До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Оскільки з боку малозрозумілої структури, котра іменує себе "урядом", продовжуюцця спроби присвоїти українські дороги й потім здати їх іноземцям у "концесію", з метою наступного здирання оплати із проїжжих, звертаю увагу на те, що ніяких прав власності на народне добро шахраї-клоуни не мають, відповідно іноземці, якщо матимуть безумство грати із шахраями у цю гру, по факту стануть співучасниками злочину, а саме зкупщиками краденого й дорожними розбійниками, відповідно все вкрадене й присвоєне шахрайським шляхом буде відібране й повернене власникові, а саме - Народу України. Не кажіть потім, що вас не попереджали.
Щодо того, що так же само розглядатимецця антиконситуційний "продаж" землі, я вже писав раніше.
Щодо того, що так же само розглядатимецця антиконситуційний "продаж" землі, я вже писав раніше.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
якшо цей маразм втілиться у життя - на цій країні можна буде остаточно ставити крапку
нєдолго мучаться старушкам...
- Babasha
- Штучний інтелект
- Повідомлень: 3560
- З нами з: 25 березня 2018, 16:41
- Звідки: Донецк, гостиница "Цирк", бар "Арена"
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Инвесторы тревожно заплакали и покинули наш форум)))
А не... вон один еще есть
А не... вон один еще есть
Устоявшаяся форма государственности — политический кризис.
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Хуцпа чистої води, відповідно чуваки роблять вигляд що Бога за бороду вхопили.Кому дозволять безкоштовно їздити платними дорогами (СПИСОК)
5 січня Уряд затвердив Порядок безоплатного проїзду автомобільними дорогами, побудованими на умовах концесії (державно-приватного партнерства).
Безоплатний проїзд концесійними автошляхами дозволяється:
транспортним засобам, що належать фізичним особам, фізичним особам-підприємцям, юридичним особам усіх форм власності та використовуються ними у разі виникнення стихійного лиха, катастрофи, епідемії, епізоотії (широкого поширення заразної хвороби тварин за короткий проміжок часу, – Ред.) протягом періоду їхньої дії на підставі звернення вказаних осіб до концесіонера;
транспортним засобам, що використовуються органами державної влади, підрозділами Міноборони, Держприкордонслужби, Нацгвардії, Нацполіції, ДСНС та швидкої медичної допомоги на умовах, визначених концесіонером згідно з концесійним договором;
додатковим категоріям ТЗ згідно з концесійним договором.
Читайте: Україна піднялася у міжнародному рейтингу якості доріг на 20 позицій
Крім того, Порядок передбачає відшкодування концесіонеру (юридичній особі) за період безоплатного проїзду під час стихійного лиха, катастрофи, епідемії чи епізоотії.
Концесія – форма державно-приватного партнерства, за умовами якого держава надає юридичній особі право нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт чи технічне переоснащення об’єкта державної власності.
23 грудня Кабмін затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автодорогою загального користування.
Ставка плати за кожен кілометр відстані на такій дорозі становить:
для мотоциклів із причепом (коляскою) і без нього, а також легкових автомобілів – €0,023 (0,79 грн);
для легкових автомобілів із причепом, мікроавтобусів (до 10 посадкових місць разом із водієм), вантажних автомобілів (до 3,5 т) – €0,023 (0,79 грн);
для вантажних автомобілів (від 3,5 до 12 т), автопоїздів (до 12 т), автобусів (від 10 до 29 посадкових місць; щонайбільше 12 т) – €0,045 (1,5 грн);
для вантажних автомобілів й автопоїздів (понад 12 т), автобусів (від 29 посадкових місць; понад 12 т) – €0,133 (4,55 грн).
На яких дорогах реалізують державно-приватне партнерство:
Харків –Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Концесія – форма державно-приватного партнерства, за умовами якого держава надає юридичній особі право нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт чи технічне переоснащення об’єкта державної власності.«Наприкінці минулого року Уряд дав «зелене світло» та правові підстави для реалізації перспективних проєктів державно-приватного партнерства у дорожній галузі, затвердивши максимальний розмір плати за разовий проїзд автошляхами, побудованими на умовах концесії.
Херсон – Миколаїв (М-14)-дорога уже раздолбана,инфраструктури как в Европе нет,придорожние кафе и азс -сервис совковий.Ну и в чем проблема?Инвестор вложит свои деньги,будет создавать сервис,следить за сохранностью дороги и пополнять бюджет на пару с государством,потому что концессию дают -державно-приватне партнерство.На яких дорогах реалізують державно-приватне партнерство:
Харків –Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).
Львівщину та Луганщину об’єднають магістраллю М-30
Укравтодор має намір Львівську і Луганську області з’єднати єдиною магістраллю, загальною довжиною 1 392,3 км.
Новий маршрут М-30 Стрий – Ізварине об’єднає дві дороги міжнародного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка та М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине.
Назва траси – М-30 – буде приурочена до 30-річчя Незалежності України.
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
У нас только єти дороги?других нет? езжай по бесплатним.Харків –Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль – Полтава (М-03);
Херсон – Миколаїв (М-14);
Київ – Житомир – Рівне (М-06);
Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Дуррчку включаємо? Чи реально кеби не вистачає, щоб зрозуміти? Проблема у тому, що бандити намагаюцця вкрасти народне добро - а саме автомобільні дороги, й примусити народ регулярно сплачувати мзду стаціонарному бандитові за користування СВОЇМ майном. Для фрось ноу проблем? Буває. Але, слава Богу, не всі такі.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Давайте не будемо вказувати куди кому їжжать? А то я в дуже далеку путь пошлю.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Пока вижу что твой дурачок включен на полную.Дуррчку включаємо?
Когда ездила по Европе в 2017,рядом с платними автобанами били бесплатние дороги.Для фрось ноу проблем?
Ну когда мозгов своих не хватает,то так и делают.А то я в дуже далеку путь пошлю.
Востаннє редагувалось 18 січня 2021, 10:33 користувачем Фрося, всього редагувалось 1 раз.
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
«Укрзалізниця» шукає інвестора для проєкту швидкісного сполучення Києва зі Львовом
https://is.gd/nlB0Hu #львів #варта1 #lviv
вот блин,Sintez всех инвесторов распугает..
https://is.gd/nlB0Hu #львів #варта1 #lviv
вот блин,Sintez всех инвесторов распугает..
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Може все таки "были"? Так для "непонятливих" поясню - НІХТО не будуватиме НОВИХ доріг. Мова йде про ВВЕДЕННЯ ПОБОРІВ за проїзд ІСНУЮЧИМИ. При чому немає жодних сумнівів що "інвесторами" намагаюцця виступити офшори, за котрими без всякого напрягу можна розгледіти ті ж осоружні бандицькі пики, що й всюди в Україні - в енергетиці, комуналці етк. Ферштейн? Чи на мигах продублювати?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Абсолютно. Тип буде таким же, як і у "приватизації".
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Укрзалізницю вони вже майже добили, і звичайно ж намагаюцця теж "заінвестирувати". Але українці вже навчилися їздити й без неї. Непорядок, а хто банди годуватиме? Тому намагаюцця узаконити середньовічні "рогатки" на дорогах.Фрося писав: ↑ «Укрзалізниця» шукає інвестора для проєкту швидкісного сполучення Києва зі Львовом
https://is.gd/nlB0Hu #львів #варта1 #lviv
вот блин,Sintez всех инвесторов распугает..
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7627
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
- Внучек, как зовут того немца, от которого я так схожу с ума? - Альцгеймер, бабушка, Альцгеймер.
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
кста, ты бы и МВФ заодно предупредил бы!Sintez писав: ↑ Оскільки з боку малозрозумілої структури, котра іменує себе "урядом", продовжуюцця спроби присвоїти українські дороги й потім здати їх іноземцям у "концесію", з метою наступного здирання оплати із проїжжих, звертаю увагу на те, що ніяких прав власності на народне добро шахраї-клоуни не мають, відповідно іноземці, якщо матимуть безумство грати із шахраями у цю гру, по факту стануть співучасниками злочину, а саме зкупщиками краденого й дорожними розбійниками, відповідно все вкрадене й присвоєне шахрайським шляхом буде відібране й повернене власникові, а саме - Народу України. Не кажіть потім, що вас не попереджали.
Щодо того, що так же само розглядатимецця антиконситуційний "продаж" землі, я вже писав раніше.
п.с.
а в остальном, ну нафига мне целая дорога в концессию? Я возьму в аренду перекрёсток.
Re: До уваги іноземців й інших потенційних "інвесторів".
Фрось, а ты понимаешь смысль слова «инвестор»? Это не благодетель, не меценат, не спонсор...Фрося писав: ↑ «Укрзалізниця» шукає інвестора для проєкту швидкісного сполучення Києва зі Львовом
https://is.gd/nlB0Hu #львів #варта1 #lviv
вот блин,Sintez всех инвесторов распугает..
Вот если тебе, на твоей земле нужен дом, ты инвестора будешь искать или кредитора? Подумай!