YURII
@forura80
·
3 ч
Італійські буси на україно-угорському кордоні,ті що возять посилки з Італії,а ще деколи і деякі товари
Мешок с деньгами Із 31 травня по 15 червня вони заплатили в бюджет 20 724 224 гривні
Тільки за останні три дні проїхало 498 бусів,які заплатили 6 594 099 гривень
Загалом проїхало 1700 бусів
Наші митники
Re: Наші митники
Re: Наші митники
Львівські митники пропустили, а польські виявили: 430 тис. злотих, 62 тис доларів США, та біля 2 000 пачок цигарок
Больше информации на портале Антикор: https://antikor.com.ua/articles/391872- ... k_tsigarok
Больше информации на портале Антикор: https://antikor.com.ua/articles/391872- ... k_tsigarok
Re: Наші митники
Жена начальника Черноморской таможни купила Tesla Х в 4 раза дешевле рынка https://368.media/2020/07/10/zhena-nach ... =d200711_1
какая вкусная взятка ее мужу..
Re: Наші митники
Евгений Плинский
Этот документ - главная лазейка которая позволяет реализовывать беспредел на таможне, в налоговой, да и в других госструктурах.


Именно право не проводить конкурс из-за коронавируса позволило сбить Нефьодова и без конкурса поставить смотрящего от "Иванова-Слюсарева" Муратова.
Теперь же, пользуясь тем же окном "конкурс нельзя, у нас карантин", нам ставят фунта Павловского который ставит кадры от Романенко.
И так, уверен, во всех ведомствах.
Считаю что данная постанова Кабмина должна быть немедленно отменена, а конкурсы на Глав таможни и налоговой проведены незамедлительно.
А потом и на начальников региональных структур.
Договорняк затянулся.
Этот документ - главная лазейка которая позволяет реализовывать беспредел на таможне, в налоговой, да и в других госструктурах.
Именно право не проводить конкурс из-за коронавируса позволило сбить Нефьодова и без конкурса поставить смотрящего от "Иванова-Слюсарева" Муратова.
Теперь же, пользуясь тем же окном "конкурс нельзя, у нас карантин", нам ставят фунта Павловского который ставит кадры от Романенко.
И так, уверен, во всех ведомствах.
Считаю что данная постанова Кабмина должна быть немедленно отменена, а конкурсы на Глав таможни и налоговой проведены незамедлительно.
А потом и на начальников региональных структур.
Договорняк затянулся.
Re: Наші митники
Маленький оранжевый ромб#Мінфін разом з
@UkraineCustoms
за підтримки міжн.партнерів США та ЄС запускають експериментальний проект щодо оцінки кваліфікації та доброчесності митників.
Про це розповів заступник Міністра фінансів Юрій Драганчук
@InterfaxUkraine
Источник информации https://bit.ly/32KWdNz

@UkraineCustoms
за підтримки міжн.партнерів США та ЄС запускають експериментальний проект щодо оцінки кваліфікації та доброчесності митників.
Про це розповів заступник Міністра фінансів Юрій Драганчук
@InterfaxUkraine
Источник информации https://bit.ly/32KWdNz
Re: Наші митники
https://ua.112.ua/statji/vzialysia-za-s ... 49425.htmlКілометрові черги на кордоні
Жителі Західної України вже кілька місяців спостерігають ситуацію скупчення великовантажних фур, що стоять у черзі на митне оформлення при в'їзді до України. З явищем змирилися як з неминучістю, розуміючи, що вирішення питання залежить виключно від чиновників у Києві. "У вихідні та потім у понеділок-вівторок ми дійсно спостерігаємо великі скупчення великовантажного транспорту на кордоні. Оскільки ми стикаємося з цією ситуацією вже тривалий час, навіть звикли, що водії, котрі очікують дозволу на в'їзд до України, паркуються при дорозі, створюючи проблеми іншим автівкам. Багато фур стоїть на пункті пропуску безпосередньо перед знаком "Львів" безпосередньо на в'їзді до міста", - розповів 112.ua депутат Львівської міськради, засновник спільноти VARTA1 (оперативно повідомляє про події в регіоні) Ігор Зінкевич.
Останні кілька місяців проблеми виникали з оформленням на всіх митницях, але найгострішою ситуація залишається на Львівській (Галицькій) та Київській митницях, де в черзі очікують сотні фур, розповів 112.ua гендиректор транспортної компанії Riotrans Олег Гошко: "На пунктах пропуску з боку Польщі (Галицька Митниця) черги завжди були (колись більші, колись менші) у зв'язку з фізичною низькою пропускною спроможністю пунктів пропуску. Останні 3-4 місяці на тлі проблем з пропускною здатністю, що нікуди не зникли, черги стали просто величезними. Це пов'язано найчастіше з тим, що одну автівку нині оформляють за час, за який раніше оформляли три авто".
Якщо оформлення фури в стандартному режимі триває 30-40 хвилин, то під час додаткової перевірки митної вартості час очікування набагато зростає, зазначають учасники ринку. "Буває, що водії фур стоять у черзі не одну добу. У результаті замість трьох рейсів на місяць Україна - Польща - Україна вдається зробити тільки два — ось і головна бізнес-складова. Замість того, щоб їхати, водії стоять у чергах. Від 6 до 10 діб на місяць водій просто стоїть у черзі".
"Європейська бізнес асоціація" отримала 20 звернень від своїх членів зі скаргами на затримання з оформленням товарів і черги на кордоні. "Ми з розумінням ставимося до того, що митна служба перебуває в процесі зміни керівництва й налаштувати всі процеси досить швидко складно, але для прозорого бізнесу, який чесно платить всі податки та збори до бюджету, зміна керівництва - недостатня підстава, для того щоб миритися зі свавіллям митників",- сказала 112.ua виконавчий директор Асоціації Ганна Дерев'янко.
Звернення від компаній стали надходити в кінці серпня - на початку вересня. Якщо раніше на дії митниці взагалі ніхто не скаржився, то 20 скарг тільки від членів ЄБА - це дійсно багато. "Найбільше скарг надійшло на дії митників Київської та Львівської (Галицької) митниць, але проблеми є і з митницями в інших регіонах. Серед тих, хто звернувся, є як міжнародні, так і вітчизняні компанії, як оператори ринків, так і перевізники. Ми не розкриваємо компанії, що звернулися. Сподіваємося, що ті, хто скаржився і чиї звернення було передано керівництву Держмитслужби, у майбутньому не будуть зазнавати додаткового тиску з боку держорганів, тієї самої митниці. Ми добре пам'ятаємо, як це було в минулому, коли компанії "карали" за звернення до прозорих структур із проханням допомогти відстояти законні інтереси. Не хотілося б повертатися в темні часи, коли прозорий бізнес зазнавав серйозних проблем через те, що не платив хабарів, а ті, хто не гребував корупційними ризиками, мали перед ним переваги", - сказала Ганна Дерев'янко.
Переважна більшість скарг компаній пов'язані із затриманнями в митному оформленні у зв'язку з дискусіями навколо митної вартості товарів.
"Донедавна ми були впевнені, що подібне залишилося в минулому. Вже багато років таких питань не виникало. З практикою за всяку ціну довести більш високу митну вартість товарів (від якої залежить розмір мит, - ред.) і, відповідно, за всяку ціну домогтися підвищення бюджетних відрахувань бізнес востаннє стикався років п'ять тому.
Останнім часом контракт, інвойс (документ, що надається продавцем покупцю і містить перелік товарів і послуг, їхню кількість і ціну, за якою вони поставлені покупцеві, формальні особливості товару (колір, вага тощо), умови поставки і відомості про відправника та одержувача, - ред.) в окремих випадках, додаткові документи, які компанії з власної ініціативи могли надавати митниці, були вичерпним списком документів, що підтверджують справедливу митну вартість товару. Цих документів цілком достатньо для здійснення митного оформлення", - підкреслила Дерев'янко.
Re: Наші митники
https://bloginside.in.ua/%D0%A0%D0%B5%D ... %BA%D0%B0/
Реформа митниці не йде. Підстави для кадрових рішень очевидні, - Гетманцев
Керівництво Міністерства фінансів і Державної митної служби не справляється з реформою митниці, необхідні кадрові рішення
Реформа митниці не йде. Підстави для кадрових рішень очевидні, - Гетманцев
Керівництво Міністерства фінансів і Державної митної служби не справляється з реформою митниці, необхідні кадрові рішення
Re: Наші митники
35 000 $ за фуру. Как за две недели "винницкие" ощипали Львовскую таможню.
Re: Наші митники
Як мене вибєшіваєт пика гойсмана.
Re: Наші митники
Як побороти корупцію на таможні - зафрахтувати бритських митників або Юлю Прем'єром, а краще те і те одночасно 
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7867
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Наші митники
Почем в Одессе контрабанда? Как работают "модные фирмы" под крылом СБУ.
Re: Наші митники
ДБР проводить обшуки у чиновників Держмитслужби Мірошниченка і Резніка. ФОТО
http://censor.net/ua/n3233630
Обшуки проводяться за 30 адресами - в офісах і за місцем проживання фігурантів та пов'язаних осіб. Збитки за схемами оцінюються мільярдами.

Василевська-Смаглюк
Слідчі ДБР в ці хвилини проводять обшуки у Генадія Романенка. За матеріалами суду, він може бути організатором контрабандних схем, які призвели до мільярдних збитків державному бюджету.
правоохоронці зараз працюють в його офісі в Києві на бульварі Дружби народів 14-16, корпус 2, офіс...
А також в його маєтку в Романкові, вулиця Зелена, 29.
В його автомобілі Рендж Ровер, який формально належить Громодянину К, АА....
В будинку в Києві по Столичному шосе 129.
Обшуки також тривають зараз в начальника внутрішньої
безпеки Митної служби Мірошниченка, директора департаменту боротьби з контрабандою Резніка.
В ухвалах суду, які я оприлюднюю, повністю зображена схема зв’язків між Романенком, людьми, яких журналісти називають контрабандистами та співробітниками митних органів.
http://censor.net/ua/n3233630
Обшуки проводяться за 30 адресами - в офісах і за місцем проживання фігурантів та пов'язаних осіб. Збитки за схемами оцінюються мільярдами.
Василевська-Смаглюк
Слідчі ДБР в ці хвилини проводять обшуки у Генадія Романенка. За матеріалами суду, він може бути організатором контрабандних схем, які призвели до мільярдних збитків державному бюджету.
правоохоронці зараз працюють в його офісі в Києві на бульварі Дружби народів 14-16, корпус 2, офіс...
А також в його маєтку в Романкові, вулиця Зелена, 29.
В його автомобілі Рендж Ровер, який формально належить Громодянину К, АА....
В будинку в Києві по Столичному шосе 129.
Обшуки також тривають зараз в начальника внутрішньої
безпеки Митної служби Мірошниченка, директора департаменту боротьби з контрабандою Резніка.
В ухвалах суду, які я оприлюднюю, повністю зображена схема зв’язків між Романенком, людьми, яких журналісти називають контрабандистами та співробітниками митних органів.