Історія скреп.Мордор.

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 12 березня 2019, 22:21


Аватар користувача
Vollmer
Шпрехшталмейстер
Повідомлень: 10077
З нами з: 22 березня 2018, 17:50

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Vollmer » 12 березня 2019, 22:47

Фрося писав:
Советско-финская война. Отмороженная война.
Эта война, называемая также «зимней войной», возникла вследствие неспровоцированной советской агрессии против

Це дуже добре, і цікаво.
Але мої спроби знайти суттєві моменти в цій війні дали ще цікавіший результат.
Чому Сталін тоді зупинився?
Про це ніколи нам не говорили, ніколи, ніде, жодного разу.

Виявляється, вже після результатів запеклого спротиву фіннів, міжнародній спільноті стало соромно, утворилася коаліція підтримки. Сталіна попередили, що, якщо він буде продовжувати, то до місця БД буде перекинуто близько 1000 бойових літаків, експедиційний корпус, а нафтопромисли Баку будуть розбомблені. І так далі.

Це була би війна на зовсім інших умовах, до якої Сталін не був готовий. І він відступив.
Участь в голосуванні - є формою колаборації

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 15 березня 2019, 14:44


Аватар користувача
Vollmer
Шпрехшталмейстер
Повідомлень: 10077
З нами з: 22 березня 2018, 17:50

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Vollmer » 07 квітня 2019, 00:02


Навальний, про наші вибори, про конфлікт в Інгушетії, т.д.
Не все спокійно у кацапському королевстві.
Участь в голосуванні - є формою колаборації

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 13 квітня 2019, 22:27

"...В залог оставляю свою любимую жену и мать. За нарушение моей подписки семья моя то есть жена и мать рискуют быть подвергнуты высшей меры наказания, т.е. РАССТРЕЛУ". 1921 год.

Самая гуманная советская власть, говорите? Да нацисты просто малые дети по сравнению с большевиками!
Зображення

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 17 квітня 2019, 13:03


Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13664
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення M_M » 24 квітня 2019, 00:33

«…крестьяне далеко не все понимают, что свободная торговля хлебом есть государственное преступление. «Я хлеб произвел, это мой продукт, и я имею право им торговать» — так рассуждает крестьянин, по привычке, по старине. А мы говорим, что это государственное преступление».
Ленин В.И. Полн. собр. соч. Т. 39. С. 315.

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 06 травня 2019, 21:30

История скреп
@Skrepo_history

"Соединенные Штаты – страна машин. Без этих машин, полученных по ленд-лизу, мы бы проиграли эту войну”.
Это не я сказал, ватники. Это ваш кровавый кумир Джугашвили.

Вся правда о ленд-лизе. Прочитай сам и взорви мозг знакомому сталинисту ☛ https://pobedobesie.info/lend-lease/
Зображення


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 07 травня 2019, 08:59



evakantorovich
@evakantorovich
12 ч.12 часов назад

Что конкретно вы хотите повторить ?

43,3 миллионов погибших
5 миллионов - пропавших без вести
46.250.000 раненых и искалеченных
Разбитые черепа - 775.000 человек
Слепых - 54,000
Одноруких - ТРИ МИЛЛИОНА 147000
Безруких - 1. 010,000
Безногих - 1.121000

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 07 травня 2019, 09:03


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 10 травня 2019, 20:21

В 1953 г. было задержано нищих: — 182 342 человека. Среди задержанных нищих инвалиды войны и труда составляют 70%...
Зображення

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 14 травня 2019, 12:04


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 20 травня 2019, 08:13


Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13664
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення M_M » 03 червня 2019, 10:29

На Росії чергова істерика, стогін і гнівні крики “Не забудєм, не простім!”. Сталося непоправне – знесли пам’ятник “Спасітелю Отечества” Жукову.
Десять подвигів маршала ЖуковаРозкрити
У Росії чергова істерика, стогін і гнівні крики “Нє забудєм, не простім!”. Сталося непоправне – в Україні, в Харкові, “кляті біндерофци” знесли пам’ятник “Спасітелю Отєчєства” Жукову. Забуті “Зимова вишня”, Магнітогорськ, Шереметьєво, Дзержинськ. Вой пропагандонів стоїть на всю країну.

Згадувати про те, ким насправді був їхній кумир, ватна більшість не хоче. Потрібно їм допомогти. І так. Десять подвигів маршала Жукова:

Подвиг 1.

Жоден полководець світу не мав таких ганебних поразок, як Жуков влітку 1941 року.
Вся “чудово підготовлена” Червона Армія була через Жукова розгромлена в перші ж місяці війни.
У 1941 році Червона Армія втратила 6,3 мільйона солдатів і офіцерів.
З них 1 мільйон були розстріляні органами НКВС або вислані в ГУЛАГ за відмову воювати. 1,3 мільйона були вбиті в бойових діях. Близько 4 мільйонів здалися німцям здебільшого добровільно, не бажаючи воювати за радянський режим.

Подвиг 2.

Перед нападом нацистів, на кордоні за наказом Жукова були зосереджені 10 залізничних бригад чисельністю в 70 тисяч чоловік. 22 червня бійці цих бригад відбивалися від німців кувалдами і лопатами.

Подвиг 3.

У 1941 році СРСР втратив 101.100 гармат і мінометів, з яких 7 тисяч були захоплені німцями вже вранці 22 червня на кордоні, а також 6.290.000 одиниць стрілецької зброї, велика частина якого дісталася німцям у вигляді трофеїв в перші ж дні війни, так як знаходилася на кордоні. Противнику дісталися як трофеї і величезні запаси пального і боєприпасів.

Подвиг 4.

У перші ж дні війни СРСР втратив 10.300 літаків, що в 2 з гаком рази більше за всю чисельність німецьких літаків, з яких майже всі були спалені на землі, ні разу не злетівши в повітря.
Причому, велика частина була знищена на аеродромах німецькими танками.

Подвиг 5.

У 1941 році Червона Армія втратила 20.500 танків з 27 тисяч передвоєнних.
З них в перші ж дні війни Жуков подарував Гітлеру 6,5 тисячі радянських танків, в тому числі Т-34, КВ-1 і КВ-2. Гітлер починав війну тільки з 3582 танками, але в перші ж дні війни заволодів ще 6,5 тисячами танків, якими потім і наступали на Смоленськ і Москву з хрестами на бортах – німецькі танки становили лише третину, а дві третини – це радянські танки, подаровані Жуковим Гітлеру.

Подвиг 6.

Жуков перебував в Ленінграді трохи більше трьох тижнів. І кожен день – розстріли, розстріли, розстріли. І загрози розстрілу всім – від командуючих арміями до рядових бійців. Жуков, як відомо, був вірним учнем військового злочинця Тухачевського, який брав і розстрілював заручників. Прибувши до Ленінграду, Жуков насамперед взяв в заручники сім’ї своїх підлеглих, включаючи дружин, матерів, сестер, дітей.

Жуков відправив командуючим арміями Ленінградського фронту і Балтійського флоту шифрограму № 4976: «Роз’яснити всьому особовому складу, що всі сім’ї тих, хто здався ворогові будуть розстріляні і після повернення з полону вони теж будуть розстріляні». Наказ Жукова про заручників був вперше опублікований в журналі «Початок» № 3 за 1991 рік.
Відповідно до наказу Жукова в заручниках опинилися сім’ї бійців і командирів чотирьох армій і авіації Ленінградського фронту, двох корпусів ППО і Балтійського флоту. Загальна кількість військовослужбовців в цих з’єднаннях в той момент було – 516 000. А родичів у них – мільйони. Ось ці мільйони Жуков письмовим наказом і оголосив заручниками. Жуков не уточнював, кого саме будуть розстрілювати. Розумій як знаєш: тільки дружин або сестер теж? Якщо будуть розстрілювати дітей, то з якого віку? А у людей похилого віку, які вікові обмеження? Або ніяких?
При цьому кільце блокади Жуков серйозно не спробував розімкнути. Знекровивши війська в безглуздому і невдалому наступі на захід – намагаючись деблокувати частини Приморської групи військ, притиснутою німцями до Фінської затоки. А на початку жовтня невдалого «рятівника Ленінграду» повернули в Москву.

Подвиг 7 і подвиг 8.

Що робив Жуков під Єльнєй в серпні 1941 року? Кидав піхоту на штурм спочатку вкопані в землю танки, а потім на мінні поля.
Що робив цей геній під Ржевом? Протягом 15 місяців полк за полком, дивізія за дивізією йдуть на абсолютно безглуздий штурм укріплених німецьких позицій.
В ході операції “Марс” під Ржевом восени 1942-го року РККА втрачала 8 295 чоловік убитими в ДЕНЬ. Всього протягом одного року боїв за маленький місто Ржев втрати Радянської армії склали близько 1,4 млн осіб. Це в 17 разів більше, ніж втратив весь корпус морської піхоти США на всьому Тихоокеанському полі військових дій за 3 роки боїв (близько 87 тис).

Подвиг 9.

“Розмінування” мінних полів за допомогою піхоти.
Президент США Ейзенхауер згадував зустріч з Жуковим на Потсдамській конференції в 1945 році:
“Для нас була проблема, подолання мінних полів, їх розмінування забирало багато часу” – ділився з Жуковим Ейзенхауер.
“Як ви вирішували проблему мінних полів?” – запитав Ейзенхауер Жукова.
На що Жуков відповідав: “Коли ми впираємося в мінне поле, наша піхота продовжує наступ так, немов би його там не було. Солдати не детонують протимашинних і протитанкових мін, тому після того, як вони проходять мінне поле і зміцнюються на протилежному боці, за ними йдуть сапери і боронять проходи, по яких можуть пройти танки “.

А то! Що таке сірий російський іван для радянської влади? Видатковий матеріал.
Інша річ машини: це цінне соціалістичне майно. Ейзенхауер напевно на все життя запам’ятав цю розмову.

Подвиг 10. Останній.

Під час ядерних випробувань на Тоцькому полігоні (операція “Сніжок”) у вересні 1954 року прогнав через район ядерного вибуху кілька тисяч солдатів Брестського гарнізону. А всю дозу опромінення схопили майже всі, хто брав участь в навчаннях, крім самого високого начальства. І це не кажучи про місцевих жителів, які на час навчань їх евакуювали, але потім вони повернулися – в свої села і на свої поля, – вже заражені радіацією. Купалися в радіоактивних річках і ловили там рибу, пили заражену воду, ходили в заражений ліс, збирали і їли радіоактивні гриби і ягоди …
Слово “солдат” в російсько-радянською і пострадянською мовами позбавлене звучання “людина”. Баби ще народять!

Криваві злочини цього монстра ще будуть засуджені. До перемоги над Німеччиною цей вбивця, багатоженець і маніяк має відношення вельми опосередковане. І тільки ватники майбутнього будуть продовжувати своє тужливе виття “Ви всьо врьотє”, “Жуков наш” …

Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 18 червня 2019, 09:54


Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13664
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення M_M » 29 червня 2019, 12:53

30 лет трагедии под Улу-Теляком
ненужный трубопровод длиной в 2.000 кмРозкрити
Предыстория катастрофы: ненужный трубопровод длиной в 2.000 км

Строительство нефтепровода «Западная Сибирь – Урал – Поволжье» диаметром 720 мм было начато в 1981 году. Почти 2 тысячи километров построили традиционно быстро – ударными темпами и как обычно, с небольшим опережением графика – за 3 года, но в самый последний момент вдруг выяснилось, что… по каким-то загадочным причинам нефть по этой трубе не пойдёт. Я так и не смог разобраться, как в хвалёной советской плановой неподкупной социалистической системе смогло появиться решение о строительстве на народные деньги двух тысяч километров нефтепровода, который потом вдруг оказался… не нужен?! Так или иначе, но уже построенный трубопровод требовалось как-то использовать, и советские умные невероятно профессиональные чиновники и инженеры-строители не придумали ничего лучше кроме как перепрофилировать этот нефтепровод для транспортировки сжиженного газа, хотя согласно нормам максимальный диаметр такого трубопровода должен был быть примерно в 2 раза меньше (400 мм) и вообще при строительстве настолько опасных объектов (сжиженный горючий газ, огромное давление) применялись намного более строгие правила и нормативы, в том числе по удалённости от населённых пунктов и дорог. Но – странное дело – этот факт никого особенно не взволновал и волевым усилием «эффективных менеджеров» дряхлеющей Страны Советов было принято решение, которое быстро все беспрекословно исполнили – так, спустя очень короткое время и появился этот злосчастный трубопровод, который через 4 года убил и навсегда покалечил более тысячи человек…

Трещина в газопроводе

Подробные обстоятельства предыстории и самой трагедии, так и не были установлены точно. Известно только, что причиной утечки стала трещина на трубопроводе длиной 1,7 метра, сквозь которую в какой-то момент стал выходить газ. Имеется 2 основных варианта появления этой трещины: она могла появиться в результате повреждений, которые могли быть причинены трубе, например, экскаватором ещё при строительстве, и которые со временем привели к сквозной коррозии; по второй версии причиной трещины в трубе могло стать некое воздействие «блуждающих токов», вызванных взаимодействием железной дороги, которая проходила в 900 метров от трубопровода, и самой этой трубой, в которой двигался охлаждённый сжиженный газ…

Так или иначе, но большинство специалистов в итоге пришли к выводу, что примерно за 2-3 недели до взрыва на трубе образовался первый свищ, который под воздействием внутреннего давления и перепада температуры постепенно расширялся (прим.: позже во время следствия чиновники и представители эксплуатирующих организаций изо всех сил отрицали такую возможность, отстаивая версию, что газ стал просачиваться только в самый последний момент перед трагедией и, дескать, сразу же набрал катастрофичную плотность, в противном случае получалось, что газ утекал давно, но никто на это не обращал никакого адекватного внимания). В итоге жидкий газовый конденсат стал пропитывать почву на глубине траншеи, и, не выходя наружу, спускался вниз по откосу к железной дороге, где уже позже начал просачиваться на поверхность...

Многие свидетели потом утверждали, что сообщения о запахе газа неоднократно поступали в самые разные органы, но никаких нормальных мер предпринято не было. Поздно вечером в субботу 3 июня 1989 года приборы учёта стали фиксировать значительное снижение давления на этом участке трубопровода, но вместо логичного предположения об аварийной ситуации (утечке газа) операторы решили не заморачиваться лишний раз размышлениями в летний жаркий выходной и только банально подняли давление, чем, соответственно, резко усугубилось положение – ещё больше взрывоопасного газа стало просачиваться из трубы наружу.

В конце концов, в низине возле железнодорожной насыпи на участке Куйбышевской железной дороги между городком Аша и посёлок Улу-Теляк недалеко от границы Челябинской области и Башкирии образовалось довольно плотное облако с высокой концентрацией газа пропана/бутана…

Катастрофа: стечение случайностей

Два пассажирских поезда № 211 «Новосибирск – Адлер» и № 212 «Адлер – Новосибирск» никак не должны были встретиться на 1710-м километре Транссибирской магистрали. Но оба поезда опаздывали: к составу, следующему к Чёрному морю, в Челябинске долго прицепляли 2 новых вагона с детьми; а поезд, который следовал из Адлера в Сибирь, задержался в Аше, где к одной из пассажирок срочно приезжала «скорая». В результате такого странного стечения обстоятельств 2 опаздывающих пассажирских поезда въехали в страшное облако практически одновременно…

Никто не знает, что именно послужило причиной воспламенения газа – это могла быть просто сигарета, которую курил один из пассажиров, или это могла быть искра, вырвавшаяся из-под колеса вагона – имеет значение только один факт: в пятнадцать минут второго часа ночи по местному времени 4 июня 1989 года прогремел ужасный взрыв.

Аватар користувача
Sintez
Єретик
Повідомлень: 24756
З нами з: 23 березня 2018, 20:24
Звідки: Підводний човен "Земля"

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Sintez » 01 липня 2019, 19:26

Катастрофа: стечение случайностей
Два пассажирских поезда № 211 «Новосибирск – Адлер» и № 212 «Адлер – Новосибирск» никак не должны были встретиться на 1710-м километре Транссибирской магистрали. Но оба поезда опаздывали: к составу, следующему к Чёрному морю, в Челябинске долго прицепляли 2 новых вагона с детьми; а поезд, который следовал из Адлера в Сибирь, задержался в Аше, где к одной из пассажирок срочно приезжала «скорая». В результате такого странного стечения обстоятельств 2 опаздывающих пассажирских поезда въехали в страшное облако практически одновременно…
Карма в чистому вигляді.
🇺🇦 🇮🇱
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13664
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення M_M » 05 липня 2019, 09:09


Аватар користувача
Фрося
Повідомлень: 59151
З нами з: 23 березня 2018, 22:13

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення Фрося » 10 липня 2019, 09:54

Зображення

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13664
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Історія скреп.Мордор.

Повідомлення M_M » 27 липня 2019, 14:01

Зображення

Відповісти