M_M писав: ↑
..............................................
Якщо електромобіль витрачає енергії вдвічі більше, на тому самому відрізку ДВП так само витратить вдвічі більше. Тільки вже не електрики, а соляри, чи гасу. Закон збереження енергії.
Проблеми електромобіля починаються з початком зимового сезону. Бо хочється, щоб було тепло. Тому пробіг скорочується. У ДВС тепло на шару

Хоча треба декілька хвилин почекати. Електричка тим часом вже давно поїхала.
Кондиціонер влітку теж скорочує пробіг. Для ДВС і електричок у даному випадку однаково.
1) Для карасинової чортопхайки перевитрата енергії на буксування, трамбування снігу, багна, підйоми, ями - рівно така сама, як для електрички. Але, загроза ночувати в полі - значно менша. Хтось нал'є два літри, доїхати до заправки, або в каністрі щось знайдеться. Що буде робити їздун на електричці? На заправці карасинова чортопхайка знов зал'є повний бак, і знов готова їхати 500 км. На відміну від їздуна електрички, якому доведеться почекати, годин 6 - 8.
2) Майже те саме взимку. Збільшується витрата ємності, за рахунок обігріву, при падінні самої ємності, як ефект зниження температури. Ну, і буксування, і трамбування снігу.
3) Давно зроблені двигуни, що дозволяють одразу їхати, не гріючи. 2008-го такі агрегати вже попадали в ремонт, з алюмінієвим, безгільзовим блоком. Ще раніше щось схоже було зроблено для представницьких седанів, де старт одразу після посадки екіпажу - питання безпеки і престижу. Так, пічка запрацює трохи пізніше, якщо йдеться про VW, а не про лімузин з електропакетом і дистанційним запуском, але 5-8 хвилин - то не принципово, і не критично.
4) Тепло у ДВС, взимку, може бути на шару, за умови, що моторний відсік утеплений. Електричка може гріти навіть на стоянці, що суттєво. Майже, як "Запорожець".
Те саме - щодо кондиціонера.