Pestilence писав: ↑
Vollmer писав: ↑
Так.
Інтенсивність буде не така, як з цинком, але, здається, на флоті - використовують саме алюмінієві аноди., для захисту корпусів.
Кстати, получается что уменьшить коррозию кузова можно прикреплением кусков алюминия в незаметных местах?
Ну, не зовсім вірне формулювання.
Точніше буде сказати, що встановлення алюмінієвих елементів на кузов має, одним із наслідків, ефект гальванічного захисту від корозії сталевої частини кузова.
Я би ще зазначив, що добре було би точніше з'ясувати хімсклад класичних, "морських", алюмінієвих анодів, там може бути і чистий Al, і сплав з магнієм, міддю, цинком, як дуралюміній. Ефективність анодів може залежати від хімскладу, від здатності утворювати на поверхні окисну плівку Al2O3.
Але, в середньому по палаті, будь-який алюміній працюватиме, як анод, електричний контакт буде забезпечений постійною вібрацією і тертям в місцях механічного контакту, присутністю солі в дорожньому бруді, т.д. Я би тільки уважно дивився, щоби в хімскладі не було титану. Міцність і стійкість поверхневої плівки різко зростає, за наявності титану в сплаві.
А так, да, заміна алюмінієвих анодів - рутинна водолазна робота на флоті.