Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Наташа Влащенко вважає, що від опозиції, і опозиція у всьому винна! Нічого не зробили!
Знищений прошарок, зацікавлений у оптимізації державного механізму. І спроможний, хоча би, інтелектуально, формулювати план змін. І тепер - нікому і нічим.
Усе підсовування "молодих, нових літс", насправді, НМСД, робиться для того, щоб відсікти людську і інституційну пам'ять про якусь попередню, відносно розумну конструкцію держави, суспільства, і накинути новий, штучний конструктив, з Супрунихою, резиновою освітяншею, Сатановською в банківництві, патологічно брехливим і злодійкуватим придністровським маланцем на табуретці. І привчити до мислі, що це - норма, і так має бути. Всі Майдани були не революціями, а бунтами проти оцього привчання до неофеодалізму.
Нам щоразу підсовують на виборах людей без минулого, з прихованим або брудним минулим, без ідеології, якщо не зважати на грошолюбство, без партійності, непублічних, просто олігархічних пожиттєвих служок, яких ніхто не може передбачити, крім їхніх власників. Тільки ідиоти з довідкою можуть голосувати за таких, і ще сподіватися якихось покращень. Шеремет, за спробу з'ясування пєцикового минулого, розплатився життям, тож питання дуже серйозне.
І загальна ненависть укрполітикуму до "Батьківщини", НМСД, виникла саме на грунті того, що Юлька ніколи не уникатиме порівнянь зі стандартами радянської медицини, радянської освіти, тощо. З певним соціальним конструктом, його безумовною необхідністю. А оскільки укролігархат давно зробив економію на зарплаті і соцвитратах статтею заробітку - реакція буде, як на пряму спробу забрати гроші. Побіжно можна оцінити ступінь купленості олігархатом укрполітикуму, так, між іншим.
Знищений прошарок, зацікавлений у оптимізації державного механізму. І спроможний, хоча би, інтелектуально, формулювати план змін. І тепер - нікому і нічим.
Усе підсовування "молодих, нових літс", насправді, НМСД, робиться для того, щоб відсікти людську і інституційну пам'ять про якусь попередню, відносно розумну конструкцію держави, суспільства, і накинути новий, штучний конструктив, з Супрунихою, резиновою освітяншею, Сатановською в банківництві, патологічно брехливим і злодійкуватим придністровським маланцем на табуретці. І привчити до мислі, що це - норма, і так має бути. Всі Майдани були не революціями, а бунтами проти оцього привчання до неофеодалізму.
Нам щоразу підсовують на виборах людей без минулого, з прихованим або брудним минулим, без ідеології, якщо не зважати на грошолюбство, без партійності, непублічних, просто олігархічних пожиттєвих служок, яких ніхто не може передбачити, крім їхніх власників. Тільки ідиоти з довідкою можуть голосувати за таких, і ще сподіватися якихось покращень. Шеремет, за спробу з'ясування пєцикового минулого, розплатився життям, тож питання дуже серйозне.
І загальна ненависть укрполітикуму до "Батьківщини", НМСД, виникла саме на грунті того, що Юлька ніколи не уникатиме порівнянь зі стандартами радянської медицини, радянської освіти, тощо. З певним соціальним конструктом, його безумовною необхідністю. А оскільки укролігархат давно зробив економію на зарплаті і соцвитратах статтею заробітку - реакція буде, як на пряму спробу забрати гроші. Побіжно можна оцінити ступінь купленості олігархатом укрполітикуму, так, між іншим.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
І?.. Там ще дофіга реклами Гегеля як генія всіх времьон і народов... І шо? Що завадило совку переможно реалізувати на практиці всі ці ідеї? Може те, що до реальності вони настільки ж близькі, як ті принци?Перехожий писав: ↑ .......
.Ит депендз... Осилить принцев для этого недостаточно. Зато появляется ощущение, может ложное, что голова дана не только чтобы в нее кушать.
Это - в качестве заманухи.В лице государства перед нами выступает первая идеологическая сила над человеком. Общество создаёт себе орган для защиты своих общих интересов от внутренних и внешних нападений. Этот орган есть государственная власть. Едва возникнув, он приобретает самостоятельность по отношению к обществу и тем более успевает в этом, чем более он становится органом одного определённого класса и чем более явно он осуществляет господство этого класса. Борьба угнетённого класса против господствующего неизбежно становится политической борьбой, борьбой прежде всего против политического господства этого класса. Сознание связи этой политической борьбы с её экономической основой ослабевает, а иногда и теряется совсем. Если же оно не совсем исчезает у самих участников борьбы, то почти всегда отсутствует у историков. Из древних историков, которые описывали борьбу, происходившую в недрах Римской республики, только Аппиан говорит нам ясно и отчётливо, из-за чего она в конечном счёте велась: из-за земельной собственности.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
А яка найперша задача освіти?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- Перехожий
- Повідомлень: 758
- З нами з: 26 березня 2018, 15:09
- Звідки: Ми самі нє мєсниє... Єдім додому...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Например то, что философия - это не устав караульной службы. Гда расписано, что и когда положено делать.
Заслужил. Скажем так: Маркс и Энгельс научились диалектическому подходу у Гегеля.
Просвещать.
СпойлерРозкрити
Шо мне во мне нравица, так это моя душевная красота, гениальность и скромность!!! 

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
1. Так, не устав. Філософія - камертон, за яким настроююця прикладні науки. Досвід побудови, а точніше краху "соціаліситчного табору" показує, що мраксиссько-гегельянська філософія - камертон фальшивий.
2. Див. вище, плюс все було б просто чудово, якби "закони" діалектики Гегеля відповідали б реальному життю.
3. Освіщять, просвіщять - я не питаю ЩО робити, я питаю НАВІЩО?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- Перехожий
- Повідомлень: 758
- З нами з: 26 березня 2018, 15:09
- Звідки: Ми самі нє мєсниє... Єдім додому...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
1. Нет. Философия формирует мировоззрение. А уж оно позволяет формулировать задачу для решения.
2. Уверен, если спрошу в чем конкретно провинился Маркс, то ответа не получу.
3. Если закон Гегеля - это типа Ф=ма, то да. Это в принцах так изложено?
4. В общем, для выживания. Более подробно - читайте Докинза.
2. Уверен, если спрошу в чем конкретно провинился Маркс, то ответа не получу.
3. Если закон Гегеля - это типа Ф=ма, то да. Это в принцах так изложено?
4. В общем, для выживания. Более подробно - читайте Докинза.
СпойлерРозкрити
Шо мне во мне нравица, так это моя душевная красота, гениальность и скромность!!! 

Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
1. Не міровоззрєніє, а міропоніманіє. І це не відміняє що вона камертон.
2. Маркс винен у тому, що направиви розвиток людства на хибний шлях. Ну й так, по мєлочам, кілька сот мільйонів жертв... Ні, ну єссно, з ним їх ніхто не пов"язує.
3. Три закони діалектики Гегеля.
4. А навіщо виживати, якщо все одно всі помремо? (це я пробую розсуждати як Енгельс)
А конкретно, для чого саме освіта потрібна суспільству?
2. Маркс винен у тому, що направиви розвиток людства на хибний шлях. Ну й так, по мєлочам, кілька сот мільйонів жертв... Ні, ну єссно, з ним їх ніхто не пов"язує.
3. Три закони діалектики Гегеля.
4. А навіщо виживати, якщо все одно всі помремо? (це я пробую розсуждати як Енгельс)
А конкретно, для чого саме освіта потрібна суспільству?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
- Перехожий
- Повідомлень: 758
- З нами з: 26 березня 2018, 15:09
- Звідки: Ми самі нє мєсниє... Єдім додому...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
1. Не вмер, так здох. Вы по камертону в туалет кодите? Или где?
2. Маркс должен был предвидеть появление Ленина и Сталина? Однако! Но все же. Чем он так насолил? Какое из его положений НЕИЗБЕЖНО привело к появленю этих монстров?
3. Закон - это причина и следствие. Можете это различить у Гегеля?
4. Значит Вы - тупиковая ветвь. Подлежащая отбраковыванию. Эволюция - это не хухры-мухры.
5. Вы решили поставить опыт на себе? Общество Вашей жертвы не заметит.
2. Маркс должен был предвидеть появление Ленина и Сталина? Однако! Но все же. Чем он так насолил? Какое из его положений НЕИЗБЕЖНО привело к появленю этих монстров?
3. Закон - это причина и следствие. Можете это различить у Гегеля?
4. Значит Вы - тупиковая ветвь. Подлежащая отбраковыванию. Эволюция - это не хухры-мухры.
5. Вы решили поставить опыт на себе? Общество Вашей жертвы не заметит.
СпойлерРозкрити
Шо мне во мне нравица, так это моя душевная красота, гениальность и скромность!!! 

- oborzevatel
- Повідомлень: 279
- З нами з: 08 квітня 2018, 21:12
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Менять надо всё, начиная с "фундамента".Катастрофа освіти, куди ми котимося?
- oborzevatel
- Повідомлень: 279
- З нами з: 08 квітня 2018, 21:12
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
как раз про фундамент
ХЖВСУ
- oborzevatel
- Повідомлень: 279
- З нами з: 08 квітня 2018, 21:12
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Надо будет перечитать...
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Sintez писав: ↑ 1. Не міровоззрєніє, а міропоніманіє. І це не відміняє що вона камертон.
2. Маркс винен у тому, що направиви розвиток людства на хибний шлях. Ну й так, по мєлочам, кілька сот мільйонів жертв... Ні, ну єссно, з ним їх ніхто не пов"язує.
3. Три закони діалектики Гегеля.
4. А навіщо виживати, якщо все одно всі помремо? (це я пробую розсуждати як Енгельс)
А конкретно, для чого саме освіта потрібна суспільству?
1. Я знав, що Ви не розрізняєте ці два поняття.Перехожий писав: ↑ 1. Не вмер, так здох. Вы по камертону в туалет кодите? Или где?
2. Маркс должен был предвидеть появление Ленина и Сталина? Однако! Но все же. Чем он так насолил? Какое из его положений НЕИЗБЕЖНО привело к появленю этих монстров?
3. Закон - это причина и следствие. Можете это различить у Гегеля?
4. Значит Вы - тупиковая ветвь. Подлежащая отбраковыванию. Эволюция - это не хухры-мухры.
5. Вы решили поставить опыт на себе? Общество Вашей жертвы не заметит.
Так, і в туалет хожу по камертону. Хто без камертона - гадять де попало і як попало, як макаки.
2. Класова теорія/боротьба. І ще багато чого, що завело купу народів як не в могилу, так у ж-пу.
3. Немає ніякого отріцанія отріцанія.
4. Це ми ще подивимося.
На моє питання відповіді немає.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Єбіпєцкі жреці вам дофіга чого у скрижалЯх відмітять.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!