Вы мне сделали день! Это в какой школе дают такие знания?!
Фізики-дисиденти атакують
Re: ковід-дисиденти атакують
Літій занадто дорогий. У гібридах, до речі, саме літій і використовують. Там постійний заряд-розряд, звичачні кислотні здихають за сезон. Та й вага має значення.
Re: ковід-дисиденти атакують
У Вас машина есть? Там кислотный терпит заряд-разряд в любых комбинациях, (кроме глубокого разряда на длительное время), по много лет. Без проблем.
Re: ковід-дисиденти атакують
Та нє. Фізика, 7-й клас. Закон збереження енергії. Загальний. Електрична енергія, механічна, теплова. Якщо не вмієте застосовувати - це ознака труднощів засвоєння матеріалу.
Re: ковід-дисиденти атакують
ну?! И куда ето притулить к аккумулятору и зарядному устройству?
Воткните кетайскую зарядку в розетку, пощупайте - холодная, поцепите телефон, пока он будет заряжаться, будет тёплой, когда закончит, опять - холодная...
И чей КПД её греет...
Re: ковід-дисиденти атакують
У мене є й купа дохлих акумуляторів. Якщо машина справна, заводиться з півоберту. Якщо заводити треба двічі на день,то акк може прожити декілька років. А якщо поїздки з великою кількістю зупинок, може й півроку не протягнути. У мене у середньому живуть років п'ять, і що?
Як джерело постійного нічного живлення (на соняшній електростанції), вони працюють ввд півроку (інтенсивна експлуатація) до двох (помірна, розряд на 30...40 відсотків). Тут вони корисні хіба що у якості резервного живлення, це коли електрику вимикають пару раз на місяць.
Re: ковід-дисиденти атакують
ну, впечатление, что Вы просто не понимаете принцип и особенности работы, в данном случае кислотного!
Коротко: если обеспечить ему оптимальный режим: т.е., можно юзать как угодно, но не оставлять разряженным надолго, то он - практически неубиваем.
Но, при коротких поездках и длительных простоях машинки, нормального заряда нет, на холостых оборотах зарядить полностью тоже невозможно, хоть сутки крути.
Вот и весь «секрет».
Re: ковід-дисиденти атакують
оба-на! Чем дальше в лес, тем толще партизаны. Ето Вы о чём, о КПД аккумулятора или зарядного устройства?
Действительно, зарядка преобразовывает переменку в постоянный ток с потерями, которые выражаются в т.ч. в тепло, но в зависимости от нагрузки. Нет нагрузки (акк.не подключен или уже заряжен), нет и нагрева!
Не, ну если примитивно, без защиты, то пихая заряд в уже полностью заряженный акк., то будет греться и зарядка и акк., и даже булькать («кипеть»), если он кислотный!
Re: ковід-дисиденти атакують
это называется «буферный режим», не очень хорошо для акк., но если к этому периодически глубокий разряд и сразу полный заряд, то самое оно!
Re: ковід-дисиденти атакують
Це роблять майже усі блоки резервного живлення. А ще - іноді такий цикл співпадає зі зникненням мережевої електрики. Зі заздалегідь відомим фейлом. Це стосується саме свинцевих акумуляторів. А зараз все більше літій-іонних, їм такі цикли не потрібні.
Все ж таки, де Ви бачили згадані 50 відсотків КПД?
Re: ковід-дисиденти атакують
а есть иные данные?M_M писав: ↑Це роблять майже усі блоки резервного живлення. А ще - іноді такий цикл співпадає зі зникненням мережевої електрики. Зі заздалегідь відомим фейлом. Це стосується саме свинцевих акумуляторів. А зараз все більше літій-іонних, їм такі цикли не потрібні.
Все ж таки, де Ви бачили згадані 50 відсотків КПД?
Re: ковід-дисиденти атакують
- DSMechanic
- Повідомлень: 3355
- З нами з: 22 березня 2018, 13:58
Re: ковід-дисиденти атакують
по ссылке:
ЗЫ: На всякий случай уточняю: здесь речь идет о потерях только в самом аккумуляторе, без учета потерь в электронике (например, контроллер заряда)! Суммарные потери, естественно, всегда будут больше.
ну?! и сколько? Процитировать Вашу фигню про КПД и нагрев того и сего?
Re: ковід-дисиденти атакують
Ось дешевий (тобто не рекордний) чіп від TI:
https://www.ti.com/lit/gpn/bq25790
Вивчайте.
Коли опануєте доповісте наскільки ККД відрізняється від 50%