Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13662
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення M_M » 09 березня 2019, 15:55

Щодо вартості володіння - термін був у вжитку коли тесл-автівок ще у плані не було. Тобто це не є виноходом Маска чи його маркетологів. Хоча понти - це теж аргумент, але практичність зазвичай на першомі місці. Для понтів є інші, не настільки масові залізячки.

Аватар користувача
Vollmer
Шпрехшталмейстер
Повідомлень: 10077
З нами з: 22 березня 2018, 17:50

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення Vollmer » 09 березня 2019, 20:13

M_M писав: Щодо вартості володіння - термін був у вжитку коли тесл-автівок ще у плані не було. Тобто це не є виноходом Маска чи його маркетологів. Хоча понти - це теж аргумент, але практичність зазвичай на першомі місці. Для понтів є інші, не настільки масові залізячки.

Ееееееееееееееее............. ні.
Зрозуміло, що можна прикупити і Кадиллак - Ескалада, RR Сілвер Шедоу, "Бентайгу", тощо. Але це будуть не ті понти, що треба. Понти, то - купівля речей, які не є необхідними, а є демонстративними. Оце, якраз, ніша для "Тесли". Маск розкручує бренд. Він зробить і штучку поскромніше, більш масову, але на вже готовому фінансовому грунті. А поки що стригтиме понтовитих панків. Абсолютно раціональна стратегія.
Участь в голосуванні - є формою колаборації

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13662
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення M_M » 09 березня 2019, 23:00

Та все наше життя - понти. Кондиціонери, автівки, мобільники, інтернет... Жили ж предки без усього цього...

Tesla Model 3: ~140 000 проданих автівок за другу половину 2018.
Toyota Corolla ~300 000 шт. за рік
Honda Civic ~325 000 шт за рік
Toyota RAV4 ~430 000 шт за рік

Аватар користувача
Sintez
Єретик
Повідомлень: 24747
З нами з: 23 березня 2018, 20:24
Звідки: Підводний човен "Земля"

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення Sintez » 09 березня 2019, 23:24

M_M писав: Тесла - масова автівка, робоча конячка для середнього класу, що має багато пересуваютись.
Нє, ну да. Що тих сто штук баксів для середнього класу! Як і 20 штук за заміну аккумів, котрі, як не крути, є розходником.
🇺🇦 🇮🇱
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!

Аватар користувача
Sintez
Єретик
Повідомлень: 24747
З нами з: 23 березня 2018, 20:24
Звідки: Підводний човен "Земля"

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення Sintez » 09 березня 2019, 23:25

M_M писав: Та все наше життя - понти. Кондиціонери, автівки, мобільники, інтернет... Жили ж предки без усього цього...

Tesla Model 3: ~140 000 проданих автівок за другу половину 2018.
Toyota Corolla ~300 000 шт. за рік
Honda Civic ~325 000 шт за рік
Toyota RAV4 ~430 000 шт за рік
Тесла - це саме понти. Це айфон на колесах.
🇺🇦 🇮🇱
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13662
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення M_M » 10 березня 2019, 00:36

М3 $45000. С субсидіями в Каліфорнії навіть $35000.

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13662
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення M_M » 08 серпня 2019, 17:58

Кропивницкий рискует стать украинским центром технологических достижений! Во всяком случае, если рассматривать опыт местного изобретателя Дмитрия, который буквально подарил вторую жизнь старому Nissan Leaf. Этого удалось достичь установкой новых батарей. Теперь электромобиль может проехать больше, чем самый крутой и дорогой Ниссан Лиф!

Давайте кое-что вспомним. Первый Nissan Leaf оснащался батареей на 24 кВтч, что позволяло преодолевать приблизительно 160 км на одной зарядке. Это очень мало, а сегодня вообще никуда не годится.

Со временем емкость батарей снижается, поэтому замена блоков оказалась актуальной. На место прежних ячеек Дмитрий установил современные элементы LG Chem, которые оказываются гораздо эффективнее при тех же размерах и весе. В итоге на месте прежнего блока появился 44-киловаттный!

В ходе тестовых заездов было определено, что запаса энергии достаточно для преодоления 350 км в городском режиме, а на трассе — 300 км на скорости до 100 км/ч и 450 км до 60 км/ч! При том, что самый крутой Nissan Leaf e+, оснащенный 62-киловаттным блоком, рассчитан приблизительно на 360 км. Потрясающе!

Стоимость нового батарейного блока составила 8 тыс долл, а работы заняли приблизительно три недели.

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13662
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення M_M » 10 вересня 2020, 17:48

Американская компания Lucid Motors представила электрический седан Air, который (в разных версиях) сможет проезжать на одном заряде до 832 километров и пополнять аккумулятор на почти 500 километров езды за 20 минут. Также электромобиль выделяется продвинутой системой помощи водителю (ADAS) с камерами, радарами и фронтальным лидаром. Автомобиль поступит в продажу весной 2021 года по цене от 139 тысяч долларов, а в 2022 году выйдет версия, которая будет стоить менее 80 тысяч.

В области обычных автомобилей с двигателями внутреннего сгорания конкуренция происходит практически исключительно между производителями, которые разрабатывают автомобили несколько десятилетий (исключение составляют только начинающие набирать популярность китайские производители). На рынке электромобилей ситуация иная и многие модели выпускают стартапы, а лидеру рынка — Tesla — нет и 20 лет. Во многом это связано с тем, что электромобили — это молодая отрасль, в которой пока есть мало отработанных технических решений, поэтому относительно небольшая команда талантливых инженеров вполне может создать электромобиль, не уступающий по характеристикам лидерам. К примеру, американская Rivian разработала электропикап с полностью независимыми колесами и лидаром, а Nikola разрабатывает водородно-электрические тягачи и пикапы.

Lucid Motors, которая была основана в 2007 году (тогда компания называлась Atieva), несколько лет назад показывала предварительные версии своего первого электромобиля Air и теперь представила окончательную версию, которая поступит в производство в начале 2021 года. Lucid Air — это четырехдверный седан с кузовом обтекаемой формы. За его движение отвечают два мотора, раздающие усилие на все колеса. Компания утверждает, что это самые мощные двигатели по отношению к их массе и объему среди всех, применяемых в электромобилях. Каждый из моторов развивает мощность до 670 лошадиных сил при массе 74 килограмма. Также у Lucid Air один из самых низких коэффициентов сопротивления формы среди когда-либо производившихся автомобилей — 0,21.

Все это позволило добиться очень большой дальности хода: 832 километра по циклу EPA в одной из версий машины. Кроме того, у Lucid Air будет самая быстрая зарядка среди электромобилей: при 300-киловаттной зарядке прямым током за 20 минут аккумулятор наберет достаточно заряда, чтобы автомобиль проехал 482 километра. Также производитель утверждает, что самая дорогая версия с мощностью 1080 лошадиных сил сможет разгоняться до 60 миль в час (96,6 километра в час) менее чем за 2,5 секунды.

В Lucid Air используется ADAS второго уровня автономности, но компания также утверждает, что технически она готова к будущему обновлению до третьего уровня. Всего в системе используется 32 датчика: радары, камеры, ультразвуковые датчики и один лидар, расположенный в передней части кузова.
Первые две версии будут самыми дорогими (139 и 169 тысяч долларов) и поступят в продажу во втором квартале 2021 года. Затем в конце года компания выпустит более доступную версию ценой 95 тысяч, а в 2022 году начнет продавать версию, которая будет стоить менее 80 тысяч долларов.

Главные конкуренты Lucid Air — это Tesla Model S и представленный в 2019 году Porsche Taycan. Он тоже выделяется скоростными характеристиками (разгон до 100 километров в час занимает 2,8 секунды) и скоростью зарядки (до 80 процентов за 23 минуты).
Григорий Копиев

Аватар користувача
M_M
Повідомлень: 13662
З нами з: 22 березня 2018, 14:45

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Повідомлення M_M » 05 серпня 2022, 22:57

Електричний Ford Mustang обійшов з продажу традиційний

Попит на електричний Ford Mustang Mach-E продовжує зростати, тоді як класичний маслкар втрачає аудиторію.

Минулого місяця Ford продав 4970 електричних кросоверів Mustang Mach-e і лише 3367 звичайних «Мустангів». Це вже вдруге в 2022 році, коли батарейна модель виявляється більш затребуваною, ніж традиційний автомобіль.
Цікавим є й загальний тренд: порівняно з липнем 2021-го попит на Mach-E зріс на 74,1%, тоді як на бензинову дводверку – знизився на 18,4%. При цьому остання поки що обходить електромобіль за результатами продажів з початку року (29 611 проти 22 645 одиниць), проте якщо порівнювати з показниками за перші сім місяців 2021-го, спостерігається та ж тенденція: продаж вседорожників зріс на 43,1%, купе і кабріолетів – впали на 17,9%

До речі, ми ще минулого літа помітили, що Ford почав робити більше Mustang Mach-E, ніж звичайних «Мустангів», але це частково пояснювалося дефіцитом комплектуючих: компанія вважає за краще використовувати наявні запаси для будівництва нових перспективних продуктів, до яких явно не належить маслкар шостого покоління, що з'явилося ще у 2015 році.
Згідно зі звітом Ford, загалом у липні продажі його електромобілів зросли на 168,7%. Зокрема, було поставлено 2173 одиниці F-150 Lightning, що стало кращим місячним результатом з моменту запуску пікапа, а також 526 екземплярів E-Transit. Виробник запевняє, що остання модель змогла зайняти 95% ринку електричних венів.

Тим часом маскар Ford Mustang практично готовий до зміни генерацій: нову модель покажуть вже 14 вересня на автосалоні в Детройті. За чутками, ще до «турбочетвірки» і V8 вона отримає гібридну силову установку, причому електромотор обертатиме передні колеса, тобто привід буде повним - вперше в історії.

Відповісти