В такому випадку з самого початку трудової діяльності треба максимізувати зобов"язання держави перед собою та мінімізувати власні зобов"язання перед державою. Ну, і на скільки затягнеться агонія такої держави?
Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
В такому випадку з самого початку трудової діяльності треба максимізувати зобов"язання держави перед собою та мінімізувати власні зобов"язання перед державою. Ну, і на скільки затягнеться агонія такої держави?
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Sintez писав: ↑Там немає, що громадяни мають право штурмувати Банкову, напримєр. Зате є слово "заворушення", цікаве таке, нє? Другий абзац статті фактично анулює перший, звертаю увагу.Стаття 39. Громадяни мають право збиратися мирно, без зброї і проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно сповіщаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування.
{Офіційне тлумачення положення частини першої статті 39 див. в Рішенні Конституційного Суду № 4-рп/2001 від 19.04.2001}
Обмеження щодо реалізації цього права може встановлюватися судом відповідно до закону і лише в інтересах національної безпеки та громадського порядку - з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.
Громадянам дозволено ВСЕ, що не заборонено прямо Законом. А чи є закон, що забороняє штурмувати Банкову? Чи влаштовувати Майдани?
Зразу видно що тебе не було на Майданах. Ті, хто там приймав активну участь, добре розуміли що держава створена людьми для обслуговування потреб людей. Іншого сенсу існування держави просто нема!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Sintez писав: ↑"Обставини" є продуктом наших вчорашніх дій або бездіяльності, це лише у пригожинців вони виникають "хаотично".
Народжують, слава Богу, поки що підараси буксують на підступах. Але уже не по двоє-троє, як наші мами, а по одному-два. Що далі?
Чого вчать? Інглішу й польської, в основному. Для чого, цікаво? І чи беруть батьки участь самі у навчанні дітей?
Мдя... Зачепив тебе Пригожин: заперечити та спростувати - клепки не вистача, а лаятися - тільки на це і вистачає!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
А що ти так вперся в управління? Бо як не управляй гівном, воно гівном і залишиться.І тільки мікробіологічна переробка гівна дає добриво. І без всілякого управління!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Ти не помічаєш, що агонія держави вийшла на фінішну пряму?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Sintez писав: ↑Яка наука займаєцця конкретним вивченням брехні? Якщо таки вивчає, то чому ж брехня цвіте буйним цвітом?M_M писав: ↑
Є підрозділ науки, що вивчає брехню. Тобто брехня існує, це фактор об'єктивний. Брехня застосовується у природі, наприклад у вигляді маскування. Про помилки будь-якого вимірювання, Ви мабуть чули. Тобто брехати може не обов'язково людина, джерело може бути неживим. Є варіації, коли неможливо отримати правду у вигляді "так-ні", до об'єкта можна застосовувати тільки термін "вірогідність".
Майже будь-яке знання може бути використане на користь чи навпаки. Атомна енергія або електрику виробляє, або людей вбиває. Невчасно сказана правда може іноді просто вбити... А можна ще згадати термін "таємниця", що є спорідненим до брехні. Без брехні нема культури як такої. Без брехні нема навіть правди. Як нема "добре" без "погано", існування слова "так" має на увазі існування "ні". І так далі...
Як розуміти фразу "брехня інсує об'єктивно?" Незалежно від волі того, хто бреше? Тобто, виходить такий Пєтя Порошенко, й на голубом глазу заявляє, мовляв, які до мене претензії, я не брехун, брехня існує об'єктивно, і тому те, що я брехун - зовсім не гріх, всі ми брехуни, й це нормально!
Ви казку про голого короля читали?
Я не хочу розжовувати далі, врешті діло Ваше, просто скажу, що оце воно і є, "пригожинство", коли під виглядом "освіти" ЗУМИСНО калічать людський світогляд.
Да, хіба що поясните може, у яких це випадках правда може "вбити", а брехня "рятує"?
Цікаво, а яким чином " "пригожинство", коли під виглядом "освіти" ЗУМИСНО калічать людський світогляд. "? І який "людський світогляд" є правильним? І чому???
Цитата:
когда проповедуется добро, тогда и возникает зло. Это ценная мысль из даосизма. По опыту, криминальное свинство типа разбоя появляется из-за социально-имущественных перекосов. Но вот свинство тотальное, как инквизиция, рождается из проповеди добра по библии, корану, и типа того. Поэтому проповедники такого добра подлежат ВМГС - расстрелу.
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Щось ніфіга не видно результатів "розуміння".vkhavr2 писав: ↑
Громадянам дозволено ВСЕ, що не заборонено прямо Законом. А чи є закон, що забороняє штурмувати Банкову? Чи влаштовувати Майдани?
Зразу видно що тебе не було на Майданах. Ті, хто там приймав активну участь, добре розуміли що держава створена людьми для обслуговування потреб людей. Іншого сенсу існування держави просто нема!


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Я давно зарікся від зпроб зпростувати якісь релігійні догми.vkhavr2 писав: ↑Sintez писав: ↑
"Обставини" є продуктом наших вчорашніх дій або бездіяльності, це лише у пригожинців вони виникають "хаотично".
Народжують, слава Богу, поки що підараси буксують на підступах. Але уже не по двоє-троє, як наші мами, а по одному-два. Що далі?
Чого вчать? Інглішу й польської, в основному. Для чого, цікаво? І чи беруть батьки участь самі у навчанні дітей?
Мдя... Зачепив тебе Пригожин: заперечити та спростувати - клепки не вистача, а лаятися - тільки на це і вистачає!


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
"Гівно" - це народ України? Чи хто?
Як цікаво. Тобто, по-твоєму, процес компостування не потребує управління? "Хаотично"?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Sintez писав: ↑А у чому "зневажливість"? "Пригожинці" - бо вірять тому, що написав Пригожин, вірять у його автритет.
Чому промиті мізки? Тому що люди, оброблені подібною писаниною, втрачають здатність адекватно реагувати на події. Я давав вище посилання, де Демура про це говорить.
Щодо "міряння розумами" - я цим не страждаю, хоча б із тієї простої причини що міри для цього немає. А хоча б і була - толку мало, бо не "потужність" важлива, а правильне використання.
Вірун у всій своїй красі: "вірять тому, що написав Пригожин, вірять у його автритет".Без віри не здатен зв"язати нічого до купи. Люди НЕ ВІРЯТЬ, а ЗНАЮТЬ! Бо теорія Пригожина, як і інші наукові теорії дає розуміння суті процесів, їх внутрішню взаємодію та неадають можливості прогнозувати результат. А це і є "здатність адекватно реагувати на події"
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Треба. А хто це робитиме? І як? Махатиме крилишками? Чи може скажеш, що соціолухи сьогодні щось толкове можуть запропонувати?


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
vkhavr2 писав: ↑Sintez писав: ↑ А у чому "зневажливість"? "Пригожинці" - бо вірять тому, що написав Пригожин, вірять у його автритет.
Чому промиті мізки? Тому що люди, оброблені подібною писаниною, втрачають здатність адекватно реагувати на події. Я давав вище посилання, де Демура про це говорить.
Щодо "міряння розумами" - я цим не страждаю, хоча б із тієї простої причини що міри для цього немає. А хоча б і була - толку мало, бо не "потужність" важлива, а правильне використання.
Вірун у всій своїй красі: "вірять тому, що написав Пригожин, вірять у його автритет".Без віри не здатен зв"язати нічого до купи. Люди НЕ ВІРЯТЬ, а ЗНАЮТЬ! Бо теорія Пригожина, як і інші наукові теорії дає розуміння суті процесів, їх внутрішню взаємодію та неадають можливості прогнозувати результат. А це і є "здатність адекватно реагувати на події"
Тобто, "адекватно" - це сидіти й чекати "біфуркації"? Ну-ну.


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Sintez писав: ↑Ви маєте підстави сумніватися у вірності Піфагорової теореми? Так, у тій мірі що стосуєцця її - я піфагореєць! І омовець, гуковець, кірхгофовець, лібіховець... і так далі. А сказати що хотіли?M_M писав: ↑
Наприклад, мені промили мізки теоремою Піфагора "для прямокутного трикутника сума квадратів катетів дорівнює квадрату гіпотенузи". І відразу я автоматично стаю піфагорейцем та "втрачаю здатність адекватно реагувати на події" ?
У всього, що можна порівняти, є міра. Якщо з'являється термін "пригожинці" відразу з'являється відповідна шкала з виміром, як мінімум з двома позначками. Узагальнено - з беліччю позначок, бо члени групи не обов'язково поділять усі погляди Пригожина, а є ще й такі, що пішли далі, бо є більш пригожинцями ніж сам Пригожин. Якщо Ви на 100% не згодні з Пригожиним, то по цій шкалі у Вас нуль. Тобто якщо Пригожин вважає, що 2×2=4, то Ви з ним не згодні... А це нуль не тільки у цій системі вимірювання.
Так чим мірятимемо "розум"? Еталон є?
Щодо "пригожинства" - то уточню, якщо до Вас досі не дійшло - мова йде про те, що Пригожин збиває людей з толку, притягуючи термодинаміку туди, де вона непридатна - у соціологію - тобто прирівнює людей до безмозклих часточок.
А що поробиш, якщо поведінка часток в системі з нерівноважними умовами та поведінка людей в реальному суспільстві описуються однаковими формулами??? Це знову Пригожин "винен"? Така є природа, поведінка систем в ній не залежить від сприйняття чи несприйняття цього будь-ким. Бо в Природі, де діють різниці потенціалів разу з"являється експонента чи логарифмічна функція.
До речі, соціологія працює тільки на великих цифрах, як і термодинаміка. Бо для окремих молекул чи окремих людей діють зовсім інші причини та наслідки.
Re: Геї/підараси, а також про суспільне житіє.
Статистична поведінка людей добре лягає на відомі криві статистичних функцій. І це - об"єктивна реальність, яка не залежить від чийогось сприйняття.