Штучний інтелект як автор статей
Re: Штучний інтелект як автор статей
Щодо теми - ніякий це не інтелект. Просто черговий хайп, як свого часу був біткоїн. Або "вірус". По суті - це уже ДАВНО відома нейромережа, просто обвернута в обгортку "людиноподібного" інтерфейсу. Інструмент? Безумовно. Але якщо дурень надієцця цим костилем замінити порожнечу в своїй голові, то марно.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Штучний інтелект як автор статей
А тобі не здається, що деякі сучасні "єретики" мають куди догматичніше мислення ніж ті кого вони вважають догматиками?
…самая неистребимая наша иллюзия заключается в том, что мы действуем, воображая, что свободны от всяких иллюзий.
Ролло Мэй
Ролло Мэй
Re: Штучний інтелект як автор статей
Асоціативність людського розуму вже давно взяли за основу багатьох алгоритмів. Самонавчання з'явилось ще раніше.
На прикладі шахматних програм:
Тупий перебір усіх можливих або найвірогідніших чи найперспективніших варіантів на двадцять з гаком ходів (Stockfish) vs нейромережі (AlphaZero), що обмежуються відносно невеликою глибиною аналізу демонструє стрімкий зріст сили гри останньої. Навіть складно відповісти, це вже людська інтуїція, чи ще ні.
Алгоритми людського мозку відрізняються від комп'ютерних тим, що компенсують низьку швидкість перебору паралельною обробкою інформації у купі з асоціативним фільтром.
Розвиток нейромереж йде саме у цьому напрямі.
На прикладі шахматних програм:
Тупий перебір усіх можливих або найвірогідніших чи найперспективніших варіантів на двадцять з гаком ходів (Stockfish) vs нейромережі (AlphaZero), що обмежуються відносно невеликою глибиною аналізу демонструє стрімкий зріст сили гри останньої. Навіть складно відповісти, це вже людська інтуїція, чи ще ні.
Алгоритми людського мозку відрізняються від комп'ютерних тим, що компенсують низьку швидкість перебору паралельною обробкою інформації у купі з асоціативним фільтром.
Розвиток нейромереж йде саме у цьому напрямі.
Re: Штучний інтелект як автор статей
Де початок того кінця, де закінчуєцця початок? Ви говоріте понятнєй, Африкан Свиридович(с).
Догматичність мислення - вимірювана? І чим же?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Штучний інтелект як автор статей
Ти чув про метеорити й франц. Академію наук?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Штучний інтелект як автор статей
Шахи - гра із абсолютно формалізованими правилами. Тому тут комп при правильному програмуванні має перевагу, бо порівняно із людиною пам'ять і швидкодія дещо вищі. Але шахи - абстракція чистої води, життя набагато складніше. Про інтуіцію я нічого не скажу, ніхто до ладу навіть не може пояснити що це, тому навряд чи можна говорити про моделювання її.M_M писав: ↑ Асоціативність людського розуму вже давно взяли за основу багатьох алгоритмів. Самонавчання з'явилось ще раніше.
На прикладі шахматних програм:
Тупий перебір усіх можливих або найвірогідніших чи найперспективніших варіантів на двадцять з гаком ходів (Stockfish) vs нейромережі (AlphaZero), що обмежуються відносно невеликою глибиною аналізу демонструє стрімкий зріст сили гри останньої. Навіть складно відповісти, це вже людська інтуїція, чи ще ні.
Алгоритми людського мозку відрізняються від комп'ютерних тим, що компенсують низьку швидкість перебору паралельною обробкою інформації у купі з асоціативним фільтром.
Розвиток нейромереж йде саме у цьому напрямі.
На мій погляд, модність/хайповість теми у тому, що на хвилі деградації, котра накриває систему, система сподівається дефіцит природнього інтелекту замінити штучним протезом. Між тим АІ - це інструмент, не більше. Принаймні поки що. Екскаватор, котрий замінить 100000 лопат. І це добре. Але на питання, котрі хвилюють напримєр Дацюка, Арестовича і ще багатьох, той АІ не відповість. Бо за великим рахунком і самі питання ще не зформовані.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Штучний інтелект як автор статей
На ті питання не тільки AI, але й переважна більшість людей не відповість.
Але можна подивитись під іншим кутом. Чи можна вважати людиною немовля? Скільки років Дацюку, та скільки Чату Джіпіту?
Re: Штучний інтелект як автор статей
Пластмасовість. Принаймні поки що.
Із об'єктивно оцінюваних відмінностей - вузість інтерфейсу. Але над цим працюють, я думаю.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Штучний інтелект як автор статей
Наявністтю догм якими мислять. При відсутності догм єретичність втрачає сенс.
Догматизм: спосіб засвоєння й застосування знань, в якому те чи інше вчення або положення сприймається як закінчена, вічна істина, як догма, застосовується без урахування конкретних умов життя; один з виявів метафізичного способу мислення.
…самая неистребимая наша иллюзия заключается в том, что мы действуем, воображая, что свободны от всяких иллюзий.
Ролло Мэй
Ролло Мэй
Re: Штучний інтелект як автор статей
Ок. Час існує?Саня писав: ↑Наявністтю догм якими мислять. При відсутності догм єретичність втрачає сенс.Догматизм: спосіб засвоєння й застосування знань, в якому те чи інше вчення або положення сприймається як закінчена, вічна істина, як догма, застосовується без урахування конкретних умов життя; один з виявів метафізичного способу мислення.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Штучний інтелект як автор статей
А як ти думаєш? Час входить у фізичні формули результати обчислень якими підтверджуються практикою.
…самая неистребимая наша иллюзия заключается в том, что мы действуем, воображая, что свободны от всяких иллюзий.
Ролло Мэй
Ролло Мэй
Re: Штучний інтелект як автор статей
Такі статєйки уже йдуть повним ходом.
СпойлерРозкрити
У цій статті ми розповімо вам про те, як шини впливають на безпеку та економію палива: вплив протектора, ширини та профілю шини на гальмування та витрату палива.
Шини – це один із найважливіших елементів автомобіля. Вони не тільки забезпечують їзду на дорозі, а й відіграють ключову роль у безпеці та економії палива. У даній статті ми розглянемо вплив протектора, ширини та профілю шини на гальмування та витрату палива і як правильно підібрати і купити шини.
Протектор шини
Протектор шини є одним з найважливіших параметрів, що впливає на безпеку водіння. Зазвичай, чим глибше протектор, тим краще утримує шина на дорозі та зменшується гальмівний шлях. Щоб безпечно їздити на мокрій дорозі або в умовах снігу та ожеледиці, протектор має бути глибоким і мати досить високу гнучкість, щоб забезпечити гарний баланс між керованістю та зчепленням з дорогою. Чим більша глибина протектора, тим менше шансів, що шина втратить зчеплення з дорогою, особливо на мокрій дорозі.
Однак, якщо протектор надто глибокий, це може вплинути на витрату палива автомобіля. Це з тим, що глибокий протектор збільшує опір коченню шини, що призводить до збільшення витрати палива. Тому власники автомобілів повинні вибирати шини з оптимальною глибиною протектора, яка забезпечує безпеку та не збільшує витрату палива.
Підписуйтесь на наш Telegram канал
Ширина шин
Ширина шини також впливає на її характеристики, включаючи безпеку та витрату палива. Шини з більшою шириною можуть забезпечити найкраще зчеплення на сухих дорогах та підвищену стійкість на високих швидкостях. Проте, що ширша шина, то більше вписувалося її опір коченню, що зумовлює збільшення витрат палива. Тому власники автомобілів повинні вибирати шини з оптимальною шириною, яка забезпечує безпеку та не збільшує витрату палива.
Профіль шини
Профіль шини також важливий для безпеки та економії палива. Профіль шини – це відношення висоти профілю до ширини шини. Шини з низьким профілем мають жорсткіші боковини і забезпечують більш точне і чуйне кермо. Однак, чим нижче профіль шини, тим менше простору між колесом та дорогою, що може призвести до відриву шини від дороги при їзді по ямах та нерівностях. Це може знизити безпеку водіння.
Шини з високим профілем, навпаки, мають гнучкіші боковини і більш стійкі до пошкоджень. Однак, вони можуть бути менш точними та менш чуйними. Крім того, шини з високим профілем можуть мати більш високий опір коченню, що призводить до збільшення витрати палива.
Тому, власники автомобілів повинні вибирати шини з оптимальним профілем, який забезпечує безпеку та економію палива.
На закінчення, шини відіграють важливу роль у безпеці та економії палива автомобіля. Протектор, ширина та профіль шини – все це параметри, які потрібно враховувати під час вибору шин для автомобіля. Вибирайте шини з оптимальними параметрами, щоб забезпечити безпеку та економію палива.
Шини – це один із найважливіших елементів автомобіля. Вони не тільки забезпечують їзду на дорозі, а й відіграють ключову роль у безпеці та економії палива. У даній статті ми розглянемо вплив протектора, ширини та профілю шини на гальмування та витрату палива і як правильно підібрати і купити шини.
Протектор шини
Протектор шини є одним з найважливіших параметрів, що впливає на безпеку водіння. Зазвичай, чим глибше протектор, тим краще утримує шина на дорозі та зменшується гальмівний шлях. Щоб безпечно їздити на мокрій дорозі або в умовах снігу та ожеледиці, протектор має бути глибоким і мати досить високу гнучкість, щоб забезпечити гарний баланс між керованістю та зчепленням з дорогою. Чим більша глибина протектора, тим менше шансів, що шина втратить зчеплення з дорогою, особливо на мокрій дорозі.
Однак, якщо протектор надто глибокий, це може вплинути на витрату палива автомобіля. Це з тим, що глибокий протектор збільшує опір коченню шини, що призводить до збільшення витрати палива. Тому власники автомобілів повинні вибирати шини з оптимальною глибиною протектора, яка забезпечує безпеку та не збільшує витрату палива.
Підписуйтесь на наш Telegram канал
Ширина шин
Ширина шини також впливає на її характеристики, включаючи безпеку та витрату палива. Шини з більшою шириною можуть забезпечити найкраще зчеплення на сухих дорогах та підвищену стійкість на високих швидкостях. Проте, що ширша шина, то більше вписувалося її опір коченню, що зумовлює збільшення витрат палива. Тому власники автомобілів повинні вибирати шини з оптимальною шириною, яка забезпечує безпеку та не збільшує витрату палива.
Профіль шини
Профіль шини також важливий для безпеки та економії палива. Профіль шини – це відношення висоти профілю до ширини шини. Шини з низьким профілем мають жорсткіші боковини і забезпечують більш точне і чуйне кермо. Однак, чим нижче профіль шини, тим менше простору між колесом та дорогою, що може призвести до відриву шини від дороги при їзді по ямах та нерівностях. Це може знизити безпеку водіння.
Шини з високим профілем, навпаки, мають гнучкіші боковини і більш стійкі до пошкоджень. Однак, вони можуть бути менш точними та менш чуйними. Крім того, шини з високим профілем можуть мати більш високий опір коченню, що призводить до збільшення витрати палива.
Тому, власники автомобілів повинні вибирати шини з оптимальним профілем, який забезпечує безпеку та економію палива.
На закінчення, шини відіграють важливу роль у безпеці та економії палива автомобіля. Протектор, ширина та профіль шини – все це параметри, які потрібно враховувати під час вибору шин для автомобіля. Вибирайте шини з оптимальними параметрами, щоб забезпечити безпеку та економію палива.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!