Саміт Україна – Європейський Союз.
Саміт Україна – Європейський Союз.
12 жовтня у Києві відбудеться двадцять третій Саміт Україна – Європейський Союз.
Подробиці: https://bit.ly/3mGmMxe
Президент України Володимир Зеленський головуватиме на 23-му саміті Україна – Європейський Союз, який відбудеться 12 жовтня в Києві
Подробиці: https://bit.ly/3mGmMxe
Президент України Володимир Зеленський головуватиме на 23-му саміті Україна – Європейський Союз, який відбудеться 12 жовтня в Києві
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Президент Європейської Ради Шарль Мішель відвідав меморіальний центр Гол...
через @YouTube
через @YouTube
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Европейский союз запустит инвестиционный пакет для Украины размером в 6,5 млрд евро. План в рамках сотрудничества со странами Восточного партнерства будет подкреплен программой грантов и банковских гарантий.
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
У Києві у вівторок відбудеться саміт Україна-ЄС: підпишуть "відкрите небо" та інші угоди
https://eurointegration.com.ua/news/2021/10/12/7128899/

https://eurointegration.com.ua/news/2021/10/12/7128899/
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Востаннє редагувалось 12 жовтня 2021, 16:48 користувачем Фрося, всього редагувалось 1 раз.
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Україна та ЄС підписали угоди про спільний авіапростір: що це означає для українців
Україна і Європейський союз підписали угоду про єдиний авіаційний простір. Тепер наша країна отримає право призначати свої авіакомпанії для польотів в будь-які країни-члени ЄС.
Історичну угоду підписали під час саміту Україна – ЄС, який стартував 12 жовтня у Києві.
Документ підписали прем'єр-міністр України Денис Шмигаль і верховний представник Європейського Союзу з питань закордонних справ і політики безпеки Жозеп Боррель.
Що передбачає угода
Згідно з договором, будь-яка країна Євросоюзу зможе призначати будь-якого європейського перевізника для виконання рейсів в Україну. Крім того, європейські перевізники отримують право літати на внутрішніх українських рейсах.
Зверніть увагу! Зараз внутрішні рейси здійснюють лише українські компанії. Вони встановлюють ціну на квитки та конкурують між собою. Однак, коли в Україну увійдуть міжнародні лоукостери, наші авіакомпанії будуть змушені конкурувати ще й з ними. А це означає більш вигідні та доступні пропозиції для українців.
Україна і Європейський союз підписали угоду про єдиний авіаційний простір. Тепер наша країна отримає право призначати свої авіакомпанії для польотів в будь-які країни-члени ЄС.
Історичну угоду підписали під час саміту Україна – ЄС, який стартував 12 жовтня у Києві.
Документ підписали прем'єр-міністр України Денис Шмигаль і верховний представник Європейського Союзу з питань закордонних справ і політики безпеки Жозеп Боррель.
Що передбачає угода
Згідно з договором, будь-яка країна Євросоюзу зможе призначати будь-якого європейського перевізника для виконання рейсів в Україну. Крім того, європейські перевізники отримують право літати на внутрішніх українських рейсах.
Зверніть увагу! Зараз внутрішні рейси здійснюють лише українські компанії. Вони встановлюють ціну на квитки та конкурують між собою. Однак, коли в Україну увійдуть міжнародні лоукостери, наші авіакомпанії будуть змушені конкурувати ще й з ними. А це означає більш вигідні та доступні пропозиції для українців.
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
а наоборот, не? Сможет укр.перевизник обслуживать внутренние рейсы в Европе? Случайно забыли...
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
не, их впустили. Нам такого права не дали. Поэтому и развивать своего внутреннего перевозчика будет некому.
Видишь ли, нормальный договор обычно предусматриает: вы у нас, а мы у вас, ну если сможем и захотим!
А в одностороннем порядке - это только с недоразвитыми туземцами.
Пэрэмога, говоришь?!
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Александр Кубраков
4 мин. ·
Сьогодні Україна та ЄС підписали Угоду про Спільний авіаційний простір
20-річні перемовини нарешті завершились конкретним результатом, що дозволить посилити економічне, соціальне й інфраструктурне партнерство України та Європейського Союзу вже у найближчій перспективі.
Угода передбачає поступову адаптацію українського законодавства до вимог та стандартів ЄС, впровадження єдиних стандартів з безпеки польотів, модернізації українських аеропортів, оновлення українськими перевізниками парку повітряних суден.
У цілому, Україна бере на себе зобов’язання імплементувати до національного законодавства положення 54 регламентів та 6 директив ЄС.
Уже зараз український ринок авіаперевезень відкриває для себе можливості для розширення географії та інтенсивності польотів, здешевлення вартості послуг та зростання конкурентоспроможності України на світовому авіаринку.
Важливо, що йдеться не лише про пасажирські, але й вантажні та поштові перевезення. Особливо критичним для нас залишається питання визнання ЄС української системи сертифікації повітряних суден.
Нагадаю, що Україна — держава з доступом до повного циклу створення авіаційної техніки, зокрема і вантажних літаків. Враховуючи плани Великого будівництва щодо розбудови в Україні авіапромисловості, визнання ЄС сертифікатів для української продукції — зокрема і ДП «Антонов» — залишається пріоритетним.
Україна розпочала масштабну програму модернізації та будівництва регіональних аеропортів. У планах — модернізація Міжнародного аеропорту «Бориспіль» в один із найпотужніших авіахабів Східної Європи.
Підписання Угоди про Спільний авіаційний простір дозволить України посилити системний ефект від інвестицій в інфраструктуру, а у довгостроковій перспективі — перетворити країну в один із ключових промислових і транспортних хабів Європи.
Дякую усім нашим партнерам, завдяки яким ми зробили ще один крок до євроінтеграції у галузі інфраструктури. Подальші кроки співпраці обговорили разом з Філіпом Корнелісом, Директором Авіаційного Директората Генерального Директорату з мобільності та транспорту Європейської Комісії на зустрічі в
4 мин. ·
Сьогодні Україна та ЄС підписали Угоду про Спільний авіаційний простір
20-річні перемовини нарешті завершились конкретним результатом, що дозволить посилити економічне, соціальне й інфраструктурне партнерство України та Європейського Союзу вже у найближчій перспективі.
Угода передбачає поступову адаптацію українського законодавства до вимог та стандартів ЄС, впровадження єдиних стандартів з безпеки польотів, модернізації українських аеропортів, оновлення українськими перевізниками парку повітряних суден.
У цілому, Україна бере на себе зобов’язання імплементувати до національного законодавства положення 54 регламентів та 6 директив ЄС.
Уже зараз український ринок авіаперевезень відкриває для себе можливості для розширення географії та інтенсивності польотів, здешевлення вартості послуг та зростання конкурентоспроможності України на світовому авіаринку.
Важливо, що йдеться не лише про пасажирські, але й вантажні та поштові перевезення. Особливо критичним для нас залишається питання визнання ЄС української системи сертифікації повітряних суден.
Нагадаю, що Україна — держава з доступом до повного циклу створення авіаційної техніки, зокрема і вантажних літаків. Враховуючи плани Великого будівництва щодо розбудови в Україні авіапромисловості, визнання ЄС сертифікатів для української продукції — зокрема і ДП «Антонов» — залишається пріоритетним.
Україна розпочала масштабну програму модернізації та будівництва регіональних аеропортів. У планах — модернізація Міжнародного аеропорту «Бориспіль» в один із найпотужніших авіахабів Східної Європи.
Підписання Угоди про Спільний авіаційний простір дозволить України посилити системний ефект від інвестицій в інфраструктуру, а у довгостроковій перспективі — перетворити країну в один із ключових промислових і транспортних хабів Європи.
Дякую усім нашим партнерам, завдяки яким ми зробили ще один крок до євроінтеграції у галузі інфраструктури. Подальші кроки співпраці обговорили разом з Філіпом Корнелісом, Директором Авіаційного Директората Генерального Директорату з мобільності та транспорту Європейської Комісії на зустрічі в
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
бинго, Фрося! Не во всех правах... А почему?
Мы недостойны?
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Офіс Президента
@APUkraine
Україна повинна бути енергонезалежною, тому за підтримки Європейського Союзу в нашій країні запроваджуватимуть велику програму з енергомодернізації.
Детальніше: https://bit.ly/2YEI5HL
@APUkraine
Україна повинна бути енергонезалежною, тому за підтримки Європейського Союзу в нашій країні запроваджуватимуть велику програму з енергомодернізації.
Детальніше: https://bit.ly/2YEI5HL
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Итоги саммита

Ігор Жовква: 23-й Саміт Україна – ЄС був одним із найуспішніших за історію відносин нашої держави з Євросоюзом.
Детальніше: https://bit.ly/3DAtsDX
Natalia Yashin
@YashinNatalia
·
19 ч
ЗЕЛЕНСКИЙ ВЫЖАЛ МАКСИМУМ
- текст совместного заявления в пользу Украины
- участие в программах "Горизонт Европа" и "Креативная Европа".
- соглашение об "открытом небе".
-600 млн евро, которые ЕС перечислит Украине
- поддержка Закона против олигархов, сделанная В ПИСЬМЕННОМ ВИДЕ
Востаннє редагувалось 13 жовтня 2021, 12:49 користувачем Фрося, всього редагувалось 1 раз.
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7869
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
Конечно перемога. А для кого эти все перевозки? Для авиакомпаний или для пассажиров? Ну и да, у нас хватает богатых людей, которые смогут преодолеть эти проблемы и развивать дело. Но условиях конкуренции, а не за счет обдирания пассажировглавспец писав: ↑ не, их впустили. Нам такого права не дали. Поэтому и развивать своего внутреннего перевозчика будет некому.
Видишь ли, нормальный договор обычно предусматриает: вы у нас, а мы у вас, ну если сможем и захотим!
А в одностороннем порядке - это только с недоразвитыми туземцами.
Пэрэмога, говоришь?!
Re: Саміт Україна – Європейський Союз.
ты не понял? Речь о внутрениих перевозках. Которых у нас практически нет. Какая "конкуренция"?Pestilence писав: ↑Конечно перемога. А для кого эти все перевозки? Для авиакомпаний или для пассажиров? Ну и да, у нас хватает богатых людей, которые смогут преодолеть эти проблемы и развивать дело. Но условиях конкуренции, а не за счет обдирания пассажировглавспец писав: ↑ не, их впустили. Нам такого права не дали. Поэтому и развивать своего внутреннего перевозчика будет некому.
Видишь ли, нормальный договор обычно предусматриает: вы у нас, а мы у вас, ну если сможем и захотим!
А в одностороннем порядке - это только с недоразвитыми туземцами.
Пэрэмога, говоришь?!
Заходит "европец", и начинает летать Херсон - Хацапетовка. Своими самолётами, своими экипажами.
Налоги, з/п, т/о - всё там, у него дома. Тут только билеты. По его расценкам. И его маркетинговой политике.
Всё же по договору. Мы "открыли небо". Своё. Без всяких ограничительных условий.
п.с.
но наибольший прикол: обутые-то лохи в восторге...
Типа, "лес-кругляк 2".