І шо? Іншого нема. А киздіти абищо, щоб у роті не завонялося, не зробив звичкою.
Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
А є сенс ждати якогось добра, чи керуючого впливу від "решти суспільства"? НМСД, це звернення - не за адресою. Також і списування на все суспільство провини за двіжуху 90-х років. Це вже утверджена, закостеніла система політико - історичних міфів нового часу. Нащо їх повторювати?Sintez писав: ↑ ..............................................................................................................
А решта суспільства тіпа не при чьом? Змушений нагадати, що комерціалізацію всього і вся на початку 90-х суспільство прийняло як панацею. НМД це не в останню чергу було зумовлено й дефективністю системи освіти. Отаке от порочне коло.
Що система освіти була дефективна і зумовила, до якоїсь міри, ті помилки і катастрофи - згоден. І це треба виправляти найперше, викладання історії, філософії, антропології, базових знань механізмів економіки.
Про "порочне коло" - то вже аелітизм.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Не начинай.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Ну можете чекати від "еліти", якгрицця в добрий путь, чекайте...Vollmer писав: ↑А є сенс ждати якогось добра, чи керуючого впливу від "решти суспільства"? НМСД, це звернення - не за адресою. Також і списування на все суспільство провини за двіжуху 90-х років. Це вже утверджена, закостеніла система політико - історичних міфів нового часу. Нащо їх повторювати?Sintez писав: ↑ ..............................................................................................................
А решта суспільства тіпа не при чьом? Змушений нагадати, що комерціалізацію всього і вся на початку 90-х суспільство прийняло як панацею. НМД це не в останню чергу було зумовлено й дефективністю системи освіти. Отаке от порочне коло.
Що система освіти була дефективна і зумовила, до якоїсь міри, ті помилки і катастрофи - згоден. І це треба виправляти найперше, викладання історії, філософії, антропології, базових знань механізмів економіки.
Про "порочне коло" - то вже аелітизм.
Який сенс "виправляти викладання", якщо напримєр "економіка" не є метрологічно точною наукою? Тут цілкий клубок проблем, не обмежений виключно освітою, тут всю систему нада мінять, як той сантехнік в анекдоті казав...


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Достатньо точна. "Економіка" - ні.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
"Еліта" - то першорядні скоти, за визначенням, про них не йдеться, вони є зацікавленими особами.Sintez писав: ↑ ..............................................................................................................
Ну можете чекати від "еліти", якгрицця в добрий путь, чекайте...
Який сенс "виправляти викладання", якщо напримєр "економіка" не є метрологічно точною наукою? Тут цілкий клубок проблем, не обмежений виключно освітою, тут всю систему нада мінять, як той сантехнік в анекдоті казав...
Щодо економіки, то, НМСД, слід забезпечити молодь володінням базовим інструментарієм, зменшити базу легко обдурюваних лошків. І дати базовий матаппарат економічних явищ.
А систему, так, треба міняти всю, освіта - лише індикатор стану, напряків розвитку, т.д.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
- Перехожий
- Повідомлень: 758
- З нами з: 26 березня 2018, 15:09
- Звідки: Ми самі нє мєсниє... Єдім додому...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Синтез, У нас на курсе по философии для кандминимума первой работой для изучения был Энгельс "Людвиг Фейербах...". До сих пор помню это чувство ошарашенности, потому что это было интересно читать. Энгельс вообще очень неплохо излагает идеи. Попробуйте. Может найдете что-то полезное для себя.
СпойлерРозкрити
Шо мне во мне нравица, так это моя душевная красота, гениальность и скромность!!! 

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Ну напримєр "Дев'ять принцев Амбера" теж дуже інтересно читать. Але інше (й дуже важливе) питання, яким боком воно до реальності.Перехожий писав: ↑ Синтез, У нас на курсе по философии для кандминимума первой работой для изучения был Энгельс "Людвиг Фейербах...". До сих пор помню это чувство ошарашенности, потому что это было интересно читать. Энгельс вообще очень неплохо излагает идеи. Попробуйте. Может найдете что-то полезное для себя.
Що там у Енгельса можна почерпнуть для подолання катастрофи в українській освіті?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
ізгалагає ізлагає
перехожить тобі в житті йобаний енгельчис пригодився?
мені аліса в тране чудес навіть більше пригодилася...
хернею страдають і інших морочять...
перехожить тобі в житті йобаний енгельчис пригодився?
мені аліса в тране чудес навіть більше пригодилася...
хернею страдають і інших морочять...
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Лаяв Гомера, Феокрита, але читав Адама Сміта і був великий економ, то є знав що насунути, де, коли і як... 

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Так зачекайте. "Еліта" - скоти, загалом згоден.Vollmer писав: ↑"Еліта" - то першорядні скоти, за визначенням, про них не йдеться, вони є зацікавленими особами.Sintez писав: ↑ ..............................................................................................................
Ну можете чекати від "еліти", якгрицця в добрий путь, чекайте...
Який сенс "виправляти викладання", якщо напримєр "економіка" не є метрологічно точною наукою? Тут цілкий клубок проблем, не обмежений виключно освітою, тут всю систему нада мінять, як той сантехнік в анекдоті казав...
Щодо економіки, то, НМСД, слід забезпечити молодь володінням базовим інструментарієм, зменшити базу легко обдурюваних лошків. І дати базовий матаппарат економічних явищ.
А систему, так, треба міняти всю, освіта - лише індикатор стану, напряків розвитку, т.д.
Щодо решти:
Так від кого ж тоді чогось ждати?А є сенс ждати якогось добра, чи керуючого впливу від "решти суспільства


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- Перехожий
- Повідомлень: 758
- З нами з: 26 березня 2018, 15:09
- Звідки: Ми самі нє мєсниє... Єдім додому...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Да? И к каким идеям они Вас привели? Там их должно быть по крайней мере девять, и одна другой лучше.
Ит депендз... Осилить принцев для этого недостаточно. Зато появляется ощущение, может ложное, что голова дана не только чтобы в нее кушать.
Это - в качестве заманухи.
В лице государства перед нами выступает первая идеологическая сила над человеком. Общество создаёт себе орган для защиты своих общих интересов от внутренних и внешних нападений. Этот орган есть государственная власть. Едва возникнув, он приобретает самостоятельность по отношению к обществу и тем более успевает в этом, чем более он становится органом одного определённого класса и чем более явно он осуществляет господство этого класса. Борьба угнетённого класса против господствующего неизбежно становится политической борьбой, борьбой прежде всего против политического господства этого класса. Сознание связи этой политической борьбы с её экономической основой ослабевает, а иногда и теряется совсем. Если же оно не совсем исчезает у самих участников борьбы, то почти всегда отсутствует у историков. Из древних историков, которые описывали борьбу, происходившую в недрах Римской республики, только Аппиан говорит нам ясно и отчётливо, из-за чего она в конечном счёте велась: из-за земельной собственности.
СпойлерРозкрити
Шо мне во мне нравица, так это моя душевная красота, гениальность и скромность!!! 
