Прекрасно зрозумів.
Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
А, он воно що... Так із цього треба було починати!
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
ти мабуть читаєш мої пости по-діагоналі
можливо тому що вони великі
спробую лаконічно....
якщо втілити в життя те що я пропоную
то матимемо ГІДНЕ суспільство,
де буде сповідуватись мораль,
а 90% людей матимуть ЯКІСНУ профільну вищу освіту.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
це не означає що японські діти в першому класі всі поголовно вчили конструкцію літаків.Sintez писав: ↑ У росєйській імперії теж вважали, що не варто обтяжувати "бидло" зайвими знаннями. Тіпа, нафіга воно їм? Всякі невдобні питання задаватимуть... Аж ось , як завжди внєзапно, грянула росєйсько-японська війна, а японці, як теж внєзапно виявилося, після "реставрації Мейдзі" були ВСІ ПОГОЛОВНО грамотні, й кораблі у них краще зконструйовані, і зброя... Не відчуваєте паралелей?
такі знання отримали у вишах лише ті хто цим займатись виявив щире бажання ,
інші японці продавали цибулю, стригли кішок,
танцювали, підмітали вулиці і т.д.
от ці всі люди точно не уявляють як конструювати літаки і прочіє важниє вєщі,
але ті що навчались цьому у вишах, отримали там справжні якісні знання,
а не купили оцінки за бабло, як зараз робиться у нас.
насправді вся суть не в тому щоб забити валентність в дитячу голову,
яка звідти відразу випаде, і це логічно,
а в тому щоб закласти ту валентність у студентську голову,
яка з цікавістю жадає її прийняти, бо від цього залежить її успіх в обраній професії, а це вже родинний добробут і кар"єра - життєво важливі речі.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Гідність, чесність,, моральність, цнотливість й інші такі речі повинні виховуватися в сім'ї, з молоком матері. Це раз. По-друге, школа потрібна саме для того, щоб дати знання "потроху про все", а уже виш - глибокі знання із певної професії. По-третє, а "загальними", "інтегральними", "жрецькими" питаннями хто має займатися? "Суспільствознавство" нинішнє - бутор, мотлох, барахло!А не тільки "історія".
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Припустимо. А хто відсортовуватиме дітей на "двірників" і "авіаконструкторів" і в якому віці?Тамила писав: ↑це не означає що японські діти в першому класі всі поголовно вчили конструкцію літаків.Sintez писав: ↑ У росєйській імперії теж вважали, що не варто обтяжувати "бидло" зайвими знаннями. Тіпа, нафіга воно їм? Всякі невдобні питання задаватимуть... Аж ось , як завжди внєзапно, грянула росєйсько-японська війна, а японці, як теж внєзапно виявилося, після "реставрації Мейдзі" були ВСІ ПОГОЛОВНО грамотні, й кораблі у них краще зконструйовані, і зброя... Не відчуваєте паралелей?
такі знання отримали у вишах лише ті хто цим займатись виявив щире бажання ,
інші японці продавали цибулю, стригли кішок,
танцювали, підмітали вулиці і т.д.
от ці всі люди точно не уявляють як конструювати літаки і прочіє важниє вєщі,
але ті що навчались цьому у вишах, отримали там справжні якісні знання,
а не купили оцінки за бабло, як зараз робиться у нас.
насправді вся суть не в тому щоб забити валентність в дитячу голову,
яка звідти відразу випаде, і це логічно,
а в тому щоб закласти ту валентність у студентську голову,
яка з цікавістю жадає її прийняти, бо від цього залежить її успіх в обраній професії, а це вже родинний добробут і кар"єра - життєво важливі речі.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Тамила писав: ↑ ........................................................................................................................................................................................
це не означає що японські діти в першому класі всі поголовно вчили конструкцію літаків.
такі знання отримали у вишах лише ті хто цим займатись виявив щире бажання ,
........................................................................................................................................................................................
Досить відомий анекдот, коли японці в 70-х роках приїхали на совєцький завод, походили, подивилися, і, одне з перших зауважень - "Ваші робітники не мають вищої освіти ???!!!
Для японців то було дико.
Виконувати якусь, відносно складну, роботу, без належного розуміння, без доброї підготовки, без можливості щось домислити, покращити, повністю контролювати процес, мати власну інтерпретацію, за японськими уявленнями - було неможливо і неправильно.
Тому, совєцький і японський магнітофони - сильно відрізнялися.
Це зараз вже підзабулося, як звучало, і що значило "Made in Japan".
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
не, ну офигенная «проблема»! Вспомни, в советские времена - спортивные секции - принимали всех желающих, дальше селекция - ленивые и неспособные отваливались уже через несколько тренировок, основная масса дорастала до разрядников, более перспективные попадали в «сборники», далее по способностям и упорству.
Сам прошел это сито, вплоть до молодёжной сборной республики.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Бідні дітки...
Ще раз для тих хто в трембліндаті. Валентність - це база хімії. Забрати валентність всеодно, що запрати таблицю множення з математики. І не розуміте це може тільки людина з IQ менш 70-ти.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Так, батьки це повинні,
але і школа повинна теж, інакше у дитини поїде дах,
коли дома вона буде чути що треба жити чесно,
а у школі викладачі будуть вибивати з неї бабло за оцінки чи лояльність.
До того ж є достатньо родин, де батьки не бачать дітей місяцями,
а то і роками, плюс зараз страшенно багато матерів-одиначок,
які ведуть аморальний спосіб життя,
і виходить що переважній більшості маленьких українців
нІкому розказувати пропісниє істіни, крім школи.
саме про це я і пишу.
отут не зрозуміла суті запитання.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Дурниці. База це те що необхідно знати звичайній людині,
а валентність то вже хімічні дєбрі, важливі виключно для вузьких спеців.
От Вам особисто скільки разів у житті необхідно було знати про валентність якогось хімічного елементу?
Так само з косінусами і т.д.
Пам"ятаю в педагогічному у нас був предмет "Практикум з природознавства",
ми його перездавали десятки разів, і звичайно що ніхто не міг вивчити все те що від нас вимагали дебіли які склали програму навчання.
Там треба було знати десятки кімнатних рослин
(назва і вигляд звичайно то потрібна інфа для вихователя)
але з нас вимагали вивчити напам"ять ще і про кожну з цих рослин все:
1. Рід та родина
2. Країна походження
3. Спосіб розмноження.
4. Полив
5. Світловий режим
6. Тепловий режим
7. Підкормка
8. Пересадка
9. Склад грунту і товщина дренажу.
Причому останній пункт найковарніший -
треба було знати які інгредієнти грунту не можна додавати в горщик, і які потрібні тій чи іншій рослині,
і головне - скільки частин кожного інгредієнта треба класти в горщик.
Наприклад: Сансев"єра.
глина 2 частини, пісок 1 частина, торф 3 частини,
деревного вугілля 1 частина, моху 2 частини,
листового перегною 1 частина.
Примула.
дернової суміші 2 частини, прілої хвої 1 частина, торфу 3 частини,
крошка цегли 2 частини, супіску 2 частини
І так про кожну з майже сотні рослин!
Взяти до голови всю ту інфу людині нереально,
тим більше що у кожної з нас була власна книга,
в якій те все було описано.
Так ми його і не знали звичайно,
а здавали залік тоді, коли викладачці набридло водитися з нами по аудиторіях.
Причому вона теж того не знала, а слідкувала по книжці коли ми відповідали
Мабуть ті хто регулярно займається лише рослинами,
приблизно знають те все, але вихователь у дитсадку
повинен знати як виховувати та всебічно розвивати малечу,
а вазони то вже супутня інфа, яку можна при необхідності
подивитися в допоміжній літературі.
Про дебільність ідеї забивання дитячих голів сміттям я зрозуміла ще в школі,
але в педагогічному я вже переконалася в тому остаточно.
порівняння некоректне звичайно,
і виглядає як "всрусь но не покорюсь"
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Потроху про все - у тому числі про валентність, паралакс, синуси й косинуси, логарифми й інтеграли. А ще обов'язково потрібне вивчення логіки й риторики, напримєр. А також теорію управління, чого в принципі немає на сьогодні.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
потроху про все - це про всі шкільні предмети,
але лише те що необхідно всім.
а якщо про валентність, то це вже не потроху, це глибоке занурення,
яке нікому крім хіміків не потрібне, для інших то вже сміття.
хоча в порядку ознайомлення можна дітям розказати
що валентність є, пояснити що вона означає і з чим її їдять
але вимагати у всіх без винятку вміти нею користуватись не варто.
те саме з косінусами, логарифмами і прочєю лабудою.
Замість цього дійсно краще вивчати логіку з риторикою.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Воно й не дивно, у педагогічному такому не вчили, еге ж? А що, власне, незрозумілого? По-Вашому, слід навчати "вузьких" спеціалістів, кожен у свою "вузьку" галузь. Я й питаю - а ХТО буде займатися "широкими", загальносуспільними питаннями, котрі стосуюцця всього суспільства, інтегрально? Ви навіть не розумієте, про що мова. Так і задумано, бо цими питаннями має займатися соціологія, а ми на сьогодні під назвою "соціологія", "філософія" й "суспільствознавство" вцілрму маємо якусь фігню.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Тоді ні про який розвиток, або свободу, мови не буде в принципі, й "страна рабов" форева.Тамила писав: ↑потроху про все - це про всі шкільні предмети,
але лише те що необхідно всім.
а якщо про валентність, то це вже не потроху, це глибоке занурення,
яке нікому крім хіміків не потрібне, для інших то вже сміття.
хоча в порядку ознайомлення можна дітям розказати
що валентність є, пояснити що вона означає і з чим її їдять
але вимагати у всіх без винятку вміти нею користуватись не варто.
те саме з косінусами, логарифмами і прочєю лабудою.
Замість цього дійсно краще вивчати логіку з риторикою.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Ті у кого виявиться хист до такої роботи,
а відповідні знання теж можна отримати у вузах.
тепер розумію, коли думку викладено з сенсом і без жаргону.
значить і тут на сьогодні катастрофа,
тому треба виправляти ситуацію,
і валентністю тут не зарадиш.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
При чому валентність чи синуси до ідіотизму поточної системи з дозволу сказати "освіти"?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!