Ви знаєте, чим насправді є казка про хлопчика Нільса, котрий літав у Лапландію?
Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
це повинно визначити притомне міністерство освіти
показати йому валентність і він відразу зрозуміє що це воно, рідне і єдине його майбутнє!
якщо в цій школі не виховали,
то виховають в сусідній.
Чи без валентності це нереально?
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Книга єсть... "Сад растет сам?.." Там, кажись четвертий розділ, про відмінність освіти власне у США із тією, котру нав'язують всьому світові. Якщо коротко - нас спеціально дебілізують. Це - колоніальна політика. Раби мають мати лише вузькоспеціальні знання у галузі, що стосуєцця їхньої професійної діяльності, АЛЕ - НІЧОГО ІНШОГО!Тамила писав: ↑так в тому і справа що ніхто не знає про ту валентність крім хіміків,
бо вона нікому не впала крім них.
В одному класі може і не бути зовсім або бути один
майбутній хімік, фармацевт або лікар,
то навіщо хімію глибоко вчити всім іншим?
Нехай отой один вивчає те у своєму виші.
так і я ж саме про це!
Школа повинна давати добрі, якісні, але БАЗОВІ знання,
які згодяться в житті абсолютно всім,
і категорично не можна навішувати на велику групу дітей
глибокі знання в усіх можливих науках,
кожна з яких повинна вивчатись індивідуально тими,
хто бажає мати професію в цій сфері,
таке вивчення повинно проводитись у відповідних вузах.
Тому - просто скажу - Ви не праві. Діти мають отримувати широченний спектр знань, нехай не поглиблено, "потрошку про все", але МАЮТЬ! Те, що система освіти дебільна, що вчителі - зомбі, не означає, що сам сепктр знань, потрібних дитині, необхідно звужувати!
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
так міністерство й визначило - валентність викладають...
те ж можна сказати не тільки про хімію (про непотрібність з її валентністю) -а і про музику, і про ботаніку, і про...
інколи читаєш журналіста, і, таке враження, що, граматику у них в школі відмінили "за нєнадобностью"...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Ну да... Зараз же комп помилки виправляє! От тільки біда, що малолітні журнашлюхи не знають, що окрім граматичних є й інші помилки, семантичні етк, з котрими комп не впораєцця...
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
справді? так от чому я їх терпіти не можу!
я косметикою майже не користуюсь ще з молодості,
вважаю це зайвим та ще й шкідливим для шкіри обличчя.
Але наука хімія дуже важлива і потрібна,
бо без неї не було б ліків і лікарів,
от це для мене надзвичайно актуально.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
о!
Таміла таки права: лікарі є - а в "анатомічку" школярів не водять...
тому й хімія не потрібна...
кожен може визначити не потрібний предмет в школі...
Таміла таки права: лікарі є - а в "анатомічку" школярів не водять...
тому й хімія не потрібна...
кожен може визначити не потрібний предмет в школі...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Чудово !!!
То, з якого дива, раптом, хтось інший мав би з подібними прєдпісаніямі погоджуватись ???
Чи, тільки для того, щоби Вашу теорію втілити у життя ???
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
1.Раби не повинні мати освіту взагалі.
2. Поглиблено знати все про свою професію людина повинна,
а про чужі професії не повинна, те знають ті хто володіє ними.
Хоча є люди які мають по декілька вищих освіт.
В такому разі вони знають поглиблено лише ті професії,
при умові якщо диплом не куплений.
абсолютно вірно, саме про це я і пишу -
широченний, але не глибоченний.
спектр ні в якому разі не можна звужувати,
навпаки, розширити - додати до шкільної програми
вивчення життєвоважливих дисциплін -
1.правильної поведінки дівчаток зі статевозрілими хлопцями,
(предмет повинен називатися "дурепанедавайвсімпідрядізразу")
2.недопущення в своє життя цигарок, наркотиків та бухла
3.практикум з правильного вибору влади, професії та подружжя.
оце супер-важливі в житті предмети,
а на валентність на*рать, на косінуси начхать,
але ті хто від хімії чи алгебри отримує екстаз, підуть за ними у вуз,
ось там їх досита накормлять косінусами та валентністю.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Та казка - підручник з георафії рідної країни. Для малечі.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Кастрірувана освіта не дасть претендувати на більше.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Болонська система? Але хто буде вивчати непопулярні, складні, геморні, важкі науки?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
хімія, як і всі інші шкільні предмети,
потрібна, але не настільки глибоко їх варто вивчати
як вимагається зараз.
Що стосується фізкультури і музики,
то ні в якому разі не варто змушувати дітей до цього.
Тільки щире бажання дитини тим займатись на уроці,
всі інші повинні тихенько сидіти і спостерігати.
це так, на жаль рівень грамотності серед випускників
українських шкіл дуже низький.
Я ж про це і пишу що замість дурниць типу валентності-турбулентності,
зайнятись з дітьми вивченням мов та літератури,
і читати-читати-читати, це дуже допомагає покращувати грамотність,
розвивати кругозір і вчитись бути Людьми,
просто три в одном, або й більше ніж три.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
ніхто і не повинен погоджуватись!
Яку мою теорію?
Ви мабуть неправильно мене зрозуміли.
Ну або я Вас не розумію..