хороший вопрос! Что именно я должен уважать: символику, территорию, историю, население, власть, её «очильникив», в целом или можно уважать частично?
п.с.
Должна ли страна уважать своего гражданина, конкретного?
Как диагностировать «неуважение»?
хороший вопрос! Что именно я должен уважать: символику, территорию, историю, население, власть, её «очильникив», в целом или можно уважать частично?
Ваша суперечка позбавлена змісту. Реального вибору немає, єсть шоу. Це все одно що сперечатися через якесь "за стєклом".Mack Mack писав: ↑Я вам Порося у 2014-му не нав'язував. Я голосував за іншого. І не надо брехати що я "плачу за нарід". Скоро нарід сам заплаче.Pestilence писав: ↑ Не надо было нам навязывать мародеров и воров. Теперь бы не плакали что нарид не тот.
Просто ви наобираєте, а нам потім на Майдані здоров'я втрачати виправляючи ваш тупізм.
Цей словесний фінт кажись Паскуда вперше ляпнув.
Чтобы чем-то управлять, надо иметь план, хотя бы лет на тысячу(с).
А у чому неповгага? Просто фраза свідчить, що за умовчанням окрім цієї країни у дописувача єсть іще якась. У Паскуди напримєр то була, вочевидь, Гамерика, звідки Катька родом.
То швейцарці свою ту страну не поважають?Mack Mack писав: ↑Повага до "страни" вимірюється не словами чи вишиванками. Вона вимірюється ковтками сльозогонного газу у 14-му та кількістю морозних ночей на Майдані, квадратними метрами бруківки, яку потрібно набрати та кількістю шин, які потрібно переносити від Поштампу на Європейську площу і ще багато чим. А ви можете поважати словами та вишиванками, це все на що ви здатні.
У країни граждан немає. Не плутай країну з "государством"..
Ну так така можливість була й раніше, з дпвніх часів. Напримєр, найнявшись у армію або якусь мусорню теж цілком можна було прожити якось існувати без сім'ї й дітей. Правда, як правило на старість така особь як правило деградувала й спивалася, але то вже подробиці. Але я б подібний спосіб існування все ж повноцінним життям не назвав би.
Вот так постепенно и вскрываются консервы, выясняется, кто на самом деле те люди, которые голосовали за шоколадную мразь, и как они относятся к Украине - Родине...потом эти люди рассказывают нам, что мы не за того понимаш голосовали, шо мы не такие как им хотелось бы.
Не було, масово. Навіть солдати, які доживали, часто мали непогані вихідні гроші і обзаводились сім'єю.
Коли нема чого їсти - не до культури. Технологія визволяє людські ресурси, тоді з'являється можливість будувати палаци, малювати картини, займатися алхімією та наукою...DSMechanic писав: ↑ Відповідно - суспільний лад "нав'язують" рептилоїди чи просто людям так стає жити комфортніше?
Ну загалом десь так, чи битійо опредєляєт сознаніє, чи навпаки?DSMechanic писав: ↑ Як бачу по попереднім заявам - основний спор через те що первине - технології і культурний рівень суспільства? Відповідно - суспільний лад "нав'язують" рептилоїди чи просто людям так стає жити комфортніше?
Влада має забезпечити хліба та видовищ, а культурка сама проб'ється, як той будяк. Лише мистецтво поза часом та простором, от йому бажано не заважати, хоча і це без значення.
І багато намалювали картин і набудували палаців "висвободжені технологіями" потомствєнні велферщики у Штвтах чи "жилєти" у Франції?M_M писав: ↑Коли нема чого їсти - не до культури. Технологія визволяє людські ресурси, тоді з'являється можливість будувати палаци, малювати картини, займатися алхімією та наукою...DSMechanic писав: ↑ Відповідно - суспільний лад "нав'язують" рептилоїди чи просто людям так стає жити комфортніше?
Так а при чому тоді якась умовно кажучи "система", чи "комуністична", чи "барижна"?