Сторінка 42 з 79

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 26 березня 2020, 18:05
M_M
Sintez писав:
M_M писав: 1952 — опубликована дилетантская брошюра «Экономические проблемы социализма в СССР».
Котра підривала основи мраксизму, зокрема "додану вартість"... Сталіна невдовзі вбито, брошури вилучено.
Теж мені біном Ньютона. "Рукописи не горят" (С). Читайте, долучайтеся. Може почнете цінувати марксизм, як його цінував Ваш кумир.

http://ciml.250x.com/archive/stalin/rus ... v_sssr.pdf

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 26 березня 2020, 18:14
M_M
Sintez писав: М_М, а Ви підтримуєте "теорію" Дарвіна?
По перше - це не "теорія".
По друге - ідеї, висунуті Дарвіним цілком розумні. Їх можна критикувати, сперечатись з деякими тезами, але аж ніяк не можна заперечити внесок Дарвіна у сучасний стан людського світогляду на еволюцію.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 26 березня 2020, 20:28
Тамила
Sintez писав:
Тамила писав: українське бидло десь на такому рівні і застрягло,
це і є ота катастрофа освіти, про яку заведена ця гілка.
і так було десятиліттями, тому у нас 35 відсотків голосує за профана.
їм 10 років втирали про валентність і косінус,
які вони відразу ж забули бо воно і нах нікому не на,
але не дали їм необхідних в житті знань,
навичок і розуміння всіх сфер життя.
І?.. Ви пропонуєте цю катастрофу усталити, узаконити й зробити "нормою"?
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 04:45
Sintez
M_M писав:
Sintez писав: М_М, а Ви підтримуєте "теорію" Дарвіна?
По перше - це не "теорія".
По друге - ідеї, висунуті Дарвіним цілком розумні. Їх можна критикувати, сперечатись з деякими тезами, але аж ніяк не можна заперечити внесок Дарвіна у сучасний стан людського світогляду на еволюцію.
Підтримуєте чи ні? "Внесок" у світогляд зробили й Гітлер, і Чикатило. І що? Останній - іще той філософ, його свого часу й по тєліку чимало показували...

І ще питання, на чиїй совісті більше жертв. Бо купа придурків, виправдовучи безпредєл, учасниками котрого є самі, щось бубнять про "соціальний дарвінізм".

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 04:59
Sintez
Тамила писав:
Sintez писав: І?.. Ви пропонуєте цю катастрофу усталити, узаконити й зробити "нормою"?
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.
Ви "Собаче серце" читали? Чи його теж відносите до "сміття", котре "випадає"?
Дуже вже Ви нагадуєте своєю рішучістю одного із персонажів...

Але до діла. Ви не праві. Так, школу слід міняти. Кардинально. Але "точні" науки - це те, чого зміни мають торкнутися найменше. Бо вони, як не намагаюцця "гуманітарії" іх зкалічити, таки залишаюцця ТОЧНИМИ, принаймні більш-менш. І ніхто, навіть п'яний в стєльку, не наважицця сказати, що катастрофічний стан суспільства має причиною недостатню якість фізики чи геометрії, котрі викладають у школі.

А у чому причина катастрофічного стану?

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 09:29
M_M
Sintez писав: Підтримуєте чи ні? "
Наука так не працює.
Ваше запитання - на кшталт "папуга білий, чи чорний"?
А ідея походження людини від мавпи була висловлена коли Дарвін ще не народився.
Чи має стосунок боротьба за виживання на формування видів? Вважаю, що так. Існують конкретні приклади, у тому числі і результати експериментів.

Чикатила не полюбляєте? Бо вбивця, мабуть. А от відомого сина сапожника обожнюєте, хоча той вбив ... набагато більше.

То Ви вбивць підтримуєте, чи ні?

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 10:56
Vollmer
Тамила писав: .....................................................................................................................................
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.

Таміла, я, там, вище, вже натякав, на проблемність "відокремлення сміття".
Точні науки - задають систему координат, демонструють принципи функціонування, т.д.
Навіть, якщо дитина не засвоїть їх повністю - то щось обов'язково залишиться.
Забрати їх із програми - означає залишити підростаючі організми без руля і без вітрил.
Ростити натовп невігласів, споживачів жуйки, резинової і телевізійної.
Крім всього, діти мають познайомитися з труднощами розуміння досі їм невідомих речей, понять, принципів.
Такими, щоби голова тріщала.
І це, насправді - найголовніший, найважливіший навик, винесений із навчання.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 11:15
stan700
комусь знадобиться
Під час проведення карантину дана сторінка вебсайту буде постійно оновлюватися та доповнюватися матеріалами відеоуроків відповідно до програм навчання з основних предметів, затверджених Міністерством освіти і науки України.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/nap ... na-osvita/



Вітаємо на сайті дистанційного вивчення інформатики. Зареєструйтесь, оберіть курс, який бажаєте вивчати, запишіться на нього, та отримайте доступ до навчальних матеріалів, завдань та тестів. Робота із матеріалами сайту безкоштовна!

У дистанційних курсах сайту ДистОсвіта ви знайдете:
навчальні матеріали: презентації, статті, уроки, посилання та відео-ролики відповідно до теми заняття; саме такими мають бути сучасні електронні підручники
інтерактивні завдання, вправи та тренажери - ними можна скористатись як для класної, так і самостійної чи домашньої роботи
практичні роботи із можливістю перевірки та коментування вчителем; переважна більшість практичних робіт містить різнорівневі та творчі завдання
онлайн тестування з миттєвою перевіркою; тести містять запитання різних типів та мультимедійні об'єкти, вимагаючи не механічного відтворення, а креативного застосування знань


Все, що потрібно для проведення цікавого, сучасного та ефективного уроку інформатики у школі чи поза її межами!

Всі курси сайту відповідають оновленим навчальним програмам, і дозволяють поєднувати окремі складові різних курсів для формування індивідуальних траєкторій навчання. Відповідно до змін у програмах, у курсах 5, 6, 7, 8, 10 класу визначені очікувані результати навчання: знаннєві, діяльнісні та ціннісні. До кожної теми додано анкету з обліку набуття компетентностей.

Вчителі інформатики, які бажають скористатись можливостями дистанційного навчання на нашому сайті для груп учнів, отримуючи при цьому статистику їх успішності, можуть звернутись за адресою dystosvita@gmail.com або заповнити форму

https://dystosvita.gnomio.com/

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 11:58
Vollmer
Алексей Арестович
23 марта в 22:55 ·
- Идет обучение базовым вещам.

2014-й научил ценить военных.

2020-й врачей и учёных.

В апреле 2019-го был шанс научиться ценить учителей, но мы его упустили.

Скоро догонит.

Когда захочется взять откуда-нибудь нормальных полицейских. )

https://www.facebook.com/alexey.arestovich

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 12:37
Sintez
У росєйській імперії теж вважали, що не варто обтяжувати "бидло" зайвими знаннями. Тіпа, нафіга воно їм? Всякі невдобні питання задаватимуть... Аж ось , як завжди внєзапно, грянула росєйсько-японська війна, а японці, як теж внєзапно виявилося, після "реставрації Мейдзі" були ВСІ ПОГОЛОВНО грамотні, й кораблі у них краще зконструйовані, і зброя... Не відчуваєте паралелей?

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 12:37
Mack Mack
Тамила писав:
Sintez писав:

Так може бидлу вистачить трьох класів ЦПШ?
українське бидло десь на такому рівні і застрягло,
це і є ота катастрофа освіти, про яку заведена ця гілка.
і так було десятиліттями, тому у нас 35 відсотків голосує за профана.
їм 10 років втирали про валентність і косінус,
які вони відразу ж забули бо воно і нах нікому не на,
але не дали їм необхідних в житті знань,
навичок і розуміння всіх сфер життя.
Людина, яка каже що можна вивчати хімію без валентності - сама не розуміє про що каже. Кажете, що відмінниця? Але здається що "троєчніца".

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 12:41
Sintez
Vollmer писав: Алексей Арестович
23 марта в 22:55 ·
- Идет обучение базовым вещам.

2014-й научил ценить военных.

2020-й врачей и учёных.

В апреле 2019-го был шанс научиться ценить учителей, но мы его упустили.

Скоро догонит.

Когда захочется взять откуда-нибудь нормальных полицейских. )

https://www.facebook.com/alexey.arestovich
Розумний передбачає. Дурень "розумний" заднім умом.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 12:42
Sintez
Mack Mack писав:
Тамила писав: українське бидло десь на такому рівні і застрягло,
це і є ота катастрофа освіти, про яку заведена ця гілка.
і так було десятиліттями, тому у нас 35 відсотків голосує за профана.
їм 10 років втирали про валентність і косінус,
які вони відразу ж забули бо воно і нах нікому не на,
але не дали їм необхідних в житті знань,
навичок і розуміння всіх сфер життя.
Людина, яка каже що можна вивчати хімію без валентності - сама не розуміє про що каже. Кажете, що відмінниця? Але здається що "троєчніца".
Ви не розумієте. Себе вона до "бидла" не причисляє.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 13:07
Olegik
Google запустив українською мовою сайт «Навчайте з дому» для допомоги вчителям та учням у дистанційному навчанні
https://itc.ua/news/google-zapustiv-ukr ... navchanni/

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 13:14
Vollmer
Olegik писав: Google запустив українською мовою сайт «Навчайте з дому» для допомоги вчителям та учням у дистанційному навчанні
https://itc.ua/news/google-zapustiv-ukr ... navchanni/

Так, знайомі вчителі - вже повним ходом навчають неуків дистанційно, мабуть, вже із тиждень.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 13:35
Тамила
Sintez писав:
Тамила писав: Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.
Ви "Собаче серце" читали? Чи його теж відносите до "сміття", котре "випадає"?
Дуже вже Ви нагадуєте своєю рішучістю одного із персонажів...

Але до діла. Ви не праві.
Ти не зрозумів про що я... зараз поясню чіткіше.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 13:40
Тамила
Sintez писав: Так, школу слід міняти. Кардинально. Але "точні" науки - це те, чого зміни мають торкнутися найменше. Бо вони, як не намагаюцця "гуманітарії" іх зкалічити, таки залишаюцця ТОЧНИМИ, принаймні більш-менш.
правильно, саме так - НАУКИ! Тобто це сфери відання вузьких спеців,
наука їхнього профілю їм необхідна,
її глибоке знання дозволяє їм виконувати свою роботу.
У школярів інше завдання - максимально, але в розумних межах
ознайомитись з навколишнім,
якісно опанувати грамоту і обчислення та навчитись створити гідне суспільство.
От це повинна виконати школа, і якщо вона це зробить якісно,
дасть потужні базові знання дітям,
вони прекрасно справляться кожен з обраною наукою у відповідному вузі.
Нехай це буде навіть 90% учнів, нехай всі вони отримають супер-якісну вищу освіту, але виключно в тій галузі, яка цікава кожному з них,
нема ніякої необхідності забивати в голови всім без винятку все без винятку.
Це нерозумно, непродуктивно, безглуздо, це невиправдані моральні страждання дітей і це не дає позитивного результату.
Sintez писав: І ніхто, навіть п'яний в стєльку, не наважицця сказати, що катастрофічний стан суспільства має причиною недостатню якість фізики чи геометрії, котрі викладають у школі.

А у чому причина катастрофічного стану?
причин дві:
1. тотальна корупція, результатом якої є низька якість освіти
2. дебільна шкільна програма, з тим же результатом.

Тобто дві такі потужні причини ніколи не дадуть можливості освіті розвиватись.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 13:55
Sintez
Тамила писав: У школярів інше завдання - максимально, але в розумних межах
ознайомитись з навколишнім,
якісно опанувати грамоту і обчислення та навчитись створити гідне суспільство.
Гідне суспільство неуків? Готичьно.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 13:57
Sintez
Тамила писав: причин дві:
1. тотальна корупція, результатом якої є низька якість освіти
2. дебільна шкільна програма, з тим же результатом.

Тобто дві такі потужні причини ніколи не дадуть можливості освіті розвиватись.
Це не причини, а симптоми. Причина інша. При чому її можна виразити у трьох словах.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 27 березня 2020, 13:57
Тамила
Vollmer писав:
Тамила писав: .....................................................................................................................................
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.

Таміла, я, там, вище, вже натякав, на проблемність "відокремлення сміття".
Точні науки - задають систему координат, демонструють принципи функціонування, т.д.
Навіть, якщо дитина не засвоїть їх повністю - то щось обов'язково залишиться.
Забрати їх із програми - означає залишити підростаючі організми без руля і без вітрил.
Ростити натовп невігласів, споживачів жуйки, резинової і телевізійної.
Крім всього, діти мають познайомитися з труднощами розуміння досі їм невідомих речей, понять, принципів.
Такими, щоби голова тріщала.
І це, насправді - найголовніший, найважливіший навик, винесений із навчання.
ні в якому разі не варто забирати з шкільної програми жодного предмету! навпаки, значно розширити їх перелік,
додати туди життєво важливі предмети,
які дитина повинна знати щоб не зламати собі життя.
що стосується точних наук, згодна з усим що Ви про них написали,
але, як бачимо на практиці, діти не намагаються опанувати те що їм нецікаво,
в голові спрацьовує блок, і вони біжать по жуйки,
тому дєбрі валентності треба прибирати зі школи негайно.
Я, опановуючи майбутню професію, у педагогічному навчальному закладі вивчала дитячу психологію, потім довгий період працювала з дітками,
тому можливо одна я тут знаю про що пишу і тому маю право стверджувати щось.
А "щоб голова тріщала" - то вже для студентів вишів,
але поступово збільшуючи навантаження...
малишню гвалтувати цим не варто, навіть небезпечно -
закінчиться цей гвалт жувачками і відмовою навчатись взагалі,
це в кращому випадку, в гіршому - нервовими зривами і наркотою.
Зараз від цього рятує корупція, бо оцінку "за валентність"
можна отримати за гроші, але з іншого боку корупція
цим вбиває навчальний процес взагалі.
Я ж закликаю до якісного навчального процесу,
із справжнім зацікавленням дітей вивченням шкільних предметів,
та отриманням ними якісних та необхідних знань.