Пунктуальність

Відповісти
Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13662
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Пунктуальність

Повідомлення M_M » 13 листопада 2021, 09:57

Машиніст японського поїзда судиться зі своїм роботодавцем після того, як йому вирахували з зарплати 56 єн ($0,49) за те, що він спричинив коротку затримку в знаменитій своєю пунктуальністю залізничній системі країни.

Компанія JR West оштрафувала чоловіка після затримки потяга на хвилину у червні 2020 року.

Там стверджують, що під час цієї затримки працівник не виконував свою роботу.

Натомість співробітник вимагає 2,2 мільйона єн ($19 407) відшкодування за душевні страждання, які спричинило рішення компанії.

РЕКЛАМА

У Японії скандал: потяг рушив на 25 секунд раніше графіка
10 причин поїхати в Японію. Ні, не на Олімпіаду
За даними японського сайту Soranews24, працівник мав спрямувати порожній потяг до станції Окаяма на півдні країни. Проте він прийшов не на ту платформу, де мав зупинитися потяг.

На той час, коли він усвідомив помилку і прибіг на правильну платформу, передача потяга від одного машиніста до іншого затрималася на дві хвилини, що врешті-решт призвело до хвилинної затримки відправлення, а також хвилинної затримки у розміщенні потяга в депо.

JR West спочатку вирахувала з зарплати чоловіка 85 єн ($0,75), але пізніше погодилася зменшити штраф до 56 єн після того, як водій передав справу до Управління інспекції трудових стандартів Окаями.

Однак працівник відмовився погодитися з таким штрафом та стверджував, що затримка не спричинила порушень розкладу руху та не завдала шкоди пасажирам, оскільки під час інциденту потяг був порожнім.

Але компанія стверджує, що застосувала принцип "немає роботи, немає оплати", як це було б у випадку пізнього прибуття співробітника на роботу або відсутності з незрозумілої причини.

У березні водій передав свою справу до окружного суду Окаями, де тепер він вимагає відшкодування збитків.

Японська залізнична система відома своєю надійністю та пунктуальністю. У 2017 році залізнична компанія перепросила пасажирів після того, як один з її потягів рушив зі станції на 20 секунд раніше.

А якщо поїзд затримується більше ніж на п'ять хвилин, пасажирам видають довідку, яку вони можуть використовувати як доказ запізнення не зі своєї провини

Відповісти