSMechanic писав: ↑"Закулісі" повіг на чому заробляти. Ви давно бачили топові компанії і персоналяї по грошам? Де там ресурсні? Айтішніки, торговці, транспорт.
Навіть цей кризис, який начебто організувала закуліса - в першу чергу ударив саме по ресурсним і енергетичним компаніям, ще рік назад думалось що нафта за 60 - це дешево і менше не буде, бо і у дорара є інфляція. А трималась довго біля 40-ка.
Так що "закуліса" весь час міняється. Закони фізики не міняються.
Холодний ядерний синтез навіть на бумазі не розписали. Варп на бумазі розписали (але там не вистачає ключвих елементів) - а холодний ядерний синтез - ні. Поки не аргументують (якщо це взагалі реально) - ніяких реакторів в "гаражі" не буде.
Я не шукав. Мені на бенз поки що вистачає. А от щодо здоров'я знайшов, і чимало. Й чудово розумію тепер, чому в інтернеті така купа лайна на цю тему - це постанова перешкод.
Змова!
а как ты полезные советы отличаешь от вредных, интуитивно, или ставишь контрольные опыты на своём здоровье?
Так я ж не примушую. Але що цікаво - такі як ти бояцця пити соду або ту ж віками відому рицину, зате нічтоже сумняшеся жеруть антибіотики і всяку іншу отруту із аптек, а також із готовністю дозволяють хірургам калічити себе. Парадокс!
Мене також дивує, чому фірма Гудьїр не піарить перевагу круглих коліс над квадратними.
и какой же? Почему расход бензина на 100км. есть в любом мануале, а расход э/э на внутренние потери в аккумуляторе нигде не приводиться? Чтобы не смущать потребителя?
Ви ще фільтри Петрика згадайте і що їх "забули". Не вигідно "ховати техлогії". Дешева енергетика якраз дасть владу. Зараз енергія береться всюди (газ-нафта-вугіля-уран-сонце) є багато де. А монопольне виготовлення реакторів якраз і дасть контроль. під це взагалі більшість інших джерел можна заборонити як шкідливі - фактично повний контроль - і це упускають?
Весь час пишуть - на скільки км вистачить повної батареї. Як і з бензином - в залежності від типу їзди.
Та вони теж ляльки у щупальцях рептилоїдівDSMechanic писав: ↑всі ці Рокфелери