Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Додано: 27 березня 2020, 13:59
Політичний форум України
https://forum.durdom.club/
ти мабуть читаєш мої пости по-діагоналі
це не означає що японські діти в першому класі всі поголовно вчили конструкцію літаків.Sintez писав: ↑ У росєйській імперії теж вважали, що не варто обтяжувати "бидло" зайвими знаннями. Тіпа, нафіга воно їм? Всякі невдобні питання задаватимуть... Аж ось , як завжди внєзапно, грянула росєйсько-японська війна, а японці, як теж внєзапно виявилося, після "реставрації Мейдзі" були ВСІ ПОГОЛОВНО грамотні, й кораблі у них краще зконструйовані, і зброя... Не відчуваєте паралелей?
Припустимо. А хто відсортовуватиме дітей на "двірників" і "авіаконструкторів" і в якому віці?Тамила писав: ↑це не означає що японські діти в першому класі всі поголовно вчили конструкцію літаків.Sintez писав: ↑ У росєйській імперії теж вважали, що не варто обтяжувати "бидло" зайвими знаннями. Тіпа, нафіга воно їм? Всякі невдобні питання задаватимуть... Аж ось , як завжди внєзапно, грянула росєйсько-японська війна, а японці, як теж внєзапно виявилося, після "реставрації Мейдзі" були ВСІ ПОГОЛОВНО грамотні, й кораблі у них краще зконструйовані, і зброя... Не відчуваєте паралелей?
такі знання отримали у вишах лише ті хто цим займатись виявив щире бажання ,
інші японці продавали цибулю, стригли кішок,
танцювали, підмітали вулиці і т.д.
от ці всі люди точно не уявляють як конструювати літаки і прочіє важниє вєщі,
але ті що навчались цьому у вишах, отримали там справжні якісні знання,
а не купили оцінки за бабло, як зараз робиться у нас.
насправді вся суть не в тому щоб забити валентність в дитячу голову,
яка звідти відразу випаде, і це логічно,
а в тому щоб закласти ту валентність у студентську голову,
яка з цікавістю жадає її прийняти, бо від цього залежить її успіх в обраній професії, а це вже родинний добробут і кар"єра - життєво важливі речі.
Тамила писав: ↑ ........................................................................................................................................................................................
це не означає що японські діти в першому класі всі поголовно вчили конструкцію літаків.
такі знання отримали у вишах лише ті хто цим займатись виявив щире бажання ,
........................................................................................................................................................................................
не, ну офигенная «проблема»! Вспомни, в советские времена - спортивные секции - принимали всех желающих, дальше селекция - ленивые и неспособные отваливались уже через несколько тренировок, основная масса дорастала до разрядников, более перспективные попадали в «сборники», далее по способностям и упорству.
Бідні дітки...
Так, батьки це повинні,
саме про це я і пишу.
отут не зрозуміла суті запитання.
Дурниці. База це те що необхідно знати звичайній людині,
порівняння некоректне звичайно,
Потроху про все - у тому числі про валентність, паралакс, синуси й косинуси, логарифми й інтеграли. А ще обов'язково потрібне вивчення логіки й риторики, напримєр. А також теорію управління, чого в принципі немає на сьогодні.
потроху про все - це про всі шкільні предмети,
Воно й не дивно, у педагогічному такому не вчили, еге ж? А що, власне, незрозумілого? По-Вашому, слід навчати "вузьких" спеціалістів, кожен у свою "вузьку" галузь. Я й питаю - а ХТО буде займатися "широкими", загальносуспільними питаннями, котрі стосуюцця всього суспільства, інтегрально? Ви навіть не розумієте, про що мова. Так і задумано, бо цими питаннями має займатися соціологія, а ми на сьогодні під назвою "соціологія", "філософія" й "суспільствознавство" вцілрму маємо якусь фігню.
Тоді ні про який розвиток, або свободу, мови не буде в принципі, й "страна рабов" форева.Тамила писав: ↑потроху про все - це про всі шкільні предмети,
але лише те що необхідно всім.
а якщо про валентність, то це вже не потроху, це глибоке занурення,
яке нікому крім хіміків не потрібне, для інших то вже сміття.
хоча в порядку ознайомлення можна дітям розказати
що валентність є, пояснити що вона означає і з чим її їдять
але вимагати у всіх без винятку вміти нею користуватись не варто.
те саме з косінусами, логарифмами і прочєю лабудою.
Замість цього дійсно краще вивчати логіку з риторикою.
Ті у кого виявиться хист до такої роботи,
тепер розумію, коли думку викладено з сенсом і без жаргону.
значить і тут на сьогодні катастрофа,