Тееексс.............
Коцапчєгі збираються поставити на привод "потоку" ГТУ-25П, чергову модифікацію авіаційного ПС-90А.
І все у них росте в цій модифікації, як процент жирів у маслі, і потужність, і ККД, причому - одночасно.
Основные данные
(в условиях ISO, без потерь, топливо-метан с Hu=11 958 ккал/кг)
Мощность на валу силовой турбины, МВт 25,6
КПД эффективный, % 39,2
Частота вращения силовой турбины / мультипликатора, об/мин 5 000
Температура газа на выхлопе, оС 488
Расход газа на выхлопе, кг/с 79,6
http://www.pmz.ru/products/gtugp/gtu-25p/
Для порівняння, ГТУ "Зоря - Машпроект", ДГ90Л2.1,
Потужність - 16,7 МВт.
Пк компресора 19 - 19,5
Розход газу на вихлопі - 70 кг./сек.
Тг на вихлопі 683 - 703 (К) 410 - 430 (С)
Тг перед турбіною - 1343 (К) 1070 (С)
Оберти силової турбіни - 5200/хв.
https://vunivere.ru/work28812/page4
При цьому "Зоря" заявляє ККД 34%, а "Пєрмскіє мотори", як бачимо, від 39,2% і до 44%, в різних джерелах, при тому, що Тг на вихлопі, якраз, у ДГ90Л2.1 - нижча на 70 градусів, що, м'яко кажучи, дуже багато, тобто, хтось тут бреше. Якщо не помиляється. А розход газа різниться на 9,6 кг./сек., це - менше 14%.
І знов, виходить, що укрсучвлада тупо просрала гроші, і замість того, щоб годувати з газового потоку власну високотехнологічну промисловість - здала цю можливість коцапчєгам, в чистому вигляді. Бо, як бачимо, коцаппчєгі, навіть, аніскільки не переважають нас технічно, в цій галузі. Ні по трубах, ні по двигунах, ні по чому. Це - чистої води пройоб. Через захланну жадібність, патологічну крадійкуватість, філософію землеройки, повну неспроможність підняти свинське рило вище краю корита.