M_M писав: ↑
............................................................................................................................................................
Коли побудоване є застарілим вже на момент запуску, там нема за що чіплятися. Те, що не є застарілим та реально приносить прибуток, ніхто не продасть, та не знищить. Приклад - та же вкрадена фабрика Карла Маркса (ака Рошен). А коли на вулиці їржавіють швейцарські станки, що й хвилини не працювали за призначенням - то є типовий приклад "планового вєдєнія хозяйства". Бо станки купили, а програмне забезпечення до них намагались вкрасти, як завжди. Але не вдалося... Game over. Комуністи приречені на випуск Жигулів та Жигулівсьеого пива. І на величезні черги за ними.
Трохи схоже на отвлєчьоннийє рассуждєнія.
"Жигулі" - робоча конячка, навіть в стані 30-літньої давності.
Той же VW, на заводах у Бразилії, випускав "гольфа" років 30 підряд, в "утилітарній" модифікації, за $800.
Бо була потреба, і це, як не дивно, приносило прибуток.
Верстати купували комплектно, опробували в збиральному цеху у виробника, доукомплектовували, при необхідності. Я не знаю прикладів простою подібних верстатів, саме через відсутність ПЗ. Зрештою, воно стандартно замінюється іншим, хоч і недешево може бути.
Ті ж кетайсі, доречі, купують мериканське старьйо, міняють ходові гвинти на ШВП, ставлять ЧПК стойку власного виробництва, і мають великий, жорсткий верстат ЧПК, за ціною +/- металобрухту.
Так виглядає справжнє, планове хазяйство, реальне.