Pestilence писав: ↑
В поисках варианта замены днища кузова. Хочется дешево и сердито. Но с вариантами не очень хорошо.
Сталь гофра, как обычно на кузовах-прицепах. Не могу найти такую нигде в интернете
Сталь просто или рифленка - примерно 3000 гривен на пол.
Сталь рифленка нержавейка 1мм - примерно 3300гривен. 2 мм пока не нашел
Алюминий рифленка - лучше чем черная сталь, но будет сильно царапаться. Цена как нержавейка примерно.
Бомж-вариант - забить на днище и заказать пвх-тент
Вообще смотрю авто-тема никого не интересует
Сталь двійка, такої площі, то буде нормальний балласт.
Рифована одиничка, або 1,2 - і досить. Ну, з елементами кріплення і підсилення.
Алюміній утворить з рештою кузова гальванічну пару, з усіма наслідками, так що пошкрябаність буде не найгіршою особливістю цього варіанту.
Схоже на жапанську техніку, характерні фари, капот, колеса, конфігурація загальна.
У них буває своєрідна логіка, особливості ручника пов'язані, мабуть, із національністю.
Це можна позаглядати під кожухи, подивитися тяги, доки стане зрозуміло, що куди рухається, і куди штовхати важіль. Щодо того разу, коли вдалося його задіяти - можливо, він саме і розрахований на рефлекторні рухи. Це було би дуже схоже на жапанців. Це їх стиль.