українські дороги
Re: українські дороги
Отец Солдата
@uspenovka19632
15 мин.15 минут назад
Какие дороги?!Жебривский ремонтирует скверы,парки,спорт и детплощадки,школы опорные-
и всё это с коэффициентом МИНИМУМ 3.Также -и отрезки дорог фирмами Трухи,кот-е уже
(осенью ремонт!!(пришли в негодность.Ск-ко авто разбито,людей погибло-ХТО то считал?
!Мародёры счит лишь БАБЛО.
- Telecaster
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 02 квітня 2018, 18:35
Re: українські дороги
Our society is run by insane people for insane objectives (с)John Lennon
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
ЗЛО - это отсутствие сострадания (с) Anima-2019
Re: українські дороги
здав сьогодні квартиру турку, який приїхав дорогу будувати
він інженер електроніки, буде наладку асфальтного і бетонного заводу робити.
вигравши тенедер турки зразу на місці пересувні заводи монтують. Звичайно, що якість буде значно вище, ніж наші хз звідки асфальт везуть і поки довозять, він уже холодний
він інженер електроніки, буде наладку асфальтного і бетонного заводу робити.
вигравши тенедер турки зразу на місці пересувні заводи монтують. Звичайно, що якість буде значно вище, ніж наші хз звідки асфальт везуть і поки довозять, він уже холодний
Re: українські дороги
Справа не в холодному, а в якості, пропорції компонентів. Асфальт є типовим композитним матеріалом, його міцність, витривалість, стійкість до витирання - залежать від співвідношення в складі в'язкої основи, бітуму, і наповнювачів. Далі просто, бітум дорогий, практично, за ціною нафти на біржі, а наповнювачі - дешеві.OldBoy писав: ↑ здав сьогодні квартиру турку, який приїхав дорогу будувати
він інженер електроніки, буде наладку асфальтного і бетонного заводу робити.
вигравши тенедер турки зразу на місці пересувні заводи монтують. Звичайно, що якість буде значно вище, ніж наші хз звідки асфальт везуть і поки довозять, він уже холодний
Крім того, при будівництві дороги велике значення має добре, правильно зроблена, жорстка основа. Але вона буде під шарами асфальту, і на її правильності можна сильно зекономити.
Коротше, у нас при будівництві доріг працюють не стільки технології витримування якості, як технології розкрадання. Це робиться десятиліттями, і жодних здвигів нема, бо потоки грошей поділені між усіма зацікавленими. Щоб змінити будівництво крадійства на будівництво доріг - треба міняти владу, бо без її відома, благословіння і дієвої участі подібне масштабне крадійство було би неможливе.
Турки є ерзацем вирішення проблеми. Бо дороги потрібні, в деяких місцях, і владі також, а не вкрасти вона не може, і сама це знає. Наша держава поступово стає все більше схожа на хворого, який втрачає спроможність сам себе обслуговувати в побуті, і наймає за гроші когось, сходити в магазин, принести води, тощо.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: українські дороги
а ось із Казахстану фото


- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7869
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: українські дороги
Нанотехнології: Як український заробітчанин навчив італійців укладати асфальт у калюжі


СпойлерРозкрити
Мирон Стихарчук із Рівного, який виїхав в на заробітки в Італію, навчив місцеві дорожні служби ремонтувати ями у період дощів.
Один із учасників Facebook-спільноти “Українці в Італії” Олесь Чорноткач розмістив двохвилинне відео із роботою італійських шляховиків. На записі видно, як працівники висипають асфальт у калюжі.
Дискусія українських заробітчан під цим відео показала, що подібну практику вони бачать тепер по всій Італії. Особливо у сезон дощів.
Асфальт для латання та вирівнювання калюж розвозять в мішках. Усі такі роботи в Римі проводяться у присутності поліцейського. Вважається добрим знаком, якщо правоохоронець у шкіряних чоботях попередньо помиє в калюжі ноги і вкаже шляховикам — найглибшу яму. Мерія Риму платить великі штрафи автомобілістам, які провалюються у вибоїни, залиті водою, та шкодять свої авто.
Мирон Стихарчук, який працював у римському комунальному управлінні, на ламаній італійській пояснив своєму бригадиру, що знає секретний інгредієнт цементно-фіскальної суміші. Він дозволяє скріплювати асфальтобетон навіть в калюжі. Цю суміш розробили науковці Водного Інституту у Рівному ще, начебто, за часів СРСР. Він зміг приготувати аналогічну суміш безпосередньо у Римі. Відтоді вона швидко поширилась по всій Італії.
Один із учасників Facebook-спільноти “Українці в Італії” Олесь Чорноткач розмістив двохвилинне відео із роботою італійських шляховиків. На записі видно, як працівники висипають асфальт у калюжі.
Дискусія українських заробітчан під цим відео показала, що подібну практику вони бачать тепер по всій Італії. Особливо у сезон дощів.
Асфальт для латання та вирівнювання калюж розвозять в мішках. Усі такі роботи в Римі проводяться у присутності поліцейського. Вважається добрим знаком, якщо правоохоронець у шкіряних чоботях попередньо помиє в калюжі ноги і вкаже шляховикам — найглибшу яму. Мерія Риму платить великі штрафи автомобілістам, які провалюються у вибоїни, залиті водою, та шкодять свої авто.
Мирон Стихарчук, який працював у римському комунальному управлінні, на ламаній італійській пояснив своєму бригадиру, що знає секретний інгредієнт цементно-фіскальної суміші. Він дозволяє скріплювати асфальтобетон навіть в калюжі. Цю суміш розробили науковці Водного Інституту у Рівному ще, начебто, за часів СРСР. Він зміг приготувати аналогічну суміш безпосередньо у Римі. Відтоді вона швидко поширилась по всій Італії.
- Babasha
- Штучний інтелект
- Повідомлень: 3653
- З нами з: 25 березня 2018, 16:41
- Звідки: Донецк, гостиница "Цирк", бар "Арена"
Re: українські дороги
А зачем нам дороги?
В Украине снизилось автопроизводство более чем на 10% за месяц
Далее яркая статистика по ссылке https://m.ostro.org/general/society/news/547367/
В Украине снизилось автопроизводство более чем на 10% за месяц
Далее яркая статистика по ссылке https://m.ostro.org/general/society/news/547367/
Устоявшаяся форма государственности — политический кризис.
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7869
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
- Babasha
- Штучний інтелект
- Повідомлень: 3653
- З нами з: 25 березня 2018, 16:41
- Звідки: Донецк, гостиница "Цирк", бар "Арена"
Re: українські дороги
Что такое государственный протекционизм и история японского автопрома знаешь? Неее... таки дел не будет пока население по прежнему будет хотеть жить "как в цивилизованном мире")))Pestilence писав: ↑Для евроблях. Я никогда не куплю здесь новое авто, из принципа. Если уж переплачивать, то за качество, а не за консервные банки.
Устоявшаяся форма государственности — политический кризис.
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7869
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: українські дороги
У нас он был больше 20 лет и ни на что кроме тварий...таврий, пардон, мы не спромоглыся, зато васадзы покупают в польшах автозаводы. Вот и весь протекционизм...а ты...Япония!

