Катастрофа освіти, куди ми котимося?

главспец
Повідомлень: 14430
З нами з: 26 березня 2018, 12:13

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення главспец » 01 липня 2021, 10:19

Sintez писав: Відповідь всім оскорбльоним від Серьоги Дацюка.
а он, точно- авторитет?!

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59234
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення Фрося » 11 липня 2021, 19:21

Кращий вчитель України (переможець премії Global Teacher Prize Ukraine 2017), вчитель фізики та астрономії у Чернівцях Пауль Францович Пшеничка розповів про три основні проблеми, з якими стикаються українські вчителі.
“Вчителі зараз, на мою думку, стикаються з 3 основ проблемами
Найперша – це низька оплачуваність роботи. Скільки би зараз влада не хвалила зміни по зарплаті вчителя, питання залишається нагальним і невирішеним. Йому потрібен інтернет, хороший комп’ютер, він має бути нормально одягнений, мати гроші на транспорт тощо.
У деяких країнах навіть доплачують на ці витрати.
Друга проблема.
У вчителя забирають багато часу, відволікаючи його на сторонні речі. Вільний час вчителя – це його золотий ресурс, і його не можна чіпати.
А зараз цей ресурс просто дерибанять.
По-перше, він повинен писати і заповнювати величезну кількість паперів, які нікому не потрібні. По-друге, вчитель повинен сидіти на безлічі нарад і педрад, що є просто абсурдом і прикладом поганого менеджменту. І на вчителя скидають такі речі, якими він взагалі не має займатися.
Наприклад, заповнювати зали невідому кому і навіщо, ходити на якісь концерти…
І третя проблема
потрібні умови, щоб вчитель працював. Я – вчитель фізики, в мене має бути лаборант. Але його ніколи немає. В мене має бути повноцінний кабінет, а він зараз неукомплектований!
Хімія, біологія, фізика, праця – усі ці предмети потребують спеціальне обладнання”, – пояснив Пауль Францович.
Також він підкреслив, що важлива атмосфера у колективі.
“І ще важлива атмосфера у колективі. Керівництво має бути професійним”, – пояснив Пшеничка

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59234
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення Фрося » 02 вересня 2021, 20:35

Денис Казанский
10 ч. ·
Досліджуючи російську пропаганду, я періодично натикаюся на мракобісні, українофобські інтерв'ю академіка Петра Толочка. Якось не звертав на них уваги, а зараз задався питанням - а як так вийшло, що ця людина, яка сповідує відверто фашистські погляди, (заявляє, наприклад, що українців вигадали, і насправді ми - росіяни), є академіком НАН України? Російського шовініста Глазьєва позбавили звання академіка ще у 2016 році, а Толочко ще й «почесний директор Інституту археології НАН України». Як це можливо?
Взагалі, постать Толочка наштовхує на думку, а що таке наша сьогоднішня Академія наук? В рік на її утримання виділяється близько 5 млрд грн, але на що вони йдуть? Хтось чув про наукові відкриття або розробки НАН за останні роки? Чим взагалі там сьогодні займаються? Гроші на утримання цього господарства йдуть чималі, але все, що ми бачимо в медіа - це виступи шизанутого академіка Толочка на російському ТБ. Чому мої податки йдуть на цю дичину?
Сьогодні НАН є одним з найбільших розпорядників державного нерухомого майна та земельних ділянок. Наскільки ефективно розпоряджаються чиновники цією нерухомістю, розташованою в основному у центральних частинах великих міст - можна зрозуміти з публікацій у ЗМІ такого роду.
https://korrespondent.net/.../4336221-v-kyeve-zaderzhan...
https://biz.censor.net/.../direktora_instituta_rybnogo...
https://kievvlast.com.ua/.../direktor-gp-organicheskaya...
Якщо лінь переходити за посиланнями, то скажу коротко - державні приміщення НАН просто за хабарі здаються в оренду підприємцям. Навіщо ці приміщення взагалі потрібні, якщо вони стоять порожні і їх віддають бізнесу? Чим насправді займається персонал, який в них числиться? Відповідей на ці питання немає.
Сьогодні Національна академія наук частіше згадується у зв'язку з корупцією та скандалами, ніж у зв'язку з науковою діяльністю. Це не правильно. Давно пора розворушити це болото і провести там жорстку ревізію. Упевнений, що 5 млрд грн можна витратити на науку з більшою ефективністю, ніж зараз.
Зображення
Зображення

Аватар користувача
Sintez
Єретик
Повідомлень: 25025
З нами з: 23 березня 2018, 20:24
Звідки: Підводний човен "Земля"

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення Sintez » 02 вересня 2021, 21:15

Фрося писав: астіше згадується у зв'язку з корупцією та скандалами, ніж у зв'язку з ........ діяльністю. Це не правильно. Давно пора розворушити це болото і провести там жорстку ревізію
Це цілком стосуєцця того, що нині звецця "державним апаратом" вцілому, а не лише однієї галузі.
🇺🇦 🇮🇱
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!

Аватар користувача
Sintez
Єретик
Повідомлень: 25025
З нами з: 23 березня 2018, 20:24
Звідки: Підводний човен "Земля"

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення Sintez » 02 вересня 2021, 21:17

Фрося писав: “Вчителі зараз, на мою думку, стикаються з 3 основ проблемами
Ну що самі вивчили, з тим і стикаюцця.
🇺🇦 🇮🇱
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13698
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення M_M » 02 вересня 2021, 22:00

Фрося писав: державні приміщення НАН просто за хабарі здаються в оренду підприємцям.
Це вже давно так. Начебто грошей навіть на зарплатню не вистачає. Прилади переважно колекційні, для справжньої сучасної науки непридатні. Цікаво, де саме осідають ті 5 млрд плюс орендні?

Аватар користувача
Sintez
Єретик
Повідомлень: 25025
З нами з: 23 березня 2018, 20:24
Звідки: Підводний човен "Земля"

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення Sintez » 03 вересня 2021, 19:20

M_M писав:
Фрося писав: державні приміщення НАН просто за хабарі здаються в оренду підприємцям.
Це вже давно так. Начебто грошей навіть на зарплатню не вистачає. Прилади переважно колекційні, для справжньої сучасної науки непридатні. Цікаво, де саме осідають ті 5 млрд плюс орендні?
Якщо комусь цікаво, а у нашому випадку не те що "цікаво", а просто 3,14 вже, то чому ж саме НАУКА не дає відповідей на ці запитання, чітких, зрозумілих, придатних для подальшої розробки комплексу заходів, організаційних і технічних, котрі дозволили б викорінити таку порочну практику раз і назавжди? У мене звичайно єсть своя відповідь (безумовно, правильна! :lol: ), але зпершу хотілося б послухати тскзть начяльніка транспортного цеха.
🇺🇦 🇮🇱
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13698
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення M_M » 03 вересня 2021, 20:45

Sintez писав: то чому ж саме НАУКА не дає відповідей на ці запитання, чітких, зрозумілих, придатних для подальшої розробки комплексу заходів, організаційних і технічних, котрі дозволили б викорінити таку порочну практику раз і назавжди?
Чому ж не дає? Дає. Коли рівень вченого вимірюється активністю на партсборах, то чекати величезних успіхів не варто. Совок в українській НАН ще не виздихав.

Аватар користувача
Sintez
Єретик
Повідомлень: 25025
З нами з: 23 березня 2018, 20:24
Звідки: Підводний човен "Земля"

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення Sintez » 13 вересня 2021, 07:13

Совок не виздихав і не виздихає, він розповсюдився на весь світ. Чи, може, весь світ і був совком? Напримєр, намордники й лохдауни, закриті кордони - це чистий, калірований совок. Як і "добровільно-примусове" ширялово.
🇺🇦 🇮🇱
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13698
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Повідомлення M_M » 13 вересня 2021, 09:01

Sintez писав: закриті кордони
Совкові закриті кордони - це Берлінська стіна. Це Карацупа. Це КНДР. Головна відмінність совкової огорожі - цільове призначєння. Бо нормальні люди будують стіни як захист від зовнішніх неприємностей. А совок будує саме огорожу для своєї скотини, щоб не втекла.


Не плутати з карантинними заходами, які існували за будь- якого політичного устрою. І нехтування якими іноді мало наслідком зникнення якогось населеного пункту, народу чи навіть цивілізації.

Відповісти