главспец писав: ↑
а при отказе редуктора, авторотация доступна?
ну, на этой «газели 342»
Авторотація - привілей вертопрахів. А це - саломьот, пілотажний апарат. Не міг він за 300 метрів від ЗПС втратити швидкість до нуля. Або помилка пілота і машина "пірнула" вниз, або двигун зловив клинці, тяга впала до нуля, а літун не спромігся достатньо швидко зреагувати, і запас висоти був ніякий. Впав, практично за траекторією каменюки. Двигун треба обслуговувати, бляць, як слід, а не знущатися з машини. Прогріти треба, зробити діагностику, регламентні роботи, фільтри свіжі мають бути, паливо і мастило - чисті. Ну, і так далі. Тутечки жодне садо - мазо не прокатує. Якщо це пілотажник, то, скоріш за все, не карбюраторний, а інжекторний, фільтрація палива має бути до 3 мікрон, не гірше. Де в кацапів фільтрація? На польовому єрадромі?
Вопшем, фатальні помилки, літуна, безумовно, він мав то все контролювати, і, можливо - обслуги і одмєнісрацеї того авіаколгоспу, яка не спромоглася організувати процес належним чином.