Це якщо припустити, що все населення країни (у "держави" "населення" немає, Ви щось зплутали) є ідіотами, зокрема через катастрофу освіти, котрій присвячена тема. Чи навпаки, катастрофа - наслідок ідіотизму... Я себе не виокремлюю, практично такий же ідіот як і всі, хіба що (надіюся) великою мірою усвідомлюю свій ідіотизм і намагаюся виборсатися із нього.
Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Гроші теж підвладні таким законам. Але цього не можна зрозуміти, не відкинувши того шарлатанства, котре нині звецця "економічною наукою".


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Не можна порівнювати мови, побудовані на різних концепціях. Мова може бути кращою за іншу для конкретної справи. Деякі англійскі мовні сполучення ніяк не можуть бути перекладені українською, бо нема еквівалентів. Аналогічно й у зворотньому напрямі.
Нас може цікавити наявність технічної документації, або міжнародне спілкування, або спілкування з конкретною державою. Або історія. Або ще щось. Вибір буде зроблений відповідно до цілі.
Варіант Данилюка - українська для душі та англійська для міжнародного спілкування.
Візьмемо, наприклад, вікі. 6 млн статей англійською, 2.4 німецькою, 2.2 французською.
По 1.6 італійською, іспанською та російською. Українською - 0.8.
Але окрім кількості статей є ще кількість інформацвї у статтях. Часто українські статті містять набагато більше корисної інформації за російську версію. Але англійські зазвичай мають велику перевагу, якщо мова не про щось локальне, цікаве тільки для мешканців .колишнього чічічіпі. Тому якщо мені щось справді цікаво, читаю всі три версії. Це як мінімум три погляди на подію чи предмет, а також чи не втричі більше посилань на подальше вивчення.
Вивчення італійської чи російської ніхто не обмежує. І окрім третьої мови може бути ще четверта, п'ята ...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Ви не згодні? Вважаєте, що українці - суціль управлінські грамотний народ?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- DSMechanic
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 22 березня 2018, 13:58
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Це факт.
Динаміка вирішує. Такий твариний світ.
Хто заважав Китаю з його начебто багатотисячною до-біблійною історією показати мастер-клас європейцям з керування? А японцям хто заважав - вони взагалі на отсровах жили і їх ніхто не чіпав. А індіанців при втогненні білих більше хвилювало як вони між собою воюють, ніж те що білі щось у них відберуть.
Тим більше араби. який клас вони показують зараз? Хоча до мусульманства були досить просунуті.
А Союз просто знищив власну країну. Не просто відсутність конкуренції. Покараням за конкуренцію, чим призвів людей до пасивного стану на покоління. У комуністів було пів-світу. Як приписують комусь з амерів фразу - ну захопите весь світ - зерно де купувати будете? Чомусь у комуністів перша ж ідея - винищити "не таких", в результаті - мають повну дерадацію країни.
А так - треба формулювати мету і методи протидії тим кому це не підходить. Можно розписати красиву "комуну" - але як це буде діяти в межах країни і світу. У амерів є закриті анклави всяких сектантів які живуть по своїм законам. Але і це держава їм забезпечує таке спокійне життя - як не втручанням, так і контролем щоб ніхто інший не втрутився.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
І що? Якої матері англійська має стати державною?M_M писав: ↑Не можна порівнювати мови, побудовані на різних концепціях. Мова може бути кращою за іншу для конкретної справи. Деякі англійскі мовні сполучення ніяк не можуть бути перекладені українською, бо нема еквівалентів. Аналогічно й у зворотньому напрямі.
Нас може цікавити наявність технічної документації, або міжнародне спілкування, або спілкування з конкретною державою. Або історія. Або ще щось. Вибір буде зроблений відповідно до цілі.
Варіант Данилюка - українська для душі та англійська для міжнародного спілкування.
Візьмемо, наприклад, вікі. 6 млн статей англійською, 2.4 німецькою, 2.2 французською.
По 1.6 італійською, іспанською та російською. Українською - 0.8.
Але окрім кількості статей є ще кількість інформацвї у статтях. Часто українські статті містять набагато більше корисної інформації за російську версію. Але англійські зазвичай мають велику перевагу, якщо мова не про щось локальне, цікаве тільки для мешканців .колишнього чічічіпі. Тому якщо мені щось справді цікаво, читаю всі три версії. Це як мінімум три погляди на подію чи предмет, а також чи не втричі більше посилань на подальше вивчення.
Вивчення італійської чи російської ніхто не обмежує. І окрім третьої мови може бути ще четверта, п'ята ...


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Китайці й японці льогко наздоганяють і переганяють. І подивимося через десяток-другий років на розклАди, якщо доживемо, звичайно.DSMechanic писав: ↑Це факт.
Динаміка вирішує. Такий твариний світ.
Хто заважав Китаю з його начебто багатотисячною до-біблійною історією показати мастер-клас європейцям з керування? А японцям хто заважав - вони взагалі на отсровах жили і їх ніхто не чіпав. А індіанців при втогненні білих більше хвилювало як вони між собою воюють, ніж те що білі щось у них відберуть.
Тим більше араби. який клас вони показують зараз? Хоча до мусульманства були досить просунуті.
А Союз просто знищив власну країну. Не просто відсутність конкуренції. Покараням за конкуренцію, чим призвів людей до пасивного стану на покоління. У комуністів було пів-світу. Як приписують комусь з амерів фразу - ну захопите весь світ - зерно де купувати будете? Чомусь у комуністів перша ж ідея - винищити "не таких", в результаті - мають повну дерадацію країни.
А так - треба формулювати мету і методи протидії тим кому це не підходить. Можно розписати красиву "комуну" - але як це буде діяти в межах країни і світу. У амерів є закриті анклави всяких сектантів які живуть по своїм законам. Але і це держава їм забезпечує таке спокійне життя - як не втручанням, так і контролем щоб ніхто інший не втрутився.
Щодо абсолютизації конкуренції - це дурь, при чому спеціально зконструйована імперіями для колоній. Це теж було б очевидно, якби не рукотворна катастрофа освіти й всього іншого.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Помиляєтесь. Вкрасти можна тільки те, що є в наявності. Хоча в наявності є трохи більше ніж виробляє країна, межі існують. Але це зовсім не єдина проблема крадійства. Вкрадене ще треба якось зберегти. А ще згадана конкуренція поміж крадіями.
Зрозумілою для Вас мовою: концепція Дикого Заходу - красти в багатих вигідніше, ніж красти у бідних. Подумайте над цим.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Брехня! Обікраденого ще можна загнати у борг, причому нічим не обмежений, чому Біблія "обраних" і вчить тисячі років. І на сьогодні весь світ у таких боргах, і "криза" саме в тому, що не знають що далі робити.M_M писав: ↑Помиляєтесь. Вкрасти можна тільки те, що є в наявності. Хоча в наявності є трохи більше ніж виробляє країна, межі існують. Але це зовсім не єдина проблема крадійства. Вкрадене ще треба якось зберегти. А ще згадана конкуренція поміж крадіями.
Зрозумілою для Вас мовою: концепція Дикого Заходу - красти в багатих вигідніше, ніж красти у бідних. Подумайте над цим.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Для когось конкуренція взагалі - дурь, мозок просто не сприймає незрозуміле. Іноді до терміну навішують ярлика, що ніяким чином не ліпиться. А для когось це варіант народного вислову "під лежачий камінь вода не тече". А ще це наслідок законів природи (фізика, біологія, соціологія, психологія і таке інше).
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Ах, ну да ну да! Як же я міг помилитися!
Обьязатєльний - це ж зовсім не державний! Ну куди ж нам, ПТУшникам...


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
А в сім'ї конкуренція - то добре?M_M писав: ↑Для когось конкуренція взагалі - дурь, мозок просто не сприймає незрозуміле. Іноді до терміну навішують ярлика, що ніяким чином не ліпиться. А для когось це варіант народного вислову "під лежачий камінь вода не тече". А ще це наслідок законів природи (фізика, біологія, соціологія, психологія і таке інше).


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Аваков допоможе. Якщо єсть що забрати.
"Криза" ж в тому, що ЗАКЛАДЕНИЙ уже практично весь світ, уже немає під що брати чергові кредити. І віддавати нічим. Ті гроші, котрими уряди намагаюцця "залити" "кризу", дуже швидко опиняцця у руках все тих же лихварів, борги ж нікуди не подінуцця. І, як мені здаєцця, довівши біблійні заповіти до логічного завершення, пейсаті пацани не дуже розуміють, що із своєю "перемогою" тепер робити. Бо обікрадені не дуже горять бажанням працювати на нових "хазяїв світу".


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
А, ну-ну. Успіхів!


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Так про це й мова. Тобто про наявність ліміту, який Ви вперто заперечуєте. І про такий ліміт відомо усім фінансовим закладам.
Тому, якщо до банку завітає умовний пан главспець, та попрохає умовний мільйон гривень у борг, йому скоріше за все гроші дадуть. А от якщо умовний пан Sintez попрохає умовні десять тисяч, йому відмовлять, бо навряд чи віддасть. Бо про фінансові можливості обох банки знають більше ніж вони самі.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Це, як той кіноперосонаж казав, дивлячись як попросити.M_M писав: ↑Так про це й мова. Тобто про наявність ліміту, який Ви вперто заперечуєте. І про такий ліміт відомо усім фінансовим закладам.
Тому, якщо до банку завітає умовний пан главспець, та попрохає умовний мільйон гривень у борг, йому скоріше за все гроші дадуть. А от якщо умовний пан Sintez попрохає умовні десять тисяч, йому відмовлять, бо навряд чи віддасть. Бо про фінансові можливості обох банки знають більше ніж вони самі.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!