Сторінка 1 з 2

Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 06 березня 2019, 21:26
M_M
У той час, коли країни починають відмовлятись від ДВЗ, саме час нарешті вчити як воно працює :lol:

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 06 березня 2019, 21:39
Vollmer
M_M писав: У той час, коли країни починають відмовлятись від ДВЗ......................................................................

:smoke: :umnik2: :smoke: :umnik2: :smoke: :umnik2:

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 06 березня 2019, 22:13
M_M
Израиль объявил, что с 2030 года в стране прекратят использовать бензиновые и дизельные автомобили. Кроме того, в стране планируют полностью убрать налоги на электромобили.
В апреле Китай заявил, что стремится к тому, чтобы до 2025 года продажи электромобилей составили одну пятую от 35 миллионов ежегодных продаж автомобилей.

Индия же рассматривает еще более радикальные действия, планируя электрифицировать все транспортные средства в стране к 2032 году.
В ближайшие 10 лет 90% автопарка Грузии заменят электромобилями, заявил премьер-министр Мамука Бахтадзе на презентации проекта "Зеленая политика – экотранспорт"
Мэр Парижа. к примеру, хочет запретить дизельные автомобили на территории столицы уже в 2020 году.
в недрах компании Jaguar Land Rover зреет план полного отказа от двигателей внутреннего сгорания на автомобилях Jaguar. Полный переход на электротягу может произойти менее чем за десять лет, причем уже проработаны все этапы реализации этой стратегии.
В Лондоне передумали запрещать продажу бензиновых автомобилей с 2040 года — там решили сделать это на восемь лет раньше.
Впереди планеты всей Австрия: там продажу новых машин с двигателями внутреннего сгорания планируют прекратить уже в 2020-м.

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 06 березня 2019, 22:59
Vollmer
M_M писав: .............................................................
Впереди планеты всей Австрия: там продажу новых машин с двигателями внутреннего сгорания планируют прекратить уже в 2020-м.

Австрія. Планує. Прєкратіть. Альпи. Сніг. Льод. Гори. Вгору - вниз. Сніговії. Мороз.

Чиновники, котрі "планують прєкратіть", сидять у Відні, на роботу їздять транваєм, на відпочинок добираються літаком. Хай ще запланують, що "скоро всьо будєт - тєлєвідєніє!!!".

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 06 березня 2019, 23:22
M_M
Vollmer писав: Вгору - вниз.
Саме на таких трасах найбільше відчувається перевага електромобілів. Вгору димить ДВЗ, вниз димлять гальма.

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 08 березня 2019, 23:46
Sintez
M_M писав: У той час, коли країни починають відмовлятись від ДВЗ, саме час нарешті вчити як воно працює :lol:
Які країни? У нас впору скоро буде відкривати теми про тонкості коневодства...

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 09 березня 2019, 08:17
M_M
Sintez писав:
Які країни? У нас впору скоро буде відкривати теми про тонкості коневодства...
Коні нині дорожче за автівки, елітна галузь.
А от популярність електромобілів росте, головним чином за рахунок дешевих ніссанів. У 2018 українці придбали їх майже удвічі більше ніж у попередньому році. Доля імпорту зросла до 5%. Хоча досі доля електромобілів трохи не дотягує до відсотка, тенденція очевидна.

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 09 березня 2019, 10:04
Sintez
Нє, ну воно канєшно, відсотки річ дуже зручна. А в штуках? А потрівняно з кількістю "блях"?

І при чому це все до теорії ДВЗ?

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 09 березня 2019, 11:09
Vollmer
Електромашинка набуває сенсу за наявності, скрізь і всюди, хороших доріг. Для Європи хороші дороги вже звичні, як повітря, можна погратися. Також мережа заправок, обслуговування аккумуляторів.

Питання для гансів було вирішене років два тому, коли електричний "Фольксваген" прогнали по трасі, і порахували витрати енергії на кілометр, і вийшло, що, у перерахунку на бензин, близько літра на сотню км. Тобто, за самим фактом електричного приводу, можна економити 60% палива. Після цього, НМСД, ганси зламалися, з хрустом, були написані державні програми, і у проекти пішли державні гроші.

Але для нас це все неактуально. Кінну тягу я вже бачив, у Донбасі. Ніякої елітності, місцеві цигани, татари, підножний корм. Бригади, що розбирають покинуті будинки на цеглу, балки, металобрухт, шифер, як правило, укомплектовані саме кінською тягою. Возики на пневматичному ходу, модерні, з гальмами і катафотами.

Для того, щоб дозволити собі електромобілі, ми маємо, спочатку, прибити корупцію, зробити дороги.

Але це, також, величезний шанс, який ми досі не використовуємо. Спрощення конструкції дає можливість виробництва електроавтівок навіть із нашим рівнем розвитку, у майстерні середнього рівня. Питання сертифікації - це знов питання корупції.

Це корупція тримає нас іззаду, і заважає обзавестися електромобілями, фактично.

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 09 березня 2019, 11:43
M_M
Vollmer писав:
09 березня 2019, 11:09
Електромашинка набуває сенсу за наявності, скрізь і всюди, хороших доріг.
Ні, це не відповідає дійсності. За наявноссті ідеальних доріг та відсутності пробок у електромобіля найменший виграш. А от в умовах постійної зміни швидкості (типове міське пересування) відрив електромобіля від ДВЗ починає стрімко зростати. Дві головні причини:
- ККД ДВЗ доволі сильно залежить від обертів, у електричок ККД біля 100% майже у всьому діапазоні обертів
- гальмування у ДВЗ гріє колодки, а у єлектричок заряджає АКБ.

Переваги ДВЗ:
- більший запас ходу, який за допомогою каністри можна легко збільшити.
- швидке поповнення запасу ходу

Для типового міського пересування (до 100 км на день) переваги ДВЗ не мають ніякого значення. Зранку електричка на 100% заряджена, не треба шукати заправку.

Зрозуміло, що через 10 років Україна може бути заваленою ДВЗ хламом, бо як Європа може позбутися всього цього мотлоху як не "підтримкою" країн Африки, та екс-совка?

Тому й пропонується вивчати день учорашній замість дня майбутнього. :lol:

Re: Водіям - теорія ДВЗ.

Додано: 09 березня 2019, 11:51
Sintez
Для того, щоб дозволити собі електромобілі, ми маємо, спочатку, прибити корупцію, зробити дороги.
Зпочатку слід здолати розруху в головах, і, що найважче, не чужих а власних.

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 12:22
Sintez
Але це, також, величезний шанс, який ми досі не використовуємо. Спрощення конструкції дає можливість виробництва електроавтівок навіть із нашим рівнем розвитку, у майстерні середнього рівня.
Про яке "зпрощення" йде мова? Тесла простіша за Сенс?

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 12:27
Sintez
Зрозуміло, що через 10 років Україна може бути заваленою ДВЗ хламом, бо як Європа може позбутися всього цього мотлоху як не "підтримкою" країн Африки, та екс-совка?
Тому й пропонується вивчати день учорашній замість дня майбутнього.
Для любителів "аби да каби" й прочої фантастики я відділив тему. А ще як придумаємо доступні акумулятори з гівна і палок...

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 14:03
Vollmer
Sintez писав:
Але це, також, величезний шанс, який ми досі не використовуємо. Спрощення конструкції дає можливість виробництва електроавтівок навіть із нашим рівнем розвитку, у майстерні середнього рівня.
Про яке "зпрощення" йде мова? Тесла простіша за Сенс?
"Тесла" - то ексклюзивниє услугі для багатих панків.
Аеліт, хоч і дуркує, оцю фішку, з простотою електромобіля - просік правильно.
Двигун простіший на два порядки, менший і легший. Все разом сильно здешевлюється, за рахунок відсутності ДВЗ. Силова електроніка може бути типова, якісь шассі, з дюралевої труби, і також типових елементів, кілька кузовів, дюралевих, пластикових, і на електромашинки можна пересадити 80% громадян. Це буде, як революція суспільних зв'язків із появою мобільного зв'язку. Інший рівень мобільності робочої сили, відпочинку, навчання, послуг, т.д.

Але розглядати, як комплексну проблему, і так вирішувати. Не виколупувати родзинки.

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 14:07
M_M
Sintez писав: Тесла простіша за Сенс?
Давайте краще порівняємо JMC E200 з BMW 840d :lol:

Кінетично - так, тесла простіша за сенс. Електродвигун набагато простіший за ДВЗ.

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 14:15
M_M
Vollmer писав: "Тесла" - то ексклюзивниє услугі для багатих панків.
Це теж не відповідає дійсності. Тесла - масова автівка, робоча конячка для середнього класу, що має багато пересуваютись. Багаті панки літри не рахують, тому пересуваються на усіляких Бентлі, Porshe-911 та Каділаках.

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 14:22
Sintez
Але розглядати, як комплексну проблему, і так вирішувати. Не виколупувати родзинки.
Комплексна проблема в тому, що суспільно-політична криза в Україні стрімко переходить у суспільно-політичну катастрофу. При чому, судячи з мекання Макрона, подібні проблеми не обмежуєцця кордонами України.

Просто викликає подив. Якби я започаткував тему про теорію будови електронних чи іонних ламп, я б іще зрозумів скепсис, хоча лампи продовжують використовувати й досі.
Але подібне ставлення до теорії ДВЗ, котрі всюди, я не можу пояснити інакше як тією самою епідемією ідіотизму, котра власне й зумовлює нинішню вищезгадану кризокатастрофу. Під загальним лозунгом "Накуй нам твоя теорія?!".

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 14:23
Vollmer
M_M писав:
Vollmer писав: "Тесла" - то ексклюзивниє услугі для багатих панків.
Це теж не відповідає дійсності. Тесла - масова автівка, робоча конячка для середнього класу, що має багато пересуваютись. Багаті панки літри не рахують, тому пересуваються на усіляких Бентлі, Porshe-911 та Каділаках.

"Тесла" не з дешевих. Тому, все-таки, для панків.
Утилітарну річ зробили для своїх потреб німці, Управління пошти. Дешева, проста, точно під потреби розвозки посилок і замовних відправлень, 80 км. до підзарядки. Зекономили в кілька разів. От, електромашина дозволяє. в т.ч. і кращу адаптацію під конкретні потреби.

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 14:38
M_M
Vollmer писав: "Тесла" не з дешевих.
Ви просто не звикли рахувати так, як рахують на Заході та прогресивній частині Азії.
А вони звикли рахувати не стільки вартість автівки в салуні, скільки вартість володіння на протязі трьох-п'яти років. І відразу дорога Тесла стає зненацька дешевою для тих, хто постійно їздить. У Тесли все ще забагато проблем щоб бути насправді автівкою для панів. І навряд чи стане.

Re: Перспективи електромобілів в Україні. Відокремлено від "Водіям - теорія ДВЗ".

Додано: 09 березня 2019, 14:59
Vollmer
M_M писав:
Vollmer писав: "Тесла" не з дешевих.
Ви просто не звикли рахувати так, як рахують на Заході та прогресивній частині Азії.
А вони звикли рахувати не стільки вартість автівки в салуні, скільки вартість володіння на протязі трьох-п'яти років. І відразу дорога Тесла стає зненацька дешевою для тих, хто постійно їздить. У Тесли все ще забагато проблем щоб бути насправді автівкою для панів. І навряд чи стане.

На Заході, і в прогресивній частині Азії, понти - дорожчі за гроші.
Тому - "Тесла", а не "Ніссан Ліф"
Коли купуєш ужиткову річ, ніколи, насправді, не знаєш, скільки вона відпрацює.
А сто баксів - завжди сто баксів.
Тому сумніваюся, щодо протеслівської аргументації.