Ви навіть не зрозуміли, що ляпнули.
І це ж не складні питання чому обрано саме таку частоту, чому саме така діаграма, яка модуляція та які нелоліки такого вибору, чому в світі потроху позбавляються ILS. Це все мала б чудово знати людина, що декларує 0706. Ні, просто є спільнота тих, хто працює з цим усім, і вони застосовують часом неправильну але звичну та зрозумілу для спільноти термінологію. Саме тому теоретика від вікі, який з розумним виглядом розкладає абревіатури, можна розпізнати здалеку. Гуляйте.
Ви навіть не зрозуміли, що ляпнули.
І це ж не складні питання чому обрано саме таку частоту, чому саме така діаграма, яка модуляція та які нелоліки такого вибору, чому в світі потроху позбавляються ILS. Це все мала б чудово знати людина, що декларує 0706. Ні, просто є спільнота тих, хто працює з цим усім, і вони застосовують часом неправильну але звичну та зрозумілу для спільноти термінологію. Саме тому теоретика від вікі, який з розумним виглядом розкладає абревіатури, можна розпізнати здалеку. Гуляйте.
продолжаете тупо петлять?
главспец писав: ↑
похоже, Вы "глубоко в теме", вернёмся к предмету спора, итак:
rad писав: ↑ есть ДПРМ - дальний маркер, есть БПРМ - брижний маркер,
п.с.
ДПРМ, как и БПРМ - ПРИВОДНОЙ радиомаяк! А вовсе не маркерный.
Ну хоть википедию гляньте, не пишите чушь...
M_M писав: ↑
Ні, просто є спільнота тих, хто працює з цим усім, і вони застосовують часом неправильну але звичну та зрозумілу для спільноти термінологію.
примерно так: да какая разница, карбюратор или генератор? Оно под капотом...
пан rad написав "приводной радиоамаркер". Я вже казав, гуляйте. На відміну від Вас я досі спілкуюсь з людьми з відомої спільноти. Антени розраховую у вільний від відпочинку час. Етер прослуховую, тому знаю на яких частотах, коли та як дзижчать усі ці РМ, ADSB та інші страшні абревіатури.
пан rad написав "приводной радиоамаркер". Я вже казав, гуляйте. На відміну від Вас я досі спілкуюсь з людьми з відомої спільноти. Антени розраховую у вільний від відпочинку час. Етер прослуховую, тому знаю на яких частотах, коли та як дзижчать усі ці РМ, ADSB та інші страшні абревіатури.
тогда вернёмся к исходнику!
rad писав: ↑
в 1978-м таки ан-24 грохнулся, по ошибке диспетчера, который занизил показания глиссадного радиомаркера,
РМ = радіомаяк або радіомаркер. Маркер це теж маяк, у середовищі часто-густо кажуть маркер замість маяк, бо не це важливе, а ключове "глісадний", яке не має синонімів. Тому будь-хто з середовища не зреагував би на помилку маркер замість маяк. Бо зрозуміло про що мова. Гуляйте, третій раз кажу.
РМ = радіомаяк або радіомаркер. Маркер це теж маяк, у середовищі часто-густо кажуть маркер замість маяк, бо не це важливе, а ключове "глісадний", яке не має синонімів. Тому будь-хто з середовища не зреагував би на помилку маркер замість маяк. Бо зрозуміло про що мова. Гуляйте, третій раз кажу.
талантливо!
но не раскрыт смисль:
главспец писав: ↑
rad писав: ↑
в 1978-м таки ан-24 грохнулся, по ошибке диспетчера, который занизил показания глиссадного радиомаркера,
поднатужтесь! Как удалось "занизить показания" маркера?
главспец писав: ↑
поднатужтесь! Как удалось "занизить показания" маркера?
А це інше питання, яке нарешті дійшло навіть до головспеця. Занизити можна на борту літака, Тобто помилка 0706. Або диспетчер повідомив неправильний кут. Третя можливість - спотворення даних радару, який, власне, й спостерігає за глісадою у Жулянах. Четвертий раз кажу, гуляйте. Вас тут не було.
главспец писав: ↑
у меня первая специальность по образованию по диплому - 0706 - бортовое радиоэлектронное оборудование ла (летательных аппаратов). В т.ч и навигационнное.
А навчання по спеціальності 0706 не дуже заважало твоїм заняттям велоспортом?
главспец писав: ↑
я исполнил свою детскую мечту - освоил пилотирование лла.
Ну і який наліт годин, на яких марках ЛА у майстра фігур вищого пілотажу?
…самая неистребимая наша иллюзия заключается в том, что мы действуем, воображая, что свободны от всяких иллюзий. Ролло Мэй
главспец писав: ↑
поднатужтесь! Как удалось "занизить показания" маркера?
А це інше питання, яке нарешті дійшло навіть до головспеця. Занизити можна на борту літака, Тобто помилка 0706. Або диспетчер повідомив неправильний кут. Третя можливість - спотворення даних радару, який, власне, й спостерігає за глісадою у Жулянах. Четвертий раз кажу, гуляйте. Вас тут не було.
так с этого и началось! Пришлось спросить про маркер.
Занизити можна на борту літака КАК? Сослепу не разглядеть перекрестье?
. Або диспетчер повідомив неправильний кут. В градусах?!
главспец писав: ↑
А-22. Естественно, простой пилотаж, в простых метеоусловиях. Ок. 300-т лч.
Впечатлило?
Чому політ на літаку А22 в Києві такий популярний серед прихильників гострих відчуттів і незабутніх вражень? Все тому що літати на цьому українському літаку дуже приємно і комфортно. З його величезних вікон відкривається чудовий вид, практично на всі 360 градусів. Так що там, будь-яка пташка буде Вам заздрити, пролітаючи повз. Відмінні льотні характеристики роблять літак А22 зручним для управління, тому якщо Ви мріяли стати пілотом, то зараз саме час здійснювати свою давню мрію. Самостійне пілотування літака А22 в Києві під керівництвом досвідченого пілота - відмінна розвага для тих, кому не вистачає гострих відчуттів і яскравих емоцій. Відчути себе справжнім пілотом літака і парити серед хмар - такий відпочинок буде до смаку навіть тим, хто не звик до екстремальних пригод. Замовляйте політ на літаку А22 в Київ на найближчий час і випробуйте всі принади польоту. https://vnebo.ua/ua/samoletu/a22
…самая неистребимая наша иллюзия заключается в том, что мы действуем, воображая, что свободны от всяких иллюзий. Ролло Мэй
буквами: около трехсот лётных часов. Не очевидно?
п.с.
ты почти сутки разгадывал сей ребус, не смог уснуть и ночью задал "каверзный вопрос"...
Во, зацепило!