Ех, хочу двигун Стірлінга
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7801
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Органика будет сжигаться еще десятки, а может и сотни лет - это возобновляемый ресурс, если не иметь под этим ввиду тотальную вырубку. Вот мне привезли дуб, все сушняк, не увидел ни одного живого ствола. Да и выращивают уже на пеллеты специально органику в неудобьях. А вот газ и нефть когда-то кончатся. Пока не появится дешевый аккумулятор и электрика тоже не так доступна.
Стирлинг можно сделать из старого V-образного движка, просто взять пару цилиндров, но чтобы не тыкаться как слепой котенок надо опираться на чужие разработки, нет времени становиться инженером-проектировщиком стирлингов, а иначе это будет снова говно и палки.
Стирлинг можно сделать из старого V-образного движка, просто взять пару цилиндров, но чтобы не тыкаться как слепой котенок надо опираться на чужие разработки, нет времени становиться инженером-проектировщиком стирлингов, а иначе это будет снова говно и палки.
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
M_M писав: ↑Український досвід каже, що там, де раніше було стадо у 300..500 корів, зараз можна побачити 10..20.
Взагалі-то поршневу систему можна виготовити і самостійно, з допомогою пічки. Але на таку самопожертву ніхто навіть не натякає. Достатньо сходити на разборку старих та пошкоджених автомобілів. Там за безцінь можна багато чого отримати. Можна й мопед якийсь розібрати, зараз їх багато викидають на сміття.
Але тут питання дещо в іншій площині. Якщо хочете щось зробити, та вірите в успіх - знаходите можливості (спонсорів, співучасників тощо). У протилежному випадку шукаєте причину
1) Хай додають кізяки від свиней, кролів, собак, котів, і сами не лінуються.
2) Нє, це легковажно. У Стірлінгів інша динаміка, інша кінематика, інші об'єми, Це треба окремо розробляти переробку ДВЗ на Стірлінга, вивих мозку. Простіше зробити газогенератор на дровах, і використовувати той самий ДВЗ, з готовими запчапстинами, зрозумілими схемами. Багато хто саме так і робить.
Ганси переробляли на синтетичний бензин картопляне бадилля, тирсу, і невідомо, що іще, і літали бомбити Лондон. Але в нас нема, нах, справжньої арійської науки, і бадилля тупо зогниває. А бензин купуємо у ворогів. Десь я читав, ще в часи минулого, скаженого росту ціни нафти, про зустріч журналюшок із германськими вчоними. І джерело було якесь, якби не DW, і журналюшки почали лякати ростом нафти до $500 і 1000 за барило. І один профессор, старикан, який ще дєдушку бачив - почав непристойно іржати вголос, а потім втер сльозу хусточкою, і пояснив дітям, що рентабельність фабрикації бензину з вугілля і т.п., за існуючими технологіями 1941-го року, наступає десь трохи менше $200, 150 - 170. Якщо я вірно пам'ятаю. Вугілля - мілліарди тонн, технології можна вдосконалити. Тому ні про які 500 і 1000 не може бути мови в принципі.
3) Я спостерігав безуспішну спробу організувати виробництво мопедного двигуна, потім дизеля для міні-тракторця, двигуна для вітчизняного автовиробника, і дофіга чого ще. Ми живемо у отруйній, ядучій атмосфері, де шакалів ненормально багато, а напружуватися, щоб зробити корисну річ - нема бажаючих. Особливо серед начальства. На партнерську поведінку здатні два на сотню. Я знаю одну нішу, де можуть бути покупці, тільки пропонувати доведеться готову, працюючу машину, тоді буде розмова. А це буде жорсткий бузінесс. Побачимо.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Це теж причина. Гадаєте в мене інша ситуація? Чи в Касьянова? Чи в тисяч інших підприемств? Так, є проблеми. Але підприємства народжуються, деякі успішно конкурують з Західом. Деякі не витримують. Це і є життя, максимально наближене до природи, боротьба за виживання. Де на пошук причин нема часу. Шукаються можливості, підвищується ККД праці...
Буде бажання знайти спільників - знайдете двох з сотні. Хоча на мою думку це дуже велике перебільшення. Нормальних людей значно більше половини. Інакше нема сенсу в існуванні країни. Або Вас особисто звнесло у якийсь загін для шакалів. Таке буває. Тоді просто треба шукати спільників поза межами загону.
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Чи не єдина річ, яку складно (хоча й можливо) створити у гаражі - це поршнева пара. Все інше можна виготовити самостійно. Під будь - який розмір (динаміку, кінематику, тощо). Але є й інші рішення. Одне з них - знайти білу пляму та заробити на ній гроші на електрику. Гадаю, з Вашими знаннями у наш час це найефективніше. Безробіття в кваліфікованих інженерів дорівнює нулю, навпаки, є багато вакансій.У Стірлінгів інша динаміка, інша кінематика, інші об'єми,
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
M_M писав: ↑Чи не єдина річ, яку складно (хоча й можливо) створити у гаражі - це поршнева пара. Все інше можна виготовити самостійно. Під будь - який розмір (динаміку, кінематику, тощо). Але є й інші рішення. Одне з них - знайти білу пляму та заробити на ній гроші на електрику. Гадаю, з Вашими знаннями у наш час це найефективніше. Безробіття в кваліфікованих інженерів дорівнює нулю, навпаки, є багато вакансій.У Стірлінгів інша динаміка, інша кінематика, інші об'єми,
Все воно так. Але частково, мозаїчно - так. І виникає ще одна проблема, зібрати все, що "так" - в одну купу.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Коли складаються умови, і нема іншого виходу - справи прискорюються. Знаю пару випадків, коли дачники у віддалених місцевостях змушені були ставити саморобні вітряки. Криві, недосконалі, саморобні, по дорозі вивчаючи аеродинаміку, електротехніку, випадково знайдені аккумулятори. Але воно працювало, давало струм, і можна було послухати новини, подивитися кінуху ввечері, повечеряти при світлі. Проблема масова. Але ніякого серійного виробництва компактних вітроаккумуляторних систем не виникло. Зараз фірми комплектують панелі, аккумулятори, інвертори на різну потужність, але це все одно не зовсім то.
Сама структура споживачів зараз перебуває в динаміці. Економіка валиться з прискоренням. Тут тільки власним коштом розробити, довести до кондиції, знаходити покупців, продавати, і технічно обслуговувати, між іншим - по віддалених місцях.
Я був свідком, як публічно, на сільгоспвиставці, двоє директорів заводів накинулися на підприємця, тягали за барки, порвали піджак, і обзивали. Причина? Він організував випуск двигунів, збирав із відкапіталених блоків і покупних ЦПГ, іншої обвязки. Його двигуни були зібрані строго за наукою, за підручником, за інструкціями. Після зборки вони були відрегульовані і обкатані за фірмовою методикою, і забезпечувались гарантією на рік роботи, в смислі - в поле їхала спецбригада і аврально ремонтувала, коли що трапилось. І ставили селюкам пляшку, із вибаченнями. За кращими стандартами. У Європі такого нема.
Два директори рвали на ньому піджак, і верещали, що він - підарас, поламав їм увесь збут, затоварені склади. Заводи через нього стоять !!! Ну, бо зафіксовані факти, коли його двигуни працювали по два роки поспіль без ремонту. Тільки заміна розходників, і заправка. А щоб був збут у заводів - селюки повинні купувати нову техніку щороку. Я потім узнавав, його таки дотисли, нацькували мусорів, податкову, і т.д. Вбили фірмочку.
Навіть знаю випадки, коли змушували демонтувати вітряки. Обленерго, мусора, і т.д. Під'южували сусідів, щоб сусіди написали кляузу, ніби воно шумить, нема дозволу з Обленерго, і - все. До бензогенераторів не чіпляються, разом із шумом, бо на їх продажу вже зроблено гроші. Мінне поле, коротше.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Я бачу суттєву проблему. Треба буде десь шукати ще фески, спеціальні спідниці, і живописні руїни, щоби у них розміщати агрегати Стірлінга. Бо що, як інакше не працюватиме?
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
А до цього апарату треба голландських корів, старих, розібраних велосипедів, збивалок масла, стильних масльонок із непоганого сервізу, і прапорців на вудилищі.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Вітряк шумить точно менше ніж оцей стірлінг. Якщо сусід буде кожен день таку симфонію нав'язувать, то це однозначно почнеться війна. З усіма що навколо. Тобто нехай ховає десь так, щоб чутно не було.
-
- Повідомлень: 476
- З нами з: 10 квітня 2018, 22:13
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Мій сусід з весни експериментує з вітряками. В мене шуму нема. Правда вітряки(крила) невеликі, до 4м/кВ сумарно.
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
А я, мабуть, почну експериментувати з соняшними елементами. Водонагрівач для душу, фотоэлементи для кавоварки, насосу та нічного освітлення.
-
- Повідомлень: 476
- З нами з: 10 квітня 2018, 22:13
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Водяні сонячні панелі це просто. Я встановлював і розбирав їх. Різні, і панельній і трубчаті. Будуть запитання - пиши
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Дякую. Скільки важать? Чи є сенс зробити таку пересувну панель? Удень та увечері різні площадки під сонцем.
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7801
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Смотрел на немецком ебее ветряки для дома. Есть небольшие, типа
https://www.ebay.de/itm/SET-12V-i-500Pl ... :rk:1:pf:0
Но тут надо быть в этом разбираться. Мне почему-то кажется что 500 он выдаст только при макс ветре, а реальность будет гораздо скромнее, если не сказать - мизерной
наверно даже этот
https://www.ebay.de/itm/1000W-48V-WINDG ... rk:14:pf:0 и то скорее игрушка
https://www.ebay.de/itm/SET-12V-i-500Pl ... :rk:1:pf:0
Но тут надо быть в этом разбираться. Мне почему-то кажется что 500 он выдаст только при макс ветре, а реальность будет гораздо скромнее, если не сказать - мизерной
наверно даже этот
https://www.ebay.de/itm/1000W-48V-WINDG ... rk:14:pf:0 и то скорее игрушка
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Сильно зависит от места. Например, у меня ставить проблематично, лес капитально гасит ветер. Даже обычный детский змей запустить сложно.Pestilence писав: ↑ветряки для дома
Процедура достаточно проста. Надо провести измерения силы ветра в течении нескольких недель (лучше месяцев), на основании этого можно сделать вывод о целесообразности применения ветряка в данном месте.
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
500 і 1000 - стосується генератора. Потужність буде обмежена лопастями, їх діаметром, і силою вітру.
Треба десь шукати розу вітрів для даної місцевосці, на ближній метеостанції.
Там подивитися силу, стабільність, характерний сезон вітрів. Може бути, що навесні, початку літа, наприклад - вітри слабі.
Для Києва сонячна радіація, здається, 140 Вт. на кв. метр влітку.
Тому потрібен комплект, вітряк + сонячні панелі.
Треба десь шукати розу вітрів для даної місцевосці, на ближній метеостанції.
Там подивитися силу, стабільність, характерний сезон вітрів. Може бути, що навесні, початку літа, наприклад - вітри слабі.
Для Києва сонячна радіація, здається, 140 Вт. на кв. метр влітку.
Тому потрібен комплект, вітряк + сонячні панелі.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7801
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Отож. Нафіг оно влітку треба...ну хіба 150 квт на місяць...а коштує це великих грошей...навіть акумулятори не окупляться. То якщо робити то вкладати бiльше, для продажу електрики, але я вважаю це досить примитивним заробітком, якщо враховувати знос системи...навар від яєць
Ну хiба под гарячу воду щось взимку
-
- Повідомлень: 476
- З нами з: 10 квітня 2018, 22:13
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
Сонячні батареї рахуються в метрах квадратних. Все інше - не піддається обчисленню, бо залежить від широти і погоди.
2 квадратних метри важать десь 60 кілограм. Панель італійської фірми Baxi площею 2 м/кв коштує приблизно 400 євро. Якщо розбиратися, то це утеплена коробка з склопакетом, де всередині лист мідної бляхи, пофарбованої чорною матовою фарбою, який на зворотній стороні має змійовик з мідної трубки. Оце й усе.
Все це можна зробити дешевше, і при цьому ККД не сильно постраждає.
2 квадратних метри важать десь 60 кілограм. Панель італійської фірми Baxi площею 2 м/кв коштує приблизно 400 євро. Якщо розбиратися, то це утеплена коробка з склопакетом, де всередині лист мідної бляхи, пофарбованої чорною матовою фарбою, який на зворотній стороні має змійовик з мідної трубки. Оце й усе.
Все це можна зробити дешевше, і при цьому ККД не сильно постраждає.
Re: Ех, хочу двигун Стірлінга
По перше, не будь-яка чорна фарба годиться для соняшного колектора. Потрібна така, що є білою в ІЧ спектрі. По друге, для гарної ефективності потрібно зробити термос, бажано вакуумний. Є й інші нюанси, якими відрізяються різні моделі. Вражає здатність нагріти воду до 100 градусів взимку, під хмарним небом. Маю сумнів, що зможу зробити щось подібне. Найпростіші варіанти нагріти воду - звичайна бочка, пофарбована у якийсь темний колір. Або просто чорний шланг достатньої довжини. Використовував, але довго тепло не тримає, не кажучи вже про досягнення 100 градусів та збереження тепла до ранку. Може якийсь бойлер задіяти?