Sintez писав: ↑
Тамила писав: ↑
образно - "валентність косінусів", про це написано в кінці мого посту.
І валентність, і косинуси - зовсім не складні знання, корисні для розвитку мислення людини.
Щодо алгебри... так, мені було цікаво,
і ще двоє учнів у класі були здатні це виконати,
причому крім термінів усе давно забулось,
але ж всі інші однокласники ніяк не могли впоратися з тим!
Хоча вчителька у нас була суперова у всіх відношеннях,
зараз таких не виробляють, на жаль...
Впевнена що на многочленах цілком логічно було б
зупинити шкільну прогаму з алгебри -
для звичайних людей, не обдарованих потужним інтелектом,
цього цілком досить для розвитку мислення,
все рівно вище х*я не підскочиш.
А всі супер-розумахи нехай ідуть у виші
і там косінусують ту валентність хоч цілодобово.
А в школі ту муть - категорично нах!
То вже дебільні дєбрі, які нікому не потрібні крім професійних хіміків.
Краще б у шкільну програму включили предмети
для розвитку мислення в життєво важливих сферах життя -
як зберегти дівчаткам цноту та не скалічити своє життя навік,
як не наводити хворих діток невідомо від кого,
я не втратити здоров"я а то і життя в молодому віці через куріння та наркоту,
як розібратися в політиках, від діяльності яких
залежить якість життя наших дітей.
Ось де треба спонукати підлітків МИСЛИТИ без перерви на сон і обід.
Саме від цього все в житті залежить..
Мені можливість такого мислення дала мати,
але ж далеко не у всіх такі матері!
А то ж все питання життя і смерті.
Натомість у голови дітей забивають мотлох про чиюсь валентність,
от і маємо те що маємо.
Sintez писав: ↑
Так давайте взагалі обмежимося буквами й цифрами. Арифметика? А нафіга? Єсть же калькулятор!
якщо не вивчати математику в школі,
то і калькулятором нереально буде користуватись