Vollmer писав: ↑
Тамила писав: ↑
.....................................................................................................................................
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.
Таміла, я, там, вище, вже натякав, на проблемність "відокремлення сміття".
Точні науки - задають систему координат, демонструють принципи функціонування, т.д.
Навіть, якщо дитина не засвоїть їх повністю - то щось обов'язково залишиться.
Забрати їх із програми - означає залишити підростаючі організми без руля і без вітрил.
Ростити натовп невігласів, споживачів жуйки, резинової і телевізійної.
Крім всього, діти мають познайомитися з труднощами розуміння досі їм невідомих речей, понять, принципів.
Такими, щоби голова тріщала.
І це, насправді - найголовніший, найважливіший навик, винесений із навчання.
ні в якому разі не варто забирати з шкільної програми жодного предмету! навпаки, значно розширити їх перелік,
додати туди життєво важливі предмети,
які дитина повинна знати щоб не зламати собі життя.
що стосується точних наук, згодна з усим що Ви про них написали,
але, як бачимо на практиці, діти не намагаються опанувати те що їм нецікаво,
в голові спрацьовує блок, і вони біжать по жуйки,
тому дєбрі валентності треба прибирати зі школи негайно.
Я, опановуючи майбутню професію, у педагогічному навчальному закладі вивчала дитячу психологію, потім довгий період працювала з дітками,
тому можливо одна я тут знаю про що пишу і тому маю право стверджувати щось.
А "щоб голова тріщала" - то вже для студентів вишів,
але поступово збільшуючи навантаження...
малишню гвалтувати цим не варто, навіть небезпечно -
закінчиться цей гвалт жувачками і відмовою навчатись взагалі,
це в кращому випадку, в гіршому - нервовими зривами і наркотою.
Зараз від цього рятує корупція, бо оцінку "за валентність"
можна отримати за гроші, але з іншого боку корупція
цим вбиває навчальний процес взагалі.
Я ж закликаю до якісного навчального процесу,
із справжнім зацікавленням дітей вивченням шкільних предметів,
та отриманням ними якісних та необхідних знань.