Без вивчення що таке валентність діла теж не буде.
Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
під словом "валентність" я маю на увазі все сміття яке намагається заштовхати в голови дітям ота дебільна система начебто освіти,
саме в цьому полягає її ідіотизм.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
от зачарована та валентність!
Без неї і висцятись не сходиш
адже в сечі теж море хімічних елементів!
але ж ти не пісяєш щоразу в пробірку
щоб розкласти свою сечу на атоми і обов"язково
визначати валентність відходів які з тебе витекли.
а от при візиті до лікаря такий аналіз необхідний,
але займатися тим буде лаборант, який отримав відповідну освіту,
тому тобі нема сенсу вивчати чужу спеціальність,
тим більше в дитячому віці, тобто в школі..
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Сміття - це існуюча система дебілізації людей із маленького віку, котра має нахабство називатися "педагогікою й психологією". У руках негідників у інструмент дебілізації обертаєцця все, від валентності до кімнатних рослин. Але це зовсіи не значить, що слід відмінити вивчення цих речей. Слід просто навести порядок.
Ну от, задовбали всіх побори у санстанції. Замість посадити з десяток санхабарників і навести порядок у санслужбі, її розігнали. І що? Таким же дурацьким є заклик примітивізувати освіту.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
так, тому що таблиця множення
життєво необхідна всім людям без виключення
а валентність і нах нікому не на, крім професійних хіміків.
Саме тому першу в школі треба вивчати досконально,
а другу виключити зі шкільної програми, як і багато іншого,
але серйозно вивчати те все у відповідних вузах.
І накше треба заборонити логіку,
бо зараз шкільна програма їй повністю заперечує.
до речі, подібний мотлох щодо фізики теж нах зі шкільної програми.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
саме так, необхідно навести порядок,Sintez писав: ↑Сміття - це існуюча система дебілізації людей із маленького віку, котра має нахабство називатися "педагогікою й психологією". У руках негідників у інструмент дебілізації обертаєцця все, від валентності до кімнатних рослин. Але це зовсіи не значить, що слід відмінити вивчення цих речей. Слід просто навести порядок.
і виключення куп сміття зі шкільної програми та введення туди необхідних предметів, входить у цей процес.
Бо зараз отримати гарну оцінку з УСІХ шкільних предметів
можна лише через хабар, адже взяти до голови все оте сміття звичайній нормальній дитині нереально, і головне - непотрібно.
До речі про вазони. Впевнена що цю дурню запхали до програми навчання вихователів саме з цією метою - отримати хабарі.
В той час звичайно корупція не була так поширена,
але без неї не обходилось це точно.
однозначно. це -головне, з приборкання корупції треба починати,
без цього будь-які реформи не мають сенсу і не матимуть позитивного результату.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Валентність потрібна професійним електрикам, напримєр.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
При чому валентність, косинуси й інші фундаментальні поняття до бардака в системі освіти? Система має мінятися кардинально, разом із усім суспільним устроєм. А поки що вона забезпечуєТамила писав: ↑ саме так, необхідно навести порядок,
і виключення куп сміття зі шкільної програми та введення туди необхідних предметів, входить у цей процес.
Бо зараз отримати гарну оцінку з УСІХ шкільних предметів
можна лише через хабар, адже взяти до голови все оте сміття звичайній нормальній дитині нереально, і головне - непотрібно.
До речі про вазони. Впевнена що цю дурню запхали до програми навчання вихователів саме з цією метою - отримати хабарі.
В той час звичайно корупція не була так поширена,
але без неї не обходилось це точно.
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Мушу вам усім зауважити, що ви всі - не розумієте дєвачок.
І їхньої, щирої ненависті, до всього, чого вони не розуміють.
І бажання, бачити навколо себе тільки зрозумілі речі.
Але це - не точно. Бо я сам у дєвачьках досі не все розумію.
Участь в голосуванні - є формою колаборації
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
Наше діло праве,
ворог буде розбитий,
перемога буде за нами!
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
щодо Америки, то якби Ваші слова та до Бога!
Сподіваємось, десь років через 5.
А поки-що буду потрохи мєжду банами підривати тут у вас скукатіщу,
а то мохом поростете без Таміли, а так хоч якась двіжуха.
Дивно що наклепниця в ступі не прилетіла Тамілу проклинати.
више бєрі! мохната троляка!(с, Тетяна)
і головне настільки НАНО і СУПЕР,
що досі жоден з Вас, розумників логарифмованих,
не може перемогти Тамілу в культурній дискусії,
ви нездатні довести свою позицію фактами та серйозними аргументами,
все намагаєтесь від безсилля образити та принизити опонента, нахамити...
Таки в школі замість етики вам викладали валентність
та набивали ваші голови мотлохом, не навчивши поважати себе..
Ех, косінусатори-валєнтніки
Класиків вивчайте, а то так і залишитесь бездарними лузерами:
СпойлерРозкрити
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
ти не зрозумів! фізику викинути з шкільної програми,
як предмет для глибокого вивчення,
так само як і ряд інших предметів,
але обов"язково провести дітям базовий курс ознайомлення
з ними, при цьому подати виключно той матеріал,
який повинні знати всі люди без виключення,
в тому числі і про електрони та хімічні процеси,
тим більше що це цікаво.
..нах історію в плані запам"ятовування кожної дати всіх воєн в світі,
краще розповісти дітям причини тих воєн
і яку мораль треба винести з тих подій.
Географія.. к чьорту забивання в дитячі голови
широти і довготи тисяч сралень по всьому світі,
досить розказати дітям що можна визначити координати
ось таким методом, крапка.
Не намагатись запхати в дитячі мізки кількість і перелік
корисних копалин в кожній дупі на земній кулі,
досить розказати які країни що видобувають,
і чим промишляють, але всю цю інфу подати дітям так,
щоб зацікавити їх про те слухати, і щоб вони запам"ятали те надовго.
А то вони не знають назви столиць великих держав,
через те що в головах каша з непотребу.
Re: Катастрофа освіти, куди ми котимося?
До речі якось випадково почула виступ Міністра Освіти України при порошенку.
Сєніна соратниця. Вона говорила приблизно те саме що пишу тут я.
Я була в шокє по колєна. Яка тупорила троляка займала пост Міністра!
Правда далі слів у неї справа не пішла, мабуть не встигла,
чи не захотіла тим заморачуватись бо то ж купа роботи!
Сєніна соратниця. Вона говорила приблизно те саме що пишу тут я.
Я була в шокє по колєна. Яка тупорила троляка займала пост Міністра!
Правда далі слів у неї справа не пішла, мабуть не встигла,
чи не захотіла тим заморачуватись бо то ж купа роботи!