главспец писав: ↑
и какое отношение имеет КПД устройства к возможному перегреву?!
Я й кажу, що Ви ні вухом, ні рилом у темі.
Беремо, наприклад, автомобільний акумулятор, Ви ж їх начебто гарно знаєте. Наприклад, 70 А*г. Зарядний ток 7 А.
Якщо Тобто потужність, що споживає акумулятор дорівнює 7*12 = 84 вт (насправді трохи більше, але для оцінки ситуації це неважливо). Якщо ККД дорівнює 95% (це звичайний для сучасних приладів коефіцієнт), зарядка гріє повітря потужністю 84*0.05 = 4.2 вт, тобто вона ледь тепла. Якщо припустити ККД 50%, то ця потужність дорівнює вищезгаданим 84 вт. Тобто потрібен радіатор з кулером. і все одно зарядка має бути гарячою. Але ж у широко поширених автомобільних зарядках нема кулерів з радіаторами, І вони не гріються. Чому?
Почнемо спочатку.
главспец писав: ↑
DSMechanic писав: ↑
Ще й розвиток електромобілів,
які не використовують нафту що ще тоді призвело до падіння цін на неї.
а заряжают они аккумуляторы э/э, которая откуда?! Не от сжигания угля и мазута на теплоэнергостанциях?
п.с. и ещё дополнительный цикл преобразования:
в Ваш моб.телефон необходимо закачать 2 А/ч, для того чтобы использовать 1! КПД такой. Примерно.
Об этом производители аккумуляторов не пишут. Почему-то...
Доводити будете?
Чи просто тихо визнаєте, що ляпнули дурню, та закінчимо?