Теж мені біном Ньютона. "Рукописи не горят" (С). Читайте, долучайтеся. Може почнете цінувати марксизм, як його цінував Ваш кумир.
http://ciml.250x.com/archive/stalin/rus ... v_sssr.pdf
Теж мені біном Ньютона. "Рукописи не горят" (С). Читайте, долучайтеся. Може почнете цінувати марксизм, як його цінував Ваш кумир.
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,Sintez писав: ↑І?.. Ви пропонуєте цю катастрофу усталити, узаконити й зробити "нормою"?Тамила писав: ↑ українське бидло десь на такому рівні і застрягло,
це і є ота катастрофа освіти, про яку заведена ця гілка.
і так було десятиліттями, тому у нас 35 відсотків голосує за профана.
їм 10 років втирали про валентність і косінус,
які вони відразу ж забули бо воно і нах нікому не на,
але не дали їм необхідних в житті знань,
навичок і розуміння всіх сфер життя.
Підтримуєте чи ні? "Внесок" у світогляд зробили й Гітлер, і Чикатило. І що? Останній - іще той філософ, його свого часу й по тєліку чимало показували...
Ви "Собаче серце" читали? Чи його теж відносите до "сміття", котре "випадає"?Тамила писав: ↑Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.
Наука так не працює.
Тамила писав: ↑ .....................................................................................................................................
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.
Людина, яка каже що можна вивчати хімію без валентності - сама не розуміє про що каже. Кажете, що відмінниця? Але здається що "троєчніца".Тамила писав: ↑українське бидло десь на такому рівні і застрягло,
це і є ота катастрофа освіти, про яку заведена ця гілка.
і так було десятиліттями, тому у нас 35 відсотків голосує за профана.
їм 10 років втирали про валентність і косінус,
які вони відразу ж забули бо воно і нах нікому не на,
але не дали їм необхідних в житті знань,
навичок і розуміння всіх сфер життя.
Розумний передбачає. Дурень "розумний" заднім умом.Vollmer писав: ↑ Алексей Арестович
23 марта в 22:55 ·
- Идет обучение базовым вещам.
2014-й научил ценить военных.
2020-й врачей и учёных.
В апреле 2019-го был шанс научиться ценить учителей, но мы его упустили.
Скоро догонит.
Когда захочется взять откуда-нибудь нормальных полицейских. )
https://www.facebook.com/alexey.arestovich
Ви не розумієте. Себе вона до "бидла" не причисляє.Mack Mack писав: ↑Людина, яка каже що можна вивчати хімію без валентності - сама не розуміє про що каже. Кажете, що відмінниця? Але здається що "троєчніца".Тамила писав: ↑ українське бидло десь на такому рівні і застрягло,
це і є ота катастрофа освіти, про яку заведена ця гілка.
і так було десятиліттями, тому у нас 35 відсотків голосує за профана.
їм 10 років втирали про валентність і косінус,
які вони відразу ж забули бо воно і нах нікому не на,
але не дали їм необхідних в житті знань,
навичок і розуміння всіх сфер життя.
Olegik писав: ↑ Google запустив українською мовою сайт «Навчайте з дому» для допомоги вчителям та учням у дистанційному навчанні
https://itc.ua/news/google-zapustiv-ukr ... navchanni/
Ти не зрозумів про що я... зараз поясню чіткіше.Sintez писав: ↑Ви "Собаче серце" читали? Чи його теж відносите до "сміття", котре "випадає"?Тамила писав: ↑ Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.
Дуже вже Ви нагадуєте своєю рішучістю одного із персонажів...
Але до діла. Ви не праві.
правильно, саме так - НАУКИ! Тобто це сфери відання вузьких спеців,
причин дві:
Гідне суспільство неуків? Готичьно.
Це не причини, а симптоми. Причина інша. При чому її можна виразити у трьох словах.
ні в якому разі не варто забирати з шкільної програми жодного предмету! навпаки, значно розширити їх перелік,Vollmer писав: ↑Тамила писав: ↑ .....................................................................................................................................
Пропоную цю катастрофу негайно припинити,
кардинально змінивши шкільну програму -
не забивати дитячі голови сміттям,
яке звідти випадає дуже швидко за ненадобносцю,
а навчати маленьких українців лише необхідному,
і робити це якісно, зацікавивши учнів,
але це все реально лише після того як влада поборе корупцію.
Таміла, я, там, вище, вже натякав, на проблемність "відокремлення сміття".
Точні науки - задають систему координат, демонструють принципи функціонування, т.д.
Навіть, якщо дитина не засвоїть їх повністю - то щось обов'язково залишиться.
Забрати їх із програми - означає залишити підростаючі організми без руля і без вітрил.
Ростити натовп невігласів, споживачів жуйки, резинової і телевізійної.
Крім всього, діти мають познайомитися з труднощами розуміння досі їм невідомих речей, понять, принципів.
Такими, щоби голова тріщала.
І це, насправді - найголовніший, найважливіший навик, винесений із навчання.