Сторінка 44 з 79

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 29 березня 2020, 02:34
Sintez
Тамила писав: значить і тут на сьогодні катастрофа,
тому треба виправляти ситуацію,
і валентністю тут не зарадиш.
Без вивчення що таке валентність діла теж не буде.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 29 березня 2020, 14:04
Тамила
Sintez писав:
Тамила писав: Там треба було знати десятки кімнатних рослин
(назва і вигляд звичайно то потрібна інфа для вихователя)
але з нас вимагали вивчити напам"ять ще і про кожну з цих рослин все:
При чому валентність чи синуси до ідіотизму поточної системи з дозволу сказати "освіти"?
під словом "валентність" я маю на увазі все сміття яке намагається заштовхати в голови дітям ота дебільна система начебто освіти,
саме в цьому полягає її ідіотизм.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 29 березня 2020, 14:09
Тамила
Sintez писав:
Тамила писав: той хто і зараз відсортовує.
І хто це?
життя

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 29 березня 2020, 14:18
Тамила
Sintez писав:
Тамила писав: значить і тут на сьогодні катастрофа,
тому треба виправляти ситуацію,
і валентністю тут не зарадиш.
Без вивчення що таке валентність діла теж не буде.
:umnik2: от зачарована та валентність! :shock:
Без неї і висцятись не сходиш :lol:
адже в сечі теж море хімічних елементів! :good:
але ж ти не пісяєш щоразу в пробірку
щоб розкласти свою сечу на атоми і обов"язково
визначати валентність відходів які з тебе витекли.
а от при візиті до лікаря такий аналіз необхідний,
але займатися тим буде лаборант, який отримав відповідну освіту,
тому тобі нема сенсу вивчати чужу спеціальність,
тим більше в дитячому віці, тобто в школі..

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 03:54
Mack Mack
Тамила писав: порівняння некоректне звичайно,
Це тому, що таблицю множення ви "осілілі", а валентність - ні. До речі, коли хіміки "вигадали" валентність і коли фізики "вигадали" електрон?

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 06:57
Sintez
Тамила писав:
Sintez писав:

При чому валентність чи синуси до ідіотизму поточної системи з дозволу сказати "освіти"?
під словом "валентність" я маю на увазі все сміття яке намагається заштовхати в голови дітям ота дебільна система начебто освіти,
саме в цьому полягає її ідіотизм.
Сміття - це існуюча система дебілізації людей із маленького віку, котра має нахабство називатися "педагогікою й психологією". У руках негідників у інструмент дебілізації обертаєцця все, від валентності до кімнатних рослин. Але це зовсіи не значить, що слід відмінити вивчення цих речей. Слід просто навести порядок.

Ну от, задовбали всіх побори у санстанції. Замість посадити з десяток санхабарників і навести порядок у санслужбі, її розігнали. І що? Таким же дурацьким є заклик примітивізувати освіту.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 17:23
Тамила
Mack Mack писав:
Тамила писав: порівняння некоректне звичайно,
Це тому, що таблицю множення ви "осілілі", а валентність - ні.
так, тому що таблиця множення
життєво необхідна всім людям без виключення
а валентність і нах нікому не на, крім професійних хіміків.
Саме тому першу в школі треба вивчати досконально,
а другу виключити зі шкільної програми, як і багато іншого,
але серйозно вивчати те все у відповідних вузах.
І накше треба заборонити логіку,
бо зараз шкільна програма їй повністю заперечує.
Mack Mack писав: До речі, коли хіміки "вигадали" валентність і коли фізики "вигадали" електрон?
до речі, подібний мотлох щодо фізики теж нах зі шкільної програми.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 17:36
Тамила
Sintez писав:
Тамила писав: під словом "валентність" я маю на увазі все сміття яке намагається заштовхати в голови дітям ота дебільна система начебто освіти,
саме в цьому полягає її ідіотизм.
Сміття - це існуюча система дебілізації людей із маленького віку, котра має нахабство називатися "педагогікою й психологією". У руках негідників у інструмент дебілізації обертаєцця все, від валентності до кімнатних рослин. Але це зовсіи не значить, що слід відмінити вивчення цих речей. Слід просто навести порядок.
саме так, необхідно навести порядок,
і виключення куп сміття зі шкільної програми та введення туди необхідних предметів, входить у цей процес.
Бо зараз отримати гарну оцінку з УСІХ шкільних предметів
можна лише через хабар, адже взяти до голови все оте сміття звичайній нормальній дитині нереально, і головне - непотрібно.
До речі про вазони. Впевнена що цю дурню запхали до програми навчання вихователів саме з цією метою - отримати хабарі.
В той час звичайно корупція не була так поширена,
але без неї не обходилось це точно.
Sintez писав: Ну от, задовбали всіх побори у санстанції. Замість посадити з десяток санхабарників і навести порядок у санслужбі, її розігнали. І що? Таким же дурацьким є заклик примітивізувати освіту.
однозначно. це -головне, з приборкання корупції треба починати,
без цього будь-які реформи не мають сенсу і не матимуть позитивного результату.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 17:40
Vollmer
Тамила писав: .........................................................................................................................................
до речі, подібний мотлох щодо фізики теж нах зі шкільної програми.

Зображення

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 21:48
Sintez
Тамила писав: а валентність і нах нікому не на, крім професійних хіміків.
Валентність потрібна професійним електрикам, напримєр.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 21:57
Sintez
Тамила писав: саме так, необхідно навести порядок,
і виключення куп сміття зі шкільної програми та введення туди необхідних предметів, входить у цей процес.
Бо зараз отримати гарну оцінку з УСІХ шкільних предметів
можна лише через хабар, адже взяти до голови все оте сміття звичайній нормальній дитині нереально, і головне - непотрібно.
До речі про вазони. Впевнена що цю дурню запхали до програми навчання вихователів саме з цією метою - отримати хабарі.
В той час звичайно корупція не була так поширена,
але без неї не обходилось це точно.
При чому валентність, косинуси й інші фундаментальні поняття до бардака в системі освіти? Система має мінятися кардинально, разом із усім суспільним устроєм. А поки що вона забезпечує

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 23:07
Mack Mack
Тамила писав: до речі, подібний мотлох щодо фізики теж нах зі шкільної програми.
На мою думку краще вас нах до Америки до синів, щоб ви тут не підривали інтелектуальний потенціал українців. Бо ви або дура, або провокатор. :lol:

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 23:29
Sintez
Mack Mack писав: Бо ви або дура, або провокатор.
А скоріше тупий троль.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 30 березня 2020, 23:52
Mack Mack
Sintez писав: А скоріше тупий троль.
Точно! Імєнно тупой (бо не може зрозуміти елементарні речі) і імєнно троль, бо вперто наполягає на свойому (з фізики викинути електрони :facepalm2: )

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 31 березня 2020, 00:25
Vollmer
Mack Mack писав:
Sintez писав: А скоріше тупий троль.
Точно! Імєнно тупой (бо не може зрозуміти елементарні речі) і імєнно троль, бо вперто наполягає на свойому (з фізики викинути електрони :facepalm2: )

Мушу вам усім зауважити, що ви всі - не розумієте дєвачок.
І їхньої, щирої ненависті, до всього, чого вони не розуміють.
І бажання, бачити навколо себе тільки зрозумілі речі.
Але це - не точно. Бо я сам у дєвачьках досі не все розумію.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 31 березня 2020, 00:28
Sintez
Vollmer писав: що ви всі - не розумієте дєвачок.
Нє, ну да. Особливо із педагогічною освітою...

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 31 березня 2020, 01:55
Тамила
Sintez писав:
Тамила писав: а валентність і нах нікому не на, крім професійних хіміків.
Валентність потрібна професійним електрикам, напримєр.
прекрасно, нехай її цілують взасос у тих закладах,
де їх навчають цій професії. :good:

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 31 березня 2020, 02:48
Тамила
Mack Mack писав:
Тамила писав: до речі, подібний мотлох щодо фізики теж нах зі шкільної програми.
На мою думку краще вас до Америки до синів, щоб ви тут не підривали інтелектуальний потенціал українців.
щодо Америки, то якби Ваші слова та до Бога! :good:
Сподіваємось, десь років через 5.
А поки-що буду потрохи мєжду банами підривати тут у вас скукатіщу,
а то мохом поростете без Таміли, а так хоч якась двіжуха.
Дивно що наклепниця в ступі не прилетіла Тамілу проклинати.

Mack Mack писав: Бо ви або дура, або провокатор. :lol:
више бєрі! мохната троляка!(с, Тетяна)
і головне настільки НАНО і СУПЕР,
що досі жоден з Вас, розумників логарифмованих,
не може перемогти Тамілу в культурній дискусії,
ви нездатні довести свою позицію фактами та серйозними аргументами,
все намагаєтесь від безсилля образити та принизити опонента, нахамити... :girl_hospital:
Таки в школі замість етики вам викладали валентність :sarcastic:
та набивали ваші голови мотлохом, не навчивши поважати себе.. :pardon:
Ех, косінусатори-валєнтніки :lol:
Класиків вивчайте, а то так і залишитесь бездарними лузерами:
СпойлерРозкрити
Зображення
:good: :good: :good:

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 31 березня 2020, 02:51
Тамила
Mack Mack писав: (з фізики викинути електрони :facepalm2: )
ти не зрозумів! фізику викинути з шкільної програми,
як предмет для глибокого вивчення,
так само як і ряд інших предметів,
але обов"язково провести дітям базовий курс ознайомлення
з ними, при цьому подати виключно той матеріал,
який повинні знати всі люди без виключення,
в тому числі і про електрони та хімічні процеси,
тим більше що це цікаво.
..нах історію в плані запам"ятовування кожної дати всіх воєн в світі,
краще розповісти дітям причини тих воєн
і яку мораль треба винести з тих подій.
Географія.. к чьорту забивання в дитячі голови
широти і довготи тисяч сралень по всьому світі,
досить розказати дітям що можна визначити координати
ось таким методом, крапка.
Не намагатись запхати в дитячі мізки кількість і перелік
корисних копалин в кожній дупі на земній кулі,
досить розказати які країни що видобувають,
і чим промишляють, але всю цю інфу подати дітям так,
щоб зацікавити їх про те слухати, і щоб вони запам"ятали те надовго.
А то вони не знають назви столиць великих держав,
через те що в головах каша з непотребу.

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?

Додано: 31 березня 2020, 02:53
Тамила
До речі якось випадково почула виступ Міністра Освіти України при порошенку.
Сєніна соратниця. Вона говорила приблизно те саме що пишу тут я.
Я була в шокє по колєна. Яка тупорила троляка займала пост Міністра! :facepalm2:
Правда далі слів у неї справа не пішла, мабуть не встигла,
чи не захотіла тим заморачуватись бо то ж купа роботи!