Сторінка 1 з 11

До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 08:34
Sintez
Оскільки з боку малозрозумілої структури, котра іменує себе "урядом", продовжуюцця спроби присвоїти українські дороги й потім здати їх іноземцям у "концесію", з метою наступного здирання оплати із проїжжих, звертаю увагу на те, що ніяких прав власності на народне добро шахраї-клоуни не мають, відповідно іноземці, якщо матимуть безумство грати із шахраями у цю гру, по факту стануть співучасниками злочину, а саме зкупщиками краденого й дорожними розбійниками, відповідно все вкрадене й присвоєне шахрайським шляхом буде відібране й повернене власникові, а саме - Народу України. Не кажіть потім, що вас не попереджали.

Щодо того, що так же само розглядатимецця антиконситуційний "продаж" землі, я вже писав раніше.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 08:41
rad
якшо цей маразм втілиться у життя - на цій країні можна буде остаточно ставити крапку

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 08:43
Babasha
Инвесторы тревожно заплакали и покинули наш форум)))
А не... вон один еще есть :rofl:

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 09:04
M_M
rad писав: якшо цей маразм втілиться у життя - на цій країні можна буде остаточно ставити крапку
Навіщо чекати? Валіза, вокзал, всесвіт.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 09:33
Фрося
Sintez писав: Оскільки з боку малозрозумілої структури, котра іменує себе "урядом", продовжуюцця спроби присвоїти українські дороги й потім здати їх іноземцям у "концесію"
линк дай :pop:

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 09:41
Sintez
Фрося писав:
Sintez писав: Оскільки з боку малозрозумілої структури, котра іменує себе "урядом", продовжуюцця спроби присвоїти українські дороги й потім здати їх іноземцям у "концесію"
линк дай :pop:
Фрося не в курсі?!! Нє вєрю!

Ну напримєр https://fakty.com.ua/ua/ukraine/2021010 ... nt=9029256

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 09:47
Sintez
Кому дозволять безкоштовно їздити платними дорогами (СПИСОК)
5 січня Уряд затвердив Порядок безоплатного проїзду автомобільними дорогами, побудованими на умовах концесії (державно-приватного партнерства).

Безоплатний проїзд концесійними автошляхами дозволяється:

транспортним засобам, що належать фізичним особам, фізичним особам-підприємцям, юридичним особам усіх форм власності та використовуються ними у разі виникнення стихійного лиха, катастрофи, епідемії, епізоотії (широкого поширення заразної хвороби тварин за короткий проміжок часу, – Ред.) протягом періоду їхньої дії на підставі звернення вказаних осіб до концесіонера;
транспортним засобам, що використовуються органами державної влади, підрозділами Міноборони, Держприкордонслужби, Нацгвардії, Нацполіції, ДСНС та швидкої медичної допомоги на умовах, визначених концесіонером згідно з концесійним договором;
додатковим категоріям ТЗ згідно з концесійним договором.
Читайте: Україна піднялася у міжнародному рейтингу якості доріг на 20 позицій

Крім того, Порядок передбачає відшкодування концесіонеру (юридичній особі) за період безоплатного проїзду під час стихійного лиха, катастрофи, епідемії чи епізоотії.

Концесія – форма державно-приватного партнерства, за умовами якого держава надає юридичній особі право нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт чи технічне переоснащення об’єкта державної власності.

23 грудня Кабмін затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автодорогою загального користування.

Ставка плати за кожен кілометр відстані на такій дорозі становить:

для мотоциклів із причепом (коляскою) і без нього, а також легкових автомобілів – €0,023 (0,79 грн);
для легкових автомобілів із причепом, мікроавтобусів (до 10 посадкових місць разом із водієм), вантажних автомобілів (до 3,5 т) – €0,023 (0,79 грн);
для вантажних автомобілів (від 3,5 до 12 т), автопоїздів (до 12 т), автобусів (від 10 до 29 посадкових місць; щонайбільше 12 т) – €0,045 (1,5 грн);
для вантажних автомобілів й автопоїздів (понад 12 т), автобусів (від 29 посадкових місць; понад 12 т) – €0,133 (4,55 грн).
На яких дорогах реалізують державно-приватне партнерство:

Харків –Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).
Хуцпа чистої води, відповідно чуваки роблять вигляд що Бога за бороду вхопили.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 10:02
Фрося
«Наприкінці минулого року Уряд дав «зелене світло» та правові підстави для реалізації перспективних проєктів державно-приватного партнерства у дорожній галузі, затвердивши максимальний розмір плати за разовий проїзд автошляхами, побудованими на умовах концесії.
Концесія – форма державно-приватного партнерства, за умовами якого держава надає юридичній особі право нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт чи технічне переоснащення об’єкта державної власності.
На яких дорогах реалізують державно-приватне партнерство:

Харків –Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).
Львівщину та Луганщину об’єднають магістраллю М-30
Укравтодор має намір Львівську і Луганську області з’єднати єдиною магістраллю, загальною довжиною 1 392,3 км.

Новий маршрут М-30 Стрий – Ізварине об’єднає дві дороги міжнародного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка та М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине.

Назва траси – М-30 – буде приурочена до 30-річчя Незалежності України.
:umnik2: Херсон – Миколаїв (М-14)-дорога уже раздолбана,инфраструктури как в Европе нет,придорожние кафе и азс -сервис совковий.Ну и в чем проблема?Инвестор вложит свои деньги,будет создавать сервис,следить за сохранностью дороги и пополнять бюджет на пару с государством,потому что концессию дают -державно-приватне партнерство.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 10:05
Фрося
Sintez писав: Хуцпа чистої води, відповідно чуваки роблять вигляд що Бога за бороду вхопили.
Харків –Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).
У нас только єти дороги?других нет? :pop: езжай по бесплатним.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 10:20
Sintez
Фрося писав: .Ну и в чем проблема?Инвестор вложит свои деньги,будет создавать сервис,следить за сохранностью дороги и пополнять бюджет на пару с государством,потому что концессию дают -державно-приватне партнерство
Дуррчку включаємо? Чи реально кеби не вистачає, щоб зрозуміти? Проблема у тому, що бандити намагаюцця вкрасти народне добро - а саме автомобільні дороги, й примусити народ регулярно сплачувати мзду стаціонарному бандитові за користування СВОЇМ майном. Для фрось ноу проблем? Буває. Але, слава Богу, не всі такі.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 10:22
Sintez
Фрося писав: езжай по бесплатним.
Давайте не будемо вказувати куди кому їжжать? А то я в дуже далеку путь пошлю.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 10:31
Фрося
Дуррчку включаємо?
Пока вижу что твой дурачок включен на полную. :gs:
Для фрось ноу проблем?
Когда ездила по Европе в 2017,рядом с платними автобанами били бесплатние дороги.
А то я в дуже далеку путь пошлю.
Ну когда мозгов своих не хватает,то так и делают. :pop:

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 10:32
M_M
Sintez писав: Проблема у тому, що бандити намагаюцця вкрасти народне добро - а саме автомобільні дороги
Ви взагалі в курсі, що таке концесія, та навіщо вона потрібна? Знаєте, про який тип концесії мова?

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 10:47
Фрося
«Укрзалізниця» шукає інвестора для проєкту швидкісного сполучення Києва зі Львовом
https://is.gd/nlB0Hu #львів #варта1 #lviv
:umnik2: вот блин,Sintez всех инвесторов распугает.. :lol:

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 14:54
Sintez
Фрося писав: Когда ездила по Европе в 2017,рядом с платними автобанами били бесплатние дороги.
Може все таки "были"? Так для "непонятливих" поясню - НІХТО не будуватиме НОВИХ доріг. Мова йде про ВВЕДЕННЯ ПОБОРІВ за проїзд ІСНУЮЧИМИ. При чому немає жодних сумнівів що "інвесторами" намагаюцця виступити офшори, за котрими без всякого напрягу можна розгледіти ті ж осоружні бандицькі пики, що й всюди в Україні - в енергетиці, комуналці етк. Ферштейн? Чи на мигах продублювати?

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 14:56
Sintez
M_M писав:
Sintez писав: Проблема у тому, що бандити намагаюцця вкрасти народне добро - а саме автомобільні дороги
Ви взагалі в курсі, що таке концесія, та навіщо вона потрібна? Знаєте, про який тип концесії мова?
Абсолютно. Тип буде таким же, як і у "приватизації".

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 15:02
Sintez
Фрося писав: «Укрзалізниця» шукає інвестора для проєкту швидкісного сполучення Києва зі Львовом
https://is.gd/nlB0Hu #львів #варта1 #lviv
:umnik2: вот блин,Sintez всех инвесторов распугает.. :lol:
Укрзалізницю вони вже майже добили, і звичайно ж намагаюцця теж "заінвестирувати". Але українці вже навчилися їздити й без неї. Непорядок, а хто банди годуватиме? Тому намагаюцця узаконити середньовічні "рогатки" на дорогах.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 15:07
Pestilence
- Внучек, как зовут того немца, от которого я так схожу с ума? - Альцгеймер, бабушка, Альцгеймер.
:lol: :lol: :lol:

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 15:21
главспец
Sintez писав: Оскільки з боку малозрозумілої структури, котра іменує себе "урядом", продовжуюцця спроби присвоїти українські дороги й потім здати їх іноземцям у "концесію", з метою наступного здирання оплати із проїжжих, звертаю увагу на те, що ніяких прав власності на народне добро шахраї-клоуни не мають, відповідно іноземці, якщо матимуть безумство грати із шахраями у цю гру, по факту стануть співучасниками злочину, а саме зкупщиками краденого й дорожними розбійниками, відповідно все вкрадене й присвоєне шахрайським шляхом буде відібране й повернене власникові, а саме - Народу України. Не кажіть потім, що вас не попереджали.

Щодо того, що так же само розглядатимецця антиконситуційний "продаж" землі, я вже писав раніше.
кста, ты бы и МВФ заодно предупредил бы!
п.с.
а в остальном, ну нафига мне целая дорога в концессию? Я возьму в аренду перекрёсток.

Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".

Додано: 18 січня 2021, 15:25
главспец
Фрося писав: «Укрзалізниця» шукає інвестора для проєкту швидкісного сполучення Києва зі Львовом
https://is.gd/nlB0Hu #львів #варта1 #lviv
:umnik2: вот блин,Sintez всех инвесторов распугает.. :lol:
Фрось, а ты понимаешь смысль слова «инвестор»? Это не благодетель, не меценат, не спонсор...
Вот если тебе, на твоей земле нужен дом, ты инвестора будешь искать или кредитора? Подумай!