Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
я б зарраз не брав ніяку машину на двсі. ні нову ні бу. по перше нові двси це люте одноразове лайно яке починає жеерти масло вже з 50 000. а за 120 000 коли звичайно такі корита ммасово прродают там уже капітальнйи масложор. і хер ти алюмінієвий безчугунний двиг відремонтуєш.
беріть іліктручку. два тиждні звикатимете до нюансів а потім норм
машиан це гіморой. а двс машина це подвійний гіморой зараз маю два двс седани - один старий 99 други йновіший 12- і обидва геморої. старіша розібрна але мотор вже вдкапіталений - жере в середньому 8 літрів на сотню . новіша жере сука масло як не в себе і то вилікується лиш заміною двигуна на новшіий - який купувати дуже ризиковано бо можна купити такого ж пожирача масла .
з іліктрічкою були проблеми взимку - ну і для замісто+помісту вона не дуже годиться . а якщо чисто по місту то ідеальнйи варіант -
взагалі тре так організовувати життя щоб машини не тре було.
беріть іліктручку. два тиждні звикатимете до нюансів а потім норм
машиан це гіморой. а двс машина це подвійний гіморой зараз маю два двс седани - один старий 99 други йновіший 12- і обидва геморої. старіша розібрна але мотор вже вдкапіталений - жере в середньому 8 літрів на сотню . новіша жере сука масло як не в себе і то вилікується лиш заміною двигуна на новшіий - який купувати дуже ризиковано бо можна купити такого ж пожирача масла .
з іліктрічкою були проблеми взимку - ну і для замісто+помісту вона не дуже годиться . а якщо чисто по місту то ідеальнйи варіант -
взагалі тре так організовувати життя щоб машини не тре було.
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
То ти каши мало ел.
Отремонтировать, и качественно можно всьо.
Второе
Кагда денех норм, то гибрид, или электричка в самый раз.
У меня друх купил теслу, у него хонда с магазина....
Баловень судьбы)
В общем, по одёжке...
Отремонтировать, и качественно можно всьо.
Второе
Кагда денех норм, то гибрид, или электричка в самый раз.
У меня друх купил теслу, у него хонда с магазина....
Баловень судьбы)
В общем, по одёжке...
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
відремонтуй алю движок )))))) тільки викинуть .
гібрід не варінт. тільки іліктрічка .
гібрід не варінт. тільки іліктрічка .
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Движок за сотку не ушатывается.
Никак)
Пробег мин 500 000
Никак)
Пробег мин 500 000
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Утопленные и размороженные не рассматриваются)
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
За копеки купленная тачка должна осматриваться очень основательно.
На прогретом движке компрессия 11 минимум.
Если её нет, лучше отказаться от покупки херни.
На прогретом движке компрессия 11 минимум.
Если её нет, лучше отказаться от покупки херни.
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
ага. раніше. а зараз масложор починається з 60 000.движок не ушатаний - 2-3 оки а вже почав жерти масло. і алюмінієві движки зараз до 500 000 взагалі не доживають. гавно .
у батька старий ланос куплений з салона в 07 році 16 клапаннийт-150- їздить неагато - зараз десь тисяч 100 - масла не жере. у мене новіша значно дорожча - пробіг трошки більше - відчутний масложор . гавно . масложр як на старому чугунному екотеці на 230 тисячах. сінкебаут блядь. гавно
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
неушатана машина за копійки не продається)) такая карова нужна самомму. продається машиина вже коли пішов масложор або ще якийсь гємор.
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Бензин имелось в виду)
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
О чём я и кажу.
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Тцт нада разбиратся, що до чого...Aelit писав: ↑ага. раніше. а зараз масложор починається з 60 000.движок не ушатаний - 2-3 оки а вже почав жерти масло. і алюмінієві движки зараз до 500 000 взагалі не доживають. гавно .
у батька старий ланос куплений з салона в 07 році 16 клапаннийт-150- їздить неагато - зараз десь тисяч 100 - масла не жере. у мене новіша значно дорожча - пробіг трошки більше - відчутний масложор . гавно . масложр як на старому чугунному екотеці на 230 тисячах. сінкебаут блядь. гавно
Чудес не бывает, моторчик за 100-150 не ушатать никакой)
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Стиль езды...
Если экплуатируешь машинку, на педаль давишь, то 200гр на 1000км норм.
Если экплуатируешь машинку, на педаль давишь, то 200гр на 1000км норм.
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
так ніхто не каже ушатать. масложор. як норма . ти просто інерційно мислишш критеріями старих чугунних блоків і головок. які без проблем бігають по 300 тисяч до капіталки. автовиробникам нах трабе зараз аткі ресурні движки.Clone писав: ↑Тцт нада разбиратся, що до чого...Aelit писав: ↑
ага. раніше. а зараз масложор починається з 60 000.движок не ушатаний - 2-3 оки а вже почав жерти масло. і алюмінієві движки зараз до 500 000 взагалі не доживають. гавно .
у батька старий ланос куплений з салона в 07 році 16 клапаннийт-150- їздить неагато - зараз десь тисяч 100 - масла не жере. у мене новіша значно дорожча - пробіг трошки більше - відчутний масложор . гавно . масложр як на старому чугунному екотеці на 230 тисячах. сінкебаут блядь. гавно
Чудес не бывает, моторчик за 100-150 не ушатать никакой)
автовиробнкиам треба щоб движок був безгеморний протягом гарантійного терміну - десь 60 000 км. для першого власника. все. далі гарантія закінчується і автовиробнику вигідно щоб споживач купував нову тачку . з теж гарантією 60 тисяч. більш автовирника нічого не ібе. маркетинг .
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Не выдумывай)
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
)))я на цьому попався( лохонувся. мабуть продаватимую і не корито 99 року а корито 12.
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Не, 60тыщь это страна фантазия.
Вот еслибы движок был из картона, ну тогда, а так нет)
Я не знаю, о чем мы говорим.
Алюм цилиндр, хз, не видел.
Алюм кольца?
Блок, да, но гильзы и кольца чугуний)
Пористый материал, впитывает смазку)
Суть всей работы движка маслянная плёнка...
Ну в общем пойду спать)
Да завтра!)
Вот еслибы движок был из картона, ну тогда, а так нет)
Я не знаю, о чем мы говорим.
Алюм цилиндр, хз, не видел.
Алюм кольца?
Блок, да, но гильзы и кольца чугуний)
Пористый материал, впитывает смазку)
Суть всей работы движка маслянная плёнка...
Ну в общем пойду спать)
Да завтра!)
Gravissima calamitas umquam supra Occidentem accidents erat relidgio Christiana. (c)


Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
камрад. ГІЛЬЗА АЛЮМІНІЄВА))) то ж бо й воно))) ти відстав від життяClone писав: ↑ Не, 60тыщь это страна фантазия.
Вот еслибы движок был из картона, ну тогда, а так нет)
Я не знаю, о чем мы говорим.
Алюм цилиндр, хз, не видел.
Алюм кольца?
Блок, да, но гильзы и кольца чугуний)
Пористый материал, впитывает смазку)
Суть всей работы движка маслянная плёнка...
Ну в общем пойду спать)
Да завтра!)

Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Безгільзовий алюмінієвий блок, робоча поверхня циліндрів модифікована, алюміній насичений кремнієм, і т.п.










Але я такий гільзував.





Зрозуміло, що він матиме інші властивості, не номінальні. То була VW п'ятірка. І, з якогось дива, у п'ятому циліндрі, вивалився клапоть стінки, площею, як сірникова коробка, того моднього, городського сіліціруваного шару, так, що побило поршень і клапана, і антифриз вихлестав із системи охолодження через дірку у картер.




























Загалом, канєшно - феєрична картина. Новітні технології, шо там казать....



Участь в голосуванні - є формою колаборації
- Pestilence
- Чефхелфер
- Повідомлень: 7830
- З нами з: 22 березня 2018, 13:42
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Ну да, я тоже думаю что не может быть так просто. Буду смотреть, на СТО загнать...
Re: Що там про реєстрацію автiвки, якi правила
Сучасні двіжки - гівно, Аеліт правий, а чому - у того ж Жеки-моториста чимало відео, напримєр оце:


Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!