Pestilence писав: ↑
..........................................................................................................................................................
Алюминий создаст гальванопару, и будет защищать железо, разрушаясь постепенно сам...правильно?
Так.
Інтенсивність буде не така, як з цинком, але, здається, на флоті - використовують саме алюмінієві аноди., для захисту корпусів.
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 28 грудня 2019, 12:42
Pestilence
Vollmer писав: ↑
Так.
Інтенсивність буде не така, як з цинком, але, здається, на флоті - використовують саме алюмінієві аноди., для захисту корпусів.
Кстати, получается что уменьшить коррозию кузова можно прикреплением кусков алюминия в незаметных местах?
Vollmer писав: ↑
Так.
Інтенсивність буде не така, як з цинком, але, здається, на флоті - використовують саме алюмінієві аноди., для захисту корпусів.
Кстати, получается что уменьшить коррозию кузова можно прикреплением кусков алюминия в незаметных местах?
Ну, не зовсім вірне формулювання.
Точніше буде сказати, що встановлення алюмінієвих елементів на кузов має, одним із наслідків, ефект гальванічного захисту від корозії сталевої частини кузова.
Я би ще зазначив, що добре було би точніше з'ясувати хімсклад класичних, "морських", алюмінієвих анодів, там може бути і чистий Al, і сплав з магнієм, міддю, цинком, як дуралюміній. Ефективність анодів може залежати від хімскладу, від здатності утворювати на поверхні окисну плівку Al2O3.
Але, в середньому по палаті, будь-який алюміній працюватиме, як анод, електричний контакт буде забезпечений постійною вібрацією і тертям в місцях механічного контакту, присутністю солі в дорожньому бруді, т.д. Я би тільки уважно дивився, щоби в хімскладі не було титану. Міцність і стійкість поверхневої плівки різко зростає, за наявності титану в сплаві.
А так, да, заміна алюмінієвих анодів - рутинна водолазна робота на флоті.
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 28 грудня 2019, 15:33
Sintez
Pestilence писав: ↑
Вообще смотрю авто-тема никого не интересует
Інтересує, але більше самому почитати.
Щодо гальванопари - точно? Я знаю що з алюмінієм "не дружить" мідь, особливо коли там тече електрострум, тому треба по-хитрому паяти.
А як кріпити те днище - зварюванням чи метизами?
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 28 грудня 2019, 15:38
Sintez
Pestilence писав: ↑
Это форд Otosan, на базе форд Таунус. Производился в Турции до 94 года, собственно легенда тех годов. Фары как у Мустанга каких-то годов, кабина форд Таунус.
Vollmer писав: ↑
Рифована одиничка, або 1,2 - і досить
Так вот такую найти не могу нигде. Есть только либо профнастил, до толщины примерно 1мм, но у него высокие ребра, либо ровный лист с насечками...
Профнастил міцніше, звичайно.
А якщо згори покласти на нього лист ОСБ?
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 28 грудня 2019, 15:40
Sintez
І - да! тент на кузов нмд потрібен.
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 28 грудня 2019, 15:49
Pestilence
Sintez писав: ↑
Профнастил міцніше, звичайно.
А якщо згори покласти на нього лист ОСБ?
Я пока не нашел низкопрофильного профнастила толщиной 1 мм. Если низкопрофильный, то обычно 0.35-0.6
Стеновой толще, но он очень с высоким профилем. Где-то же есть сталь для кузовов грузовиков...
Видел складские ящики продаются б.у. Но размеры их такие что надо будет варить из 8-8 частей, получится говно.
Осб можно, только тогда надо сразу и тент ставить.
А если 2 слоя профиля по 0,6? Гiвно получится? Например промазать краской и склеить...
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 28 грудня 2019, 16:05
Vollmer
Прокатники женуть масовку.
Може, варто пошукати без поспіху.
Поцікавитись, який метал на аналогах, і як виглядає в експлуатації?
Клеїти два шари - однозначно не варто.
Попадалися китаємобілі, де на зворотньому боці кузовних деталей було добре видно їхнє походження із б/в металевих бочок від фарби, і т.п.
Офігєвші люди приходили натовпами, на екскурсію, дивуватися з кетайської суперпрактичності.
А десь я бачив алюмінієве днище кузова, або в якихось, комерційних бусиках, вантажних, або невеличких, доставочних, грузовичках. І там, зрозуміло, не один мілліметр. Також, можна глянути і спитати, що за металл.
Думаю, там проектувальники виходять із макс. грузопід'йомності, розділеної на площу кузова, і звідти призначають товщину настилу. Теж можна орієнтуватися на доставочні грузовички. здається, там - не більше, як 1,2 - 1,5 але там, наскільки пам'ятаю, - профільований лист, з неглибоким профілем, десь, ті самі 1,5. Але такого, справді, не купиш у магазині, це - спецлист.
Подивись, яка там клітка на каркасі, прикинь, як буде прогинатися лист різної товщини, від піску, дров, металобрухту, дядьків. Щоби не сумніватися - став 1,5 . Двійка - то занадто.
Вони, схоже, під те днище додаткові балки кидають, щоб не прогиналося.
Рифлений Профільований метал звичайно важче деформувати, аніж рівний лист.
Ну а "тонкувато" - так дивлячись що і як возити.
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 29 грудня 2019, 23:50
Pestilence
Sintez писав: ↑
Ну а "тонкувато" - так дивлячись що і як возити.
Оказывается в БЦ есть контора, делает прицепы. Попробую после НР позвонить. Там вроде сталь толще, но сделают ли отдельно днище под мой размер - неизвестно.
Там ровная оцинковка. Думаю надо брать тогда не меньше 1,7 чтобы не прогибалась. И еще вопрос возникает. Говорят что там где есть оцинковка не место обычной стали - будет быстрее гнить. Не знаю правда ли это...
Там ровная оцинковка. Думаю надо брать тогда не меньше 1,7 чтобы не прогибалась. И еще вопрос возникает. Говорят что там где есть оцинковка не место обычной стали - будет быстрее гнить. Не знаю правда ли это...
Брєд.
Цинку все одно, яку сталь захищати.
Просто, дальше розташовані ділянки - гірше захищаються. На то є Закон Кірхгофа.
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 30 грудня 2019, 13:06
Pestilence
Vollmer писав: ↑
Брєд.
Цинку все одно, яку сталь захищати.
Я имею ввиду что черный металл рядом с оцинкованным быстрее гниет...такое слышал...типа гальванопара получается
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 30 грудня 2019, 13:16
M_M
Pestilence писав: ↑
черный металл рядом с оцинкованным быстрее гниет...
Рядом с луженым (олово) - 100%.
В паре железо - цинк гниет цинк. Медленно, но уверенно. Поэтому защитный слой какого-нибудь цикроля точно не помешает. Иначе слой цинка довольно быстро исчезнет. Особенно в зимний период, в связи с совковой привычкой посыпать дорогу солью.
То есть паять трещину в крыле - плохая идея? Но есть спецы, которые рихтуют и в качестве шпаклевки используют олово
Re: Про авто - ремонт, обслуговування й т.д.
Додано: 30 грудня 2019, 13:40
M_M
Pestilence писав: ↑
То есть паять трещину в крыле - плохая идея? Но есть спецы, которые рихтуют и в качестве шпаклевки используют олово
Олово потом прячется под несколько слоев всяческих покрытий. Выбор олова в качестве связующего материала прост - с ним удобно работать. Но потом...
Поэтому для латания не слишком больших дыр рекомендуется эпоксидка и подобные материалы. Можно в сочетании со стеклотканью. Если не переборщить с отвердителем - отлично ходит, десятки лет. Да, сложнее чем оловом. И вонючее, зараза, пока сохнет. Но надежнее.